30 oct 2014, 1:59

Подслон (Из "Откровено за лудостта") 

  Prosa
608 0 10
1 мин за четене

 

     Накуцвам с лявото крило... не ми достигат стъпки... да докосна клавишите... А от тишината боли –  тя ослепява... сигурна съм!
    Ти знаеш ли кой си, когато никой не те гледа, когато никой не се взира в думите ти... знаеш ли... Защото променящите се лица всъщност са посоките, по които нощем намирам пътя към себе си... към теб, към онова, което никой не вижда и никой не усеща... Защото мълчим на различни езици, защото изтръгваме топлината преди да е дошла зимата... защото сме истински единствено, когато никой не очаква нищо от нас... защото сме всичко, от което бягаме... и всичко, което е нужно, за да проходим...
    А на мен ми се лети... искам да се науча да плувам... искам да поема въздух и да го изпусна чак тогава, когато са свършили всички пътеки на запад... но е трудно, когато е тихо... защото тишината ослепява... Затова накуцвам... с лявото крило и с безмълвните  кръпки, с които трябва да се занитя за рамото ти... за да стигнем... до изгрева... ЗАЕДНО!

   
... идваш ли? Поеми дълбоко въздух! Няма да те пусна... подслон си ми... @
 

 

 

 


 

© Бехрин Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • ... нещо такова е...

    Аз благодаря!
  • ".. защото тишината ослепява... "

    И може би защото я изпълваме с толкова ненужни неща,че не остава място за душите ни.Може би защото общото мълчание често е още един камък в полза на разделящата тишина...
    Замисли ме.Благодаря ти...
  • Еееее, сега и Смеш ако се появи, картинката ще е съвсем пълна!
    Здравей!
  • Красиво...
  • Като в доброто старо време... ... любимите ми владетелки на думите при моите луди откровения!

    ... тишината е форма на необщуване от всякакво естество... мълчанието - не, понеже две докосващи се тела могат да мълчат, но между тях няма тишина... нещо такова е, но се опитвам да не прекалявам...

    И да, в тишината наистина си безкрайно сам... затова ослепява, защото съзнанието ти започва да гради различен свят... спирам...
  • "Защото мълчим на различни езици"... и от това мълчание боли.
    Но не всяка тишина е мълчание...или?

    И на мен ми се лети.
    Разчувстваш ме положително
  • Бети, сетих се за един мой стих, част от него... Сега не знам дали ще го цитирам и точно.

    В тишината сваляме си маските,
    беззвучно, като връщането у дома.
    Шумът облизал вече е окраските,
    наситени от пъстрата ни суета.

    и последните редове...

    В тишината е красиво, може всичко,
    там си себе си, но си безкрайно сам.
  • След бурята се занити. И аз.
  • Да, имаш поща
    Колкото до текста ти... тишината разпиля мислите ми, обаче това не ми попречи да го почувствам в душата си!
Propuestas
: ??:??