25 jul 2007, 12:07

Писмо до една непозната  

  Prosa
3910 0 22
4 мин за четене
Посвещавам тази фантазия на всички, които поискат това да се случи с тях! 



Здравей...!

Благодаря ти за това писмо! Но се получи нещо странно и затова едва сега ти пиша своя отговор...

Цялата ти поза, излъчване от лицето, особено от очите, изразяваше невероятен порив да търсиш нещо чувствено, желание за обич, блян за непознато до момента щастие в обикновения делник... Като че ли казваше „Свят, виж ме, аз съм различна! Затова няма да престана да си мечтая за нещо различно!" Помислих, че съм прекалено развълнуван от твоите редове и видяното... На следващия ден го направих отново. Съзрях същото в лицето ти! Днес - очите ти...! И разбрах, че не е било лъжа! Не можех повече да отлагам и сега седя и пиша. Това е! Затова се забавих! Извинявай!...

Искам да ти кажа, че всяка може да бъде на мястото на Сакура. Но трябва да се промени и ще ти напиша как да постигне „изкуството да съблазнява. Аз бих го нарекъл по друг начин! Изкуството да властваш над света! Разбира се не с нейните умения, защото тях трябва да ги научиш от човек, който познава тайните на удоволствието! Да си била там. Определени умения започват да се учат още преди появата на месечните неразположения. И не от всички! Само от гейшите! Вярно е, че Сакура не бе гейша. Но не бе и обикновено „цвете"! Веднъж я попитах, защо след нейната подготовка не се е случило, но само промълви: Не ме допуснаха в техния кръг! И повече не попитах за причините! Вече бях почувствал, че не е обикновено "цвете" и я болеше...


Разбираш ли? Правенето на любов за тях е наистина изкуство. Там усещането и движенията не са както в европейските еротични филми! Атмосферата е друга! Важно е не самото действие, а очакването, нагласата. Нека те погълнат изцяло твоите фантазии, когато си затворила очи, а линиите на твоето тяло се изрисуват с влажни и горящи от нетърпение, но едновременно с това сдържани устни.

Затова за порното изобщо не говоря. То си е чиста физика. Напомня на случващото се в някои от техните долнопробни заведения. В тях мъж след края на работното време, се изпразва за 10-тина минути с помощта на някоя от жените и се прибира в къщи. Няма да повярваш, но често пъти това се извършва в редица столове или легла, разделени един от друг с някакво параванче.


... трябва да знаеш, че много лесно се постига наричаното от някои  „изкуство да съблазняваш".  Защото то е вродено във всяка, уверена в себе си, жена! Започни да се гордееш със себе си! С всичко, което притежаваш! Абсолютно всичко! Гръд, бедра, тяло, коси, очи, сърце, усмивка. С всичко! И неусетно за теб, но видимо за другите, ще настъпи и промяна в твоята походка. В твоите движения, извръщане на глава, отмятането на косите. В усмивката... Разбираш ли?  Запомни го! Тогава всяко твое движение ще заповядва на другите: „Вижте ме! Това съм аз!"  Повярвай!  Всеки ще поиска да извърнеш към него лице и да го забележиш! Лесно е! Само трябва да го направиш!... Защото съблазнява и задържа сърцата на мъжете не голото тяло или бързото събличане, а различното всеки миг, тайнственото, неразгаданото у една жена! Бъди такава! Зная, че го можеш! Стига да го поискаш!


Когато затъгуваш, в очите ти ще има толкова звезди, колкото има в лятната нощ! А с твоя смях, дори и през нощта, ще озаряваш цялата вселена със слънчевите лъчи на своето щастие! Във връзка с това бих искал да ти разправя една източна легенда. Може да не ми вярваш,  но бях току-що постъпил на работа в една фирма. Там имаше една жена, с чието семейство бързо станах приятел. Тя бе бременна в 3 месец. След около 2 месеца им казах - ти ще си родиш дъщеричка! Двамата не повярваха. Вече имаха син, желаеха го, но не повярваха. Разказах им тази легенда, а те само искрено се забавляваха. А след време разбраха, че съм познал! После вече ми вярваха, когато им казах какво ще бъде и третото дете. Сега слушай легендата. Ако искаш вярвай, ако искаш недей!


"Когато една жена започне да носи под сърцето си малък принц, с всеки изминат ден нейната красота става все по-тъжна. В минути на изпитвано удоволствие очите и се изпълват с нощни звезди, но и със скръб. Защото знае, че неговата съдба е да размахва сабя, препускайки след врага и че може да загине! Но това е съдбата на всеки истински бедуин!
Когато една жена, започне да отглежда под гръдта си малка принцеса, тя със всеки изминат ден започва да се разхубавява. В минутите на изпитвана наслада  всичко у нея излъчва страстен огън. Слънце и гордост изпълват нейните очи, защото знае, че в краката на дъщеря й ще лежат много горди сърца на истински мъже! И че тя ще властва над света!"


Написах всичко това, защото много неща ми подсказаха, че не се лъжа за твоята чувственост и жажда да почувстваш истинската и непозната обич с всяка част от своето тяло и сърце!  


Накрая ще те попитам нещо... Вярваш ли в съдбата? Какво е тя за теб, когато непознати мъж и жена се закопнеят един за друг насън или в реалността? Какво би направила, за да се случи нещо желано от двамата, именно защото съдбата така е решила? Може да не ми отговаряш! Но си длъжна да ми обещаеш, че ще бъдеш обичана, желана!


Властвай над света!

© Морякът Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, че се отбивате тук.
    Много ми се иска да бъде подарък за всички вас, жените. И никога да не забравяте, вие сте светът, каквото и това да означава и както искате да се разбира.
  • Не, не съм бил! Но съм щастлив, че някой го чете, мисли над него и е порозило такива неща у хора, като Светлана, Галя , Никол и всички останали.
  • Благодаря, Светкавичке! Радвам се да те срещам тук, а не в открито море!
  • Никога не съм предполагал, че аз, обикновения мъж, с моите неща ще предизвикам топли думи от толкова истински жени!
    Никога! Щеше да бъде глупаво! Благодаря на всички! Дано някога си спомните тогава за написаното от мен и да го предадете и на своите дъщери.
    Светле, не ти на мен, а аз трябва да благодаря, че съществуваш и ти и такива жени като теб! Мога да обясня и защо! Ти пишеш, че имаш приятелки на по 25 години, които са още сами. Дано не прозвучи много грубо и в разрез от това, което пиша в моите спомени (разкази). Много е просто. Когато една жена не знае с какво е прекрасна, тя става само за секс и за робиня на някого. Но когато една жена със своето вродено очарование и сила не се бои да покаже по най-естествения начин на света, че тя иска и може да властва на света - тя внушава желание не за секс, а за еротика. За чувствени изживявания, преведено на български!
    Всяка жена избира сама за себе си какво да внушава - секс или еротика! Нали е просто?
    Трогнат съм от вниманието на всички, пожелали да оставят своето мнение! БЛАГОДАРЯ ВИ! БЪДЕТЕ ОБИЧАНИ И ЖЕЛАНИ!
  • Затворете очи! Представете си, че сте с любимия си човек. Какво е мечтанието ви - ефирно, нежно и красиво. Вие сте влюбени и щастливи, и се целувате, и ви е хубаво, и няма целулит и стрии, и бръчки...Отворете очи и си повярвайте!!! Излъчването ви е друго. Сега и другите ще ви забележат. Трябва да го прочетат повече жени и разбира се - мъже. Нали искаме да знаят, че се оглеждаме в техните очи и от тяхната любов прочетена в очите им се разхубавяваме, а не от грима. МОРЯЧЕ, ПИШИ!!! Зарази ме, ще взема и аз да напиша нещо такова. Жал ми е, че приятелки на по 25 години са сами, а аз докато се прибера съм в еротичните фантазии на сума ти мъже. Чета го в погледите им, а съм на 100 години. Нямат значение бръчките, повярвайте ми, нито килограмите, това са си нашите комплекси. В нечии очи сме прекрасни. А за изкуството на правене на любов трябва малко повече желание и познание и стават такива чудеса и фантазии, от които никой не трябва да се лишава. За тези неща трябва да се говори. Благодаря ти, че те има!!!
  • МНого хубаво писмо, Моряко, благодаря ти за хубавите думи в него! Продължавай!
  • Инче, това е създадено за жена, а не за мъж! Тогава защо да го чета мъже? На мен ми стига, че тя го е прочела! Друго не ми трябва! Е, дано и някога, някъде си спомни нещо от него!...
  • Има, които не те разбират и които те разбират!Аз съм от първите и
    се гордея с това, че споделям мислите!!!Поздрав!
  • благодаря за този разказ!
  • БЛАГОДАРЯ! На всички, които са прочели тези редове! Още повече на онези, които са и пожелали да оставят ценното за мен свое впечатление!

    Но искам само да подчертая, че не е разказ! Написано е до реален човек, който заслужаваше да прочете тези искрени думи!

    Дано оставят у някого поне един хубав спомен!
  • Много ме впечатли твоето писмо- послание !!!Благодаря за точните съвети,много ми допадна начина ти на мислене и изразяване!!!
    Поздравявам те !!!
  • Интересно писмо, вече го препрочитам няколко пъти, защото ми допадна
  • Чудесно е!
    Всяка жена е добре да си го препрочита сутрин преди да започне деня й.
    Ако на някого не му харесва , то е защото няма силата да го направи.Какво да се прави , всеки има своите комплекси!
  • Вдъхваш сила!
    Браво!
  • Здравей, Моряче!
    Харесвам те... как пишеш!!!
  • Благодаря, че ме посещавате!
  • Смисълът е много хубав
  • "Започни да се гордееш със себе си!... Повярвай! Всеки ще поиска да извърнеш към него лице и да го забележиш! ...задържа сърцата на мъжете... различното всеки миг, тайнственото, неразгаданото у една жена! Бъди такава!"
    * * *
    Много ми хареса посланието ти, Моряко! Истинност и нежност си заключил в думите си! Поздрави!
  • Благодаря на всички, които са се отбили при мен и също на тези, които са оставили своето мнение! Благодаря!
    По време на своите пътувания съм срещал в живота си много чувствени млади жени, които по стечение на обстоятелствата са в положение да чувствена раздвоеност. И само защото средата им натиска главите надолу, започват да не вярват в своите възможности и сила. И да се занимават с нещо за да оцелеят, но не им е присърце! Постепенно, поради улисаност в своето ежедневие, започват да забравят, че са най-висшето същество на земята. Че именно те даряват живот и Любов на света! А не мъжете! Една случка през последните 2-3 дни ме накара да поискам да Ви кажа:
    - Вие сте прекрасни! Повярвайте в себе си и ще бъдете най-желаните на света. Нека и другите да разберат какво съкровище сте и да ви уважават за тези ваши качества.

    Затова го направих! Дано това ми желание достигне в някаква степен до вас! И да помогне на някого да се превърне в онова, за което мечтае, а не да си остане онова, с което са привикнали околните!
  • Грешно впечатление - на Мира. Може би не си разбрала логиката и посланията.
    А сега ... потресена съм.Твърде лично, твърде откровено, твърде предизвикателно ...Писмото-мечта,която всяка жена мечтае да получи от ... любимия ... Благодаря ти ...Прекрасно писмо ...
  • Не мога да коментирам, не искам! Но го оценявам! Прекрасно!
  • "...а различното всеки миг, тайнственото, неразгаданото у една жена!"

    Много ми хареса... много!
    Точно това е истинското и харизматичното в една жена.
    Поздравявам те!
Propuestas
: ??:??