4 nov 2020, 12:17

Радикалната толерантност срещу радикализма 

  Prosa » Otros
289 1 9
4 мин за четене

„Ако един човек е показал толкова ненавист и злоба, то колко любов можем да покажем ние, многото?“

Изказване по повод престъплението на Брейвик, убил 77 човека. За което е награден с 21 години в апартамент, с интернет и право на разходки.

А говорещият за любов е Столтенберг, сега шеф на НАТО и един от главните адепти на мултикултурализма и толерантността по либерастки.

Тая толерантност, която някои приемат като подчинение, други използват само като демагогия. Защото ясно и точно е казано: „Обичай ближния си!“.Ближния – този до теб.

Лесно е да разпростираш ефирна любов над някакви далечни и непознати. Които може никога да не срещнеш и видиш.

Лесно е да викаш далечните на гости в двора на съседа си. Досега някой да е чул европейски политик да е приел в дома си пришълец?

Трудно е да се погрижиш за ближните – бедните, безимотните, изпадналите от живота /често по твоя вина!/. А още по-трудно е да мислиш политически разумно – няма как да оправим света, разбираме го. Но поне тези, които са ближни, които живеят в държавата ни, които… Казано направи – които са в немилост пред живота И по вина на политиканите… Да се погрижиш за тях…

Само дето днешните политици не се интересуват от ближните. Повечето от тях или нямат деца, или са ги настанили далеч от родината им. И след това зоват всякакви далечни и непознати в страната…

И пламна война…

Завоевателна…

Да си припомним забравеното – атентатът в парижката зала „Батаклан“ постави началото на НОВАТА война срещу Европа. Която отговори с протестни маршове, осветени кули и театри, натрупани кукли и камари цветя…

После взривът в брюкселското летище, вакханалията в Ница, коледният базар в Берлин, атаките в Лондон и Виена, нападенията над свещеници и вярващи във Франция…

Защото сме недостатъчно толерантни?

Или защото сме прекалено толерантни?

Новодошлите не са като нас! Факт! Исторически, етнически, цивилизационен. Тях европейските ценности хич, ама хич не ги интересуват. Интересуват ги две неща – изкривеното разбиране на религията и плячката.

Затвор и смърт не ги плашат. Знаят, убедени са – чакат ги хуриите и вечно блаженство. Колкото повече неверници премахнат от лицето на земята. Включително мирни мюсюлмани, непожелали да се върнат в развитието си и да станат фанатични престъпници…

Още повече, че овцете за клане – европейците, се грижат за колячите. Само Германия е планирала 110 000 000 000 евро за приетите пришълци през 2016 – 2021 година.

Което нашествениците приемат като задължително – тази земя им е обещана, те вече я завоюват, покорените трябва да се грижат за победителите…

Вижте днешна Виена. Пусти улици, затворени прозорци, полицаи, въртолети… Война!

Изходът?

Един. Замяна на фалшивата покорна толерантност със ЗАКОНА! Престъпник? Веднага депортация! Негова и на семейството му. Тяхната веднага, неговата – след излежаване на наказанието.

Именно това е заплахата за пришълците – връщането. Където ги чака скотският живот. Или – най-често – затвор.

Безмилостно към престъпниците, за да има мир за нормалните.

И абсолютна законова забрана за всякакви посегателства срещу вярата. Карикатурите над свещени за някого лица или догми са престъпление. Те не носят хумор, в тях няма смях. Има присмех и обида.

Всеобщо задължително образование. И обучение. На професия, на занаят, на труд – по европейски.

Отделно ограничението за получаване на гражданство. Само след проявена толерантност към европейската цивилизация. И гаранция от работодател.

Ще кажете – не е толерантно…

Ами нали това казвам – напатихме се от толерантност според нечии криви антихуманни разбирания. Време е да свържем отношенията между хората със закона и с истинското разбиране на ближния.

Този, който е до теб не само фигуративно, а и по начин на мислене.

Мюсюлманите? Юдеите? Будистите?

А нима религията е основа на варварството и престъпността? Истинската религия е лично дело. И не се намесва другиму, нито иска намеси отвън.

Не стане ли Европа толерантна към своите граждани… Нахлуващите пришълци думата „толерантност“ не само не разбират и не знаят, ами и не щат да я знаят…

 

Ще си позволя да предложа нещо – антиутопия.

https://chitanka.info/book/6648-feredzhe-versija

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Деа!
  • Закон трябва за тази толерантност. Твърд закон.
  • Благодаря, Юри!
  • Радикална толерантност - звучи добре! Но...
  • Благодаря, Пепи, адаш!
  • Значи, разум и толерантност са антипод. Тук визирам посочената от теб такава, защото иначе пък без нея, щеше да има бригади за прибиране на труповете...
    Твоите доводи са тези на разума, затова... неприложими в сегашното статукво. Обаче и то на колко ли още атентати може да издържи?... Този въпрос, когато получи отговор, ще има ново статукво, така мисля, и тогава разумът, ще намери себе си и спрямо тази толерантност...
    Времето само ще покаже дали има истина тук, но според мен, броят трупове, когато достигне определена тонажност, е способен да наклони всяка везна...
    Поздравявам те!
  • срещу радикализма само Закони! Не приемам толерантността като нчин за справяне, защото и не е!
  • Благодаря, Надя!
    Нали сме толерантни и с думите...
  • Друга е думата, за тази толерантност, сенсей, другааа...
Propuestas
: ??:??