26 feb 2023, 5:19

Приказка за обущаря 

  Prosa » Cuentos y obras para niños, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
570 4 4
1 мин за четене


Имало едно време в едно царство-господарство един беден обущар. От сутрин до вечер, той се трудил за прехраната на голямото си семейство. Имал шест деца и болна жена. Но колкото и да работел, парите все не стигали. Децата ходели със старите си дрехи и били недохранени. И нямало пари за жена му, да я заведе на добър лекар за да я излекува, а тези лекари на които я водел не знаели какво й има.
Един ден както си оправял едни обувки, от тока на едната обувка изпаднала една жълтица. Обущарят много се зарадвал. Представил си как води жена си на добър доктор и купува храна за децата си.
Но той бил добър и честен човек и душа не му дала да остави жълтицата за себе си. Когато дошъл собственика на обувките, обущарят му дал и жълтицата. Човекът бил много благодарен и казал:
- Аз съм богат, а ти си честен човек, Коледа е, затова ще те възнаградя. 
И му дал една кесия със жълтици.

Обущарят бил повече от щастлив. Накупил лакомства и нови дрехи на децата си, които много се зарадвали. Завел жена си на добър лекар, който разбрал от какво е болна и я излекувал.
Обущарят и семейството му се преместили в по-голям дом и заживели честито.

© Vaska Ivanova Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ви, момичета за коментарите и за любими!
  • Добрината може да бъде оценена само от добър човек.
    Хубава приказка.
  • Приятно е да прочетеш поучителна приказка с хубав край.
  • Твойто си те чака ... е, понякога остава в мечтите, но все пак си е само твое.
Propuestas
: ??:??