9 nov 2016, 18:04

Последен танц 

  Prosa » Relatos
788 3 18
3 мин за четене

Вдишвам. Плача. Спя. Суча. Плача. Напикавам се. Смея се. Спя. Плача.Суча. Смуча биберон. Раста. Смея се. Играя. Лазя. Ходя. Бърборя. Не разбирам. Чупя неща. Дъвча. Спя. Плача. Смея се. Хитрувам. Лъжа. Тичам. Ходя на ясла. Дърпам се. Плача. Удрям деца. Ям пясък. Пия водни бои. Отивам на градина. Играя си. Лъжа. Гледам анимация. Играя на телефона. Щипя. Тръгвам на училище. Уча. Сричам. Чета приказки. Пиша. Лъжа. Бия се.Дърпам коси на момиченца. Крада неща. Раста. Спортувам. Кандидатствам. Мразя. Харесвам. Закачам се. Имам гадже. Радвам се. Целувам се. Харесва ми. Объркан съм. Въобразявам си. Мечтая. Силен съм, "Всичко разбирам". Раста. Слушам музика.Имам друго гадже. Влюбвам се. Мечтая. Пиша стихове. Правя секс. Обичам. Чувствам се откачено. Пуша цигара. Правя още секс. Пак правя секс. Не спирам да правя секс. Мисля, че никога няма да престана. Свиря на китара. Пия бира. Пуша. Правя секс. Разделям се. Плача. Страдам. Пия водка. Пуша. Слушам Sade. Обаждам и се. Обичам. Страдам. Не ми се живее. Забравям я. Ходя по барове. Ставам судент. Лъжа. Мразя. Пия. Правя секс. Дивея. Не мога да се влюбя. Все ми е тази. Пуша марихуана. Пия. Правя секс напушен. Събуждам се на плажа. Пия всичко. Срещам я в морето. Май се влюбвам. Живее ми се. Пиша стихове. Правя секс. Танцуваме. Ревнувам. Пазя я. Не пия. Танцувам. Правя любов. Слушаме музика. Правим любов. Обичат ме. Щастлив съм. Завършвам. Започвам работа. Женим се. Любим се. Работя. Бързам да се прибера. Правим любов. Правим любов. Забременяваме. Страхувам се. Плача тайно. Радвам се. Ставам баща. Горд съм. Черпя. Правим любов. Плача от умиление. Работя. Работя. Пълнея. Пълнеем. Правим ..секс. Боли ни глава. Караме се. Сдобряваме се. Работя. Ходя на родителски срещи. Караме се. Излизам с приятели. Пия тайно. Пия явно. Работя. Излизам на бар с колежка. Целувам се. Лъжа. Чувствам се виновен. Мълча. Караме се. Мразим се. Търпим се. Започвам да спортувам. Влюбвам се в колежката. Изневерявам. Пука ми. Лъжа. Пия. Спира да ми пука. Признавам всичко. Развеждам се. Вземат ми детето. Живея на квартира. Правя секс. Работя. Пия. Разделям се с колежката. Пия. Обаждам се на жена си. Чакам. Пак звъня. Пак чакам. Пия. Пия. Пия. Плача. Пия. Уволняват ме. Не ми се живее. Пия. Безработен съм. Ставам пияница. Нищо не разбирам. Обичам я. Бродя. Гонят ме от квартирата. Бродя. Пия. Спя по гарите. Спя по пейките. Пия. Виждам я с друг. Полудявам. Пия. Дебна ги. Нападам го. Намушквам го. Влизам в затвора. Излизам след 20 години. Едва ходя. Търся я. Не мога да я открия. Оставам сам. Бродя. Прося. Опитвам се да вярвам. В Бога. Не мога. Пия. Пак се опитвам. Иде поредната зима. Едва оцелявам. Иде пролет. Увит съм в якета. Спя в кашони. Ставам старец. Прося. Ровя в кофите. Болен съм. Кашлям. Кретам. Иде зима. Кашлям. Много кашлям. Ужасен човек съм. Знам го. Покайвам се. 100 пъти. Вярвам. Не ми се пие. Искам да съм на топло. Много съм болен. Газя в преспите. Падам. Ставам. Слаб съм. Вече разбирам всичко. Свивам се под балкон. Треперя. Вярвам. Пия малко вино. Унасям се. Мисля за нея. Плача. Вярвам. Мисля за нея. Мисля за нея.. Заспивам. Не се събуждам.

.............................................................................................

..............................................................

Възкръсвам!

В нетленно тяло. Тя е там. Виждам я. Гледам я. Смеем се.

Танцуваме.

Танцуваме.

Танцуваме...

Танцуваме завинаги,

последен танц...

© Лебовски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Да......
  • Покъртително! Мога да се разплача, въпреки че няма нищо наглед сърцераздирателно. Но ме хвана една екзистенциална истерия: Защо, защо, защо е толкова скапан този живот?
  • в покаянието е пустият смисъл. За да го има възкресението и последният танц
  • Браво!!!
  • Аплодисменти! Стегнат разказ, къси изречения, а казват толкова много за един живот и то накъсан точно като изреченията и изпълнен с толкова истина, че как ти става тъжно за такъв жалък живот и се питаш къде е смисълът на всичко. Дали в последния танц или в ония напикани пелени, в секса, в пиячката или в равносметката?
  • Всъщност сега се сещам за Лебовски - Джеф Бриджис. Между другото този актьор би изиграл перфектно "Фактотум - момче за всичко на Буковски, отколкото Мат Деймън в едноименния филм в ролята на Хенри Чинаски. И в Големия Лебовски - "лосанджелски безделник" има нещо от Буковски. Тук си прав, като казваш, че който пише за живота неминуемо стига до него. Но ако го подмине и интерпретира житието "не през вино за закуска" и ч.......я за лека нощ, ще стигне и до Керуак , Стайнбек и др. и др. Разказът е разказан от добър разказвач. Сега като го написах това ми идва една фраза от един филм "Съветникът" в който се повтаряше една фраза в целия филм - "Не мога да ти дам съвет , Съветник. Но както и да е..., но твоя разказ може да се визуализира с бързи кадри, отговарящи на всеки глагол - действие. Въздейства и това е факт и силно попадение...
  • Мирик, псевдонимът ми е от един любим филм. Буковски не бях чел дотогава, но после четох Прекалено ми е циничен и отчайващ, но пише страхотно..Не искам да ми е повлиял, но може и да е. Сега като каза и се замислих..Когато пишеш за живота, неминуемо се озоваваш при Буковски. Номерът е да не останеш там, защото там няма надежда..
  • Стана ми тъжно, но не мога да отрека, че животът е точно това, освен ако не ни мине бяла котка път и вземе, че се окаже истинска приказка...ама приказките са голяма рядкост, така чеее те това е истината за живота в няколко кратки изречения. Хареса ми начина на интерпретация. Поздравления!
  • Изби рибата с това, Оу Клеър Браво и от мен. Жестоко е просто!
  • Ще си спестя философстването, въпреки че аха-аха да го подкарам , но все пак е сутрин . Затова само ще споделя, че го харесах.
  • Харесвам динамиката на глаголите. Страхотно предават различни периоди от живота на човек. Новородено, тинейджър и т.н .Различни психологически състояния. Попадения: "Пия всичко", "Всичко разбирам", "Вече разбирам всичко","Не спирам да правя секс"." Мисля, че никога няма да престана". "Свиря на китара", Пия тайно , пия явно. и т.н. Харесвам стила на писане. Няма как да не кажа, че има влиянието на Буковски, личи си и по псевдонима, навярно. Има неформалност в изразяването. Взето от живота и като него непринудено. Фен съм ....
  • Не е всичко, де да можеше да се побере всичко. И животът е прекрасен наистина, сегиз тогиз сред страданието и глупоста.
  • И не е всичко, защото всичко написано е пречупено през призмата на определено човешко състояние. Утре животът може просто да е прекрасен. Но определено това е творба, която може да те накара да мислиш... Усещането е на заден план, предимството е на мисълта. Това не всеки автор го постига.
  • Елиптичните изречения са стимулатор за въображението. Динамиката която внасят множеството глаголи внушава, че животът тече страшно бързо. Като диапозитиви бързо се менят действия и състояния. И накрая всичко това ще се събере съкратено в едно тире между две дати. Това е животът. Но това не е всичко. Не може да е. Не трябва да е. Последният танц всъщност е вечен танц, защото там, в паралелния свят, представите за време са други.
    Интересен творчески подход!
  • А тленността тогава е клетката, в която душата се лута.
    Хм...
  • Точно така. Такъв е. Животът е бездомен!
  • Преброих думите, които си използвал най-много. Оказа се, че животът е алкохол, секс, сълзи и тук-там ред от стих. Бездомно някак си звучи...
  • Мега яка творба!!!
    Минах през няколко състояния и накрая всичко се размаза. Комплименти!
Propuestas
: ??:??