Госпожи и господа, другарки и другари, земеделки и зимеделци! /м-да много ми харешува това Господа, ... особено кък завършва на ...-а, имам предвид ... като, хм, либовта, ако забелязвати сичкото друго завършва на ...-и. Ма да н’са отплесвам и натам..., та да няма после пляс, пляс, по главити /то беше педалите, ма шъ стани кюта – пата. / Начи до сега писах и брисах и при това все за добруджанки, странджанки и тракийки и мъжовете им и успях да покажа какви кметове напети са излъчили и избрали. Сите шопкини, севернячки и македонки съм ги оставила на идин айтозлия, айтозлия, хем, сливналия, а, и на Татяна, да ни я пропусна, чи тя и тя звизда си беше.
То това със сливите е ясно, харно, ма дано да е по-тясно. ...Дефилето, бе, дефилето! Щото от Искъро все съ случва по - длибоко да нема. Еми, па нема! Па на Бойко, кмето, сигур му и оно, дефилето до колене. Щото някой ора волейбола го имат за опора... Че ми са сърдят шопкините, че ги стегнали монокините. И няма кой да ги буди, да се стягат за плажа – нуди. И няма кой да ги четка, щото не знаят ни една плетка. Кое беше на опаце, кое ли на лице, почват да им се дерат вече и илици. Па че ги видим кой че изберат и колко ощи ризи съдерат.
Севернячките – за тях ще ви разправя, ма на финикиец пред тях не се правя. Те са фини, па и устакати, мятат със очи си въглени - жизнени са и благати. Щото вътре у душата им гори жарава и от въгленето сал пепел остава – справка – Камелия – фолкфурия от Чипровци.
МакЕдонката е оправна жена. Щом намери щуро маке, дето ножа с два пръста хваща, и он от колано пищово вади, че и два, хоп – и го завъртя. Па става една Дона bella! Донка, Донка, Донкеее... Пък гледайте вие МА /che/ DONNkA bella Може и ла донна е мобиле. На такава кмет не и требе. Она ке си бели платно на ови ми ти извори. Друга ке си весла кайче пак на същото езеро. Па ке тъче, па ке преде, па къделки... Опа, де ми е тавата, Танасееей, па с... дупките ... и надениците от „Леки”. И подай насаме Мелнишко пенливо, че във тая жега най – ми липсва пиво.
Та тъй, рекох ви: шъ въ оставям аз на Панайет, да видим на него как му йе мерака за кмет.
И он почна там на стадионо: „Хей, шопкиньо, ти моя съдба...”
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
и в Бургас пуч - а настана.
Като му казах от Кирча да съ поучи,
но не съ получи! Привет!