17 may 2019, 6:52

Протокол от близкото бъдеще 

  Prosa » De humor
414 3 9
1 мин за четене

До Светия трибунал

При извършена внезапна проверка от страна на Полицията за правилна нравственост в жилището на Иван Иванов, посоченото лице беше заварено в сексуални отношения с Марийка Марина. Изневярата на съществата към партньорите им – Петър Иванов и Пенка Марина, е засвидетелствана от двойките Стоян и Първан Стоянови, Мита и Кера Митеви, Драго и Минчо Драгоеви, Албена и Рада Йовкови.

Изневярата е продължила през цялото време на задграничната командировка на партньорите на закононарушителите. В резултат на което за две години на бял свят са произведени неопределените същества под номера 3 455 712 и 4 223 178, наричани от престъпниците Кольо и Лилка. Съществата са отнети и изпратени в Дом номер АЯ 211, където ще бъдат подложени на превъзпитателни мерки с цел правилно самоустановяане на пола.

В момента задържаните същества са отстранени от обществото с цел премахване на опасностите от неправилна полова зараза и очакват присъдата на Светия трибунал.

Подпис – Красимир-Янка Кънева, главен джендърмерист на района

 

Покана - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Елке!
    Ако се случи - и жените губят... Много...
  • Много ми хареса! Страхотно чувство за хумор! Дано, обаче, никога да не се случи!
  • Абе, има надежда - химията и фармацевтиката напредват, но разумът закърнява...
  • Благодаря, Надя, Светулке, Мариана, Стойчо, Пламене, Костадине!
    Питате дали не е време... Не, не е - късно е.
    То затова и Мариана не може да намери нещо твърдо наоколо си. И другите жени не могат.
    Ретроградните мъже изчезваме...
  • Чета и с дясната ръка чукам на дърво на главата демек и си дърпам дясното ухо.Язък ама толкова ми харесваше Истамбул пък те конвенции монвенции губят ма кат турист.Поздрав Георги.
  • генек, пиши ни и нас за участници в журито на Светия трибунал, вече сме заразени и не ни остава нищо друго, освен да се защитаваме взаимно. Ще подготвя плакати и реч за процеса. Не е ли време да основем Лига на Нормалното малцинство ?
  • Положението е смях през сълзи...
  • Да се смееш ли, да плачеш ли...
  • От джендърцентъра изказват обществена подкрепа и благодарност за опазване на джендърбраковете и за борба с двуполовите кръвосмешения!😂🚸
Propuestas
: ??:??