11 feb 2021, 10:12

Полумонолози 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
253 2 10

- Нощем не спят само щастливите влюбени и нещастните им родители...

- Загадъчната българска душа...Която все се чуди де да намери пари за издръжката на загадъчното българско тяло...

- Купих си англо-български речник и овладях англо-българския език.

- Секс-символ...Тоест, сексът му е съвсем символичен...

- Модерната циганка не гадае, а консултира...

- Когато след мача футболистът се изпика в бурканче, бурканчето пробяга 100 метра за 5 секунди и 10 стотни...

- И казал фелдмаршал Паулус – „Важното е да си обкръжен от добри хора...”

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Роси!
  • 😆😆😆!
  • Благодаря, Миг, адаш!
  • Еха обичам кратките ти , но съдържателни мъдрости. Трябваше да се запозная с една рускиня за да узная каква е формулировката за истинска любов: "Неистовото желание на двама идиота да направят трети"
  • За последния ми е интересно, колко ли млади хора ще се сетят кой е, каква историческа роля играе, от коя националност е, и защо казва точно тази фраза...
    При отговор на човек под 25 години (верен) на 2 от въпросите, му пиша шестица...
    Аплодисменти от мен.
    Поздравявам те.
    ПП
    Обичам да си правя експерименти.
    Преди няколко години питах бая младежи, кой е Георги Димитров - гледах и да са интелигентни... Бая интересни отговори получих...
    Дори имаше, мисля, 2, почти верни.
  • благодаря, Пепи, Скитнице, Юри!
    За слято и полуслято - аз съм от старата нормална школа, мурдаровщините /"вкъщи, вджоба и т..н./ не признавам..
    Между другото, Пепи е подчертано в червено като грешка?
  • 😀😀😀!
  • а англобългарският? Като един език мисля, че трябва да се изписва като едно, т.е. слято! 😅
  • Футболистът ме разсмя на глас
  • 😅
Propuestas
: ??:??