14.09.2021 г., 11:07 ч.  

Правокрив микс 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
262 4 10
2 мин за четене

/хрумвания от блога ми/

САЩ управляват света.

Президентът управлява САЩ.

А кой управлява президента?

хххх

8 септември – ден за купуване на фабрика…

9 септември – хора и ръченици…

10 септември – плащане на сметките…

хххх

В момента у нас се намеква за бустерни – трети – дози. Шест месеца след ваксинацията с втората. А после? Пак доза – след половин година?

И какво става с организма? На 6 месеца – нова доза?! Накрая май вместо кръв по вените и артериите ще тече ваксина…

хххх

Трябва, трябва задължителна ваксинация. И то през няколко месеца, може и през месец…

Производството на ваксини си върви, бизнесът се развива, печалбите се вдигат…

Нима искате заради егоизма си да спрем икономическия възход на фармафията?

хххх

Мис Ирландия 2021 година… Момичето, олицетворение на красотата, морала, историята, самобитността на страната и народа…

Негърка…

Спокойно, и у нас ще се появи някоя ваксаджийска миска…

хххх

Разправя ми един приятел. Преди година, в началото на дистанционното „обучение“.Някъде – да речем, в Багатурово, Боилово или Болярово, в средищното училище се появила някаква си замминистърка по просветата. Не служебна, а от групировката.

И се възмутила, че не всички деца имат у дома си компютър, лаптоп, нещо за връзка. Наредила на директора – веднага да им купят. Оня се смутил и започнал да обяснява, че са малко училище, в беден район, едва успява да свърже двата края, учителите даже не получават това, което би трябвало…

А оная отрязала:

- Ами един месец ще останат без заплати и ще купиш лаптопите…

хххх

Служебният министър тази сутрин. Питат го нещо и той уверено лапсуслингвира:

- Аз не замезвам…

След което се усеща и излъгва:

- Аз не замазвам нещата…

хххх

Дали някой се сеща, че двете последни „учебни“ години децата я караха без физкултура – реално признато?

Вярно, могат да победят и световните шампиони по гимнастика в игра на компютъра, ама реално вече имат разширение на задниците и мазоли на гърба от дистанционното „обучение“…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • " Това което започва със страх, завършва обикновено с безумие."
  • Благодаря, Сенилга!
  • Отлично!

    Думаю этим президентом уже управляет сон))
    Вацина...ГМО-гомосапиенс маячит впереди, правда, на постоянной капельнице
  • Благодаря, Красе, ДПП, Петре, Стойчо!
  • Как беше: "Светът е голям и спасение дебне отвсякъде", ама смисловият акцент е "дебне", а не "спасение".
    Живот и свободна воля, да се чудиш кое да избереш, щото все не са реални понятия
  • "От антибиотиците към таблети ,таблетки и капсули,вместо ваксини!" "Към измененията в околната среда и водите:да усвоим новите климатични промени ударно!"
    Това са новите лозунги, които щем-не щем носим в себе си...
    Поздравления за написаното от теб, Георги!
  • От къде да започна,.. злободневното - ваксините, аз пък се чудя на едно, не са установили точно как се предава к19, но има ваксина,..а, ако си загубил сертификата, как ще те познаят, че чакаш вече третата доза....А новият вид УбОченЕе , подсилва и коремните мазнини от яденето на здравословен чипс,.. и мисловната дейност, дали 2и2 е равно на 4, или е по-лесно както ни кажат.
    Ох, черната боя,...най-силна и неподправена,.. а дали не е някаква кристална мацка поставена на черен фон....Фабрика не искам, хоро не играя, но виж сметките си плащам редовно,.. не искам като кандидатствам за виза заСАЩ, да ми кажат НЕ, ти си асоциален тип и не плащаш.....
  • лапсуслингвирането е страничен ефект от втората ваксинация или само опит да се докаже, че и трета е нужна. Кой каквото си направи, само фармакологията не може да му го направи , а човечеството върви в най-правилната си посока откакто свят светува, жалко, че ще пропусна "закриването"... С тия лаптопи се сетих за лекарствата, които една световна загрижена организация изпрати в Африка- там умират от глад, но лекарствата против растройство са по-важни... всеки с грижовността си..
  • Байдънчето е в лапите на наркотиците. А от Путин има по-силни и важни. Стопани са на печатарска машина, на международни фирми, на... Какво ли не... Още от сионските мъдреци насам.
  • Путин управлява америчкия президент, защото държи сина му и далаверите Байдънови в Украйна. A direct answer!
Предложения
: ??:??