14 may 2007, 23:21

Пари ти се падат! 

  Prosa
856 0 11
2 мин за четене
Пари ти се падат!


- Я, хвърли едни карти, ма Данче?
- А, защо?
- Ууу, Невяна каза, че много познаваш!
- А познавам?
- Хайде, хайде...
- Ами имаш път...
- А път, е къде ще ходя?
- Е, не те знам... виж това като къщата ви на село.
- А?
- Да, на село ще ходиш и вест ще получиш!
- Да не е умрел бате Станьо?
- Ковчег, като че ли ти се пада, а?
- Ей, да не умра аз?
- Нема, ма, нема да умреш, ма, не се бой!
- А?
- И много работа...
- Е да, сега за празниците килимите трябва да чистя, не съм прала пердетата...
- Но само не се преуморявай! Тука виждам лумбагото, че пак ще ти създава ядове.
- Ами?
- Но някой ще ти помага.
- Е, няма кой.
- Е, нали имаш пералня? Няма да переш на ръка. Я, венчило! Ти да не се жениш, ма?
- Ти па? На стари години!
- А на стари години... Ти колко направи сега, ма?
- 76.
- Е, па не си стара. Виж Ленчето се жени на 84.
- Абе, мани я Ленчето!
- Ще взимаш пари.
- Я па ти?
- Да, много пари ти се падат! Обаче и трябва да дадеш...
- Е, какво да дам?
- Е, какво да дам? Пари! Някой лев да дадеш за да ти се върне богатството с пълна сила.
- Ъ! Е, на кого да ги дам?
- На Мара, на Иванка, на мене... да не викат, че си скръндзава! Ако па немаш за всичките, дай само на мене, защото аз ти гледах - за да ти се сбъдне! А като дойдат на тех да им гледам, аз че им кажем: „ Она много се е променила жената - добра, културна и ларж, много ларж! Всичко дава. Не като кога ходихме у Марини...
- Е, че какво у Марини?
- Абе нищо, сега виж колко че дадеш... колко можеш повече! Стократно ще ти се върнат!
- А, ще ми се върнат? Е, аз немам пари.
- Я ходи да провериш! Не ти ли беха останали под душека от миналия месец? Вчера и пенсиите даваха. И в сутиена, виж в сутиена! Я не те помним толко цицореста като сега, ма... хайде, тичай и бързо да се връщаш да не ти се изгуби късметя, че после и да ми ревеш... много късно ще бъде.

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • ха-ха
  • Като си взема пенсията ще ми дадеш адреса на Данчето,та да ми гледа. Или направо да ме заведеш, моля те, че имам нужда да ми познае за пари предимно.
  • Браво! Не нека и на друго да ти гледат, че и сумата да ти кажат! Или поне цифрата!
  • Може ли и на мен да гледаш? Или по-добре - да ти се паднат и заедно да ги "усвоим"!
  • Развесели ме, Мими!
    Поздравчета!
  • Благодаря Ви, Ведрин,Етчи,Кити и Незабравима. Благодаря Ви, че ме четете! За днес съм Ви подготвила пълна порция смях и за през деня. Дано успявам да Ви заредя поне малко с положителни емоции !
  • Твоите разкази са едни от любимите ми
  • Усмихващо.
    Благодаря за доброто настроение Мими.

    Поздрав и усмивка за теб.
  • Благодаря Ви, Вие сте прекрасни! Но Данчето гледа на карти...!!!
  • Мими и аз гледам на кафе. Познавам всичко.
    Весела история!!! Поздрави!!!
  • Пари значи се падат,а?Искам и аз да си резервирам гледане на кафенце при тази гледачка-ще платя хууууууууууууубавичко, та да ми се върне стократно!
Propuestas
: ??:??