/хрумвания от блога ми/
САЩ управляват света.
Президентът управлява САЩ.
А кой управлява президента?
хххх
8 септември – ден за купуване на фабрика…
9 септември – хора и ръченици…
10 септември – плащане на сметките…
хххх
В момента у нас се намеква за бустерни – трети – дози. Шест месеца след ваксинацията с втората. А после? Пак доза – след половин година?
И какво става с организма? На 6 месеца – нова доза?! Накрая май вместо кръв по вените и артериите ще тече ваксина…
хххх
Трябва, трябва задължителна ваксинация. И то през няколко месеца, може и през месец…
Производството на ваксини си върви, бизнесът се развива, печалбите се вдигат…
Нима искате заради егоизма си да спрем икономическия възход на фармафията?
хххх
Мис Ирландия 2021 година… Момичето, олицетворение на красотата, морала, историята, самобитността на страната и народа…
Негърка…
Спокойно, и у нас ще се появи някоя ваксаджийска миска…
хххх
Разправя ми един приятел. Преди година, в началото на дистанционното „обучение“.Някъде – да речем, в Багатурово, Боилово или Болярово, в средищното училище се появила някаква си замминистърка по просветата. Не служебна, а от групировката.
И се възмутила, че не всички деца имат у дома си компютър, лаптоп, нещо за връзка. Наредила на директора – веднага да им купят. Оня се смутил и започнал да обяснява, че са малко училище, в беден район, едва успява да свърже двата края, учителите даже не получават това, което би трябвало…
А оная отрязала:
- Ами един месец ще останат без заплати и ще купиш лаптопите…
хххх
Служебният министър тази сутрин. Питат го нещо и той уверено лапсуслингвира:
- Аз не замезвам…
След което се усеща и излъгва:
- Аз не замазвам нещата…
хххх
Дали някой се сеща, че двете последни „учебни“ години децата я караха без физкултура – реално признато?
Вярно, могат да победят и световните шампиони по гимнастика в игра на компютъра, ама реално вече имат разширение на задниците и мазоли на гърба от дистанционното „обучение“…
© Георги Коновски Todos los derechos reservados