Nov 27, 2016, 9:36 PM

Памфлет 

  Prose » Others
617 2 2
1 мин reading

                                    Като рекли „Аз” та „Аз”! Прекалено много „Аз”. Ама                                       какво”Аз бе, като всички сме на кучето в задника.

                                                                Мартин Карбовски в "Търси се" 

                                                     

 

                                                            Памфлет

                               

                                                   Господин Карбовски, не Ви познавам лично, но и предпочитам да не Ви познавам. Считам, че това е по-скоро привилегия за духа ми, отколкото загуба. Вие не от днес и не от вчера ръсите и заливате със своите „бисери” беззащитната българска аудитория от радиа и телевизионни канали. Вие не провокирате, а се стремите да промивате и деформирате  общественото съзнание и то там, където отсъствува собствено мислене, а чуждите гледища се плагиатстват. Защо ли е така?! Ами защото вашето Его страда от гигантизъм и акромегалия. И точно Вие упреквате сънародниците си, че са притежатели на прекалено много „Аз”. Е, повярвайте ми, Вие вадите на полуумряло куче нож. Българинът, който от векове страда от нихилизъм, развит в  резултат на пълно отрицание и превръщане в ерес всички добродетели – искреност, честност, лоялност, самоуважение, чувствителност, идеализъм. Той е възпитаван от наши и чужди егоцентрици, издевателствуващи над него, старателно убиващи самочувствието му и тъпчейки го  в калта на тектоничната си реалност в степен до смаляване  на скромния му Аз до квазиразмери. Понеже на Вас, господин Карбовски, Ви липсва достатъчно самочувствие, то Вие се стараете да омаловажите придобитата с помощта на победи, открития, милосърдие, много мъдрост и интелект народна ценностна система. Но тя съществува, господине! Нея я е имало и ще я има докато свят светува, независимо дали Ви харесва или не. Аз съм единица от тоя народ и не позволявам да петните честта и достойнството му, независимо, че го натиквате в задника на кучето, там където пребивавате Вие!Ех,господин Карбовски, просто Ви съжалявам и се чудя как живеете със себе си и как се понасяте! Вие не цените нищо и не уважавате тоя свят създаден от Бог за нас, за да преживяваме в него това, което сами си сътворим! Вие сте един озлобен, агресивен, пълен със злъч журналист, който години наред кука тук и там, напомняйки за себе си и заливайки ни с поредната доза „Антивсичко” та дано да станете по-известен. Питам се дали сте избрали верния път?!

                                                                                                                                

 

© Диана Кънева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Рядко гледам телевизия, а ако случайно попадна на Карбовски, веднага превключвам на друга програма. Природни красоти и тиха, приятна музика, без човешки говор - това предпочитам вече. Аз ли съм луда или ... чудя се... Поздрави, Диана!
  • Учудваш ли се, Дани, че няма коментар? Аз не. Като зная от какво сме заобиколени, липсата на отношение към твоя памфлет ми говори толкова много. За безнадеждността на битието ни!
Random works
: ??:??