(Здравейте! Искам да ви помоля да не оценявате тези приказки. Писа ги дъщеря ми, като беше на 4 години (по точно ми ги диктуваше). Те са шашави и нестандартни. Само за хора с чувство за хумор. Сега тя ми разреши да ги публикувам. Не я огорчавайте с 2-ки. За нея е важно. За мен оценките са без значение. Пин4е*)
/мини-приказка/:)
Имало едно време двама джуджета. Едното - най-умното (защото те били двама) рекло: - Айде да си построим къщичка. Другото - най-тъпото (защото те били двама) казало: - По-добре да си построим дърво ябълково, или магазин. И имало едно момиче. То ги попитало: - Ей, какво правите вие тука, бе? И те му отговорили: - Нямаме си нито дом. - Добре, аз ще ви построя къща с блок. И имало едно човече. То било майка нещастна, защото си нямала дете. И си родила момиченце с бузи алени като сняг и златно яйчице...
Кати, големия ми син е почти на твоите години, опитвала съм се да дам на синовете си крила и свобода за летеж, затова винаги се радвам като усетя порива в младите.
Истинско удоволстви е, повярвай ми.
Катрин, когато едно дете е избрало да го роди майка като твоята , то то е избрано и надарено да има крила.
Даването на крила и свобода на въображението е най-хубавото което един родител може да направи за най-свидното си.
Разпери ги и полети, следвай утъпканите пътеки и откривай свои.
За мен е удоволствие да се докосна до чистотата на тогавашното ти мислене и виждане на приказката "за двамата джуджета"
Според мен - колкото повече се публикуват неща, отразяващи света на възрастните през детските очи - толкова по-добре за такива, като нас. Поне според мен!
Майтапа на страна Йосева-приказката е супер яка
К'во супер-направо е Уди Алън положението!!!
Да не говоря за падането на крушите от дърветата и т.н.
Поздрави и на двете!
Как така 2-ки?! Напротив, много е забавно. Децата имат неподражаем и неустоим стил на разказване. За фантазията им да не говорим. Поздрав за малката писателка!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.