2 feb 2024, 11:50  

Писмо до Бог 

  Prosa » Cartas, Otros
403 1 1
1 мин за четене

Боже, знам че Ти ме чуваш! Моля те и днес, към мен се обърни за да мога отговор на въпроса си да получа! Не знам, как и по какъв начин ще ми отговориш, но все пак ще го задам, а Ти както прецениш ми отвърни!

Къде изчезна любовта? Защо не я виждам на света? Искам да разбера, защо хората я замениха с тази омраза, която не зачита никой друг, а те кара само себе си да гледаш.

Къде изчезна любовта? Не тази, която сега е в света, а истинската, чистата и святата, която Ти, Боже ни показа, като прати Своя син Исус за нашите грехове със Своята смърт да ги плати.

Къде изчезна любовта? Дори и сред семействата не я намирам. Майките сега изоставят си децата на произвола на съдбата, а бащата ги пребива до толкова, че смъртни случай вече има.

Къде изчезна любовта? Тази, която водеше със себе си и мира. Уви и него вече не го виждам. Само войни и конфликти днес царуват над света. Няма я вече братската любов, а всеки гледа на чело да застане и да избута другия за да стигне до върха.

Къде изчезна любовта, мира, състрадание и чистотата? Боже, моля те отговори ми! Въпроси след въпроси, напират в моето сърце. Знам, че един ден, няма значение кога, ще получа моя отговор от Тебе и за това от сега искам да Ти благодаря!

© Ева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??