10 sept 2008, 23:49

Продавам мечти... 

  Prosa » Otros
1367 0 6
1 мин за четене
 

        Добре дошли в моя малък магазин за мечти. Има всякакви мечти. Разглеждайте, избирайте, грабете  - нищо да не остане. На тази полица са мечтите за света и живота, на втората за бъдещето, а на третата за любовта. Хайде, взимайте, грабете! Колко струва една мечта ли?! Колкото една душа - 163 грама - нищо, грабете, без пари ви ги давам. До вчера живях с тях, от днеска съм друга. Ти искаш мечта да обиколиш света - давам ти я, аз се сбогувам със заблудата. Вие искате звездно бъдеще - вземете, отдавна знам, че звездите при хората не слизат. А, ти... ти искаш мечтата ми за любовта. За "идеалния", който ще те разсмива, докато ти се плаче. За разходката ви по плажа при пълнолуние, за "идеалната" целувка в дъжда или просто за мига, когато ще можеш отново да изразяваш чувствата си и да му кажеш "Обичам те!" - вземи я и я отнеси надалече. Идеални хора няма, няма я и любовта... Но, хайде, грабете, по-смело - има мечти за летене, за околосветски пътешествия с кораб, за слава - има всякакви мечти. Взимайте ги и кажете на приятелите си за мене - момичето, до вчера живяло в свят, пълен с мечти. Момичето, което продава безплатни мечти...

© Галина Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • ....
  • Samo me4tite sa bezplatni ve4e v tozi svqt
  • Гал,раздавай,щом искаш,ама остави малко и за себе си...Що за жвот ще бъде без мечти...?
  • Недей така..човек ТРЯБВА да мечтае..дори и в най-тъжните си моменти..Дори,когато е в депресия..дори когато не намира смисъл и опора да продължи напред..Именно мечтите са тези,които развиват нашето "Imagination"
    Успех и мечтай ..мечтите са си твои
  • Съществуват и хора без мечти...
  • "... до вчера живяло в свят, пълен с мечти...". Но днес нещо се е случило... Само че мечтите винаги са само свои, никой няма нужда от чужди мечти. И са безплатни, докато някой не те накара да платиш за тях. Най-често с болка. Не винаги заслужена, но хората са такива - зли, нали. И все забравят, че каквото повикат, такова ще се обади.
Propuestas
: ??:??