25 mar 2021, 7:35

Разговор с Мария 

  Prosa » Relatos, De humor
635 2 7
2 мин за четене

Мария се отпусна на дивана, подви крака и взе чашата с малиново вино "Тр..."

 - Шшшш, алооо! Авторката! Да си чувала за скрита реклама и продуктово позициониране?

- Тихо, муцка! Опитвам се да ти измисля някакво приключение.

- Мхм. - изсумтя Мимето. - Мисли, мисли! То мисленето не е лесна работа.*

И си пийна.

- Ама помогни малко, де !

- Аз? - Мария ми хвърли възмутен поглед. - За тая работа се обърни към онзи мързелив клоун! Как го наричаше? А да, Музьо. - подсмихна се презрително.

- Добре. Верно, че скоро не се е вясвал, ама иначе е добро момче. Дай да не го дъвчем сега, а? Какво ще кажеш да те запозная с някой горещ красавец с изваяно тяло?

- Не е ли малко клиширано?

- А някой смотан, очилат умник, когото да преобразиш в стилен пич?

- Аха, хукнах. Пепеляшка в мъжки вариант ли ще разиграваме или Грозното патенце?

- Е, добре де, капризитет! - тропнах й мислено с крак. - Последен опит. Алфа-самец. Нещо в стил "Нюансите" , ама без БДСМ-а. 

- Хммм. - почука замислено с пръст по бузата си Мария. - Не звучи никак зле.

- Сериозно?! - учудих се. - Никога не бих предположила.

Мацката ме изгледа все едно съм слабоумна.

- Аха. А аз цял ден дефилирам в нечия чужда кратуна. На кого му хрумна да се кукна тук и да смуча вино?

- Окей, да се върнем на главната тема!

- Става. Искам го един такъв... мощен. - примлясна Мария.

- Ъ?

- Оффф, властен. И, ако може да е мрачен. Харесвам ги такива.

- Мхм.

- А най-добре ме изпрати някъде! Искам да съм попаданка?

- К'во? - изсмях се аз.

- Еее, онези, дето се пренасят в някакъв друг свят или паралелна реалност. Ти много ги четеш такива. Кефи ме. И искам някакви магически сили.

- Добре, ще помисля как да го уредя. Наздраве, муцка!

- Наздраве!

 

П.С. Да не си помислите, че аз съм измислила Марчето! Тц! Тя най-нагло и безотговорно нахълта в главата ми с виното си, докато онлайн обучението ми опъваше извънпределно нервичките.

 

П.С.2 Пссст! И да не ме изпортите, че съм я нарекла Марчето! Хич не я кефи.

 

* Мисълта за мисленето я чух от Румен Хайгъров.

 

П.С.3 А още от драмите на Фийби очаквайте за някое от кафетата през деня! Че те Марчето и винцето...

© Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Пепи, така е. Ама скоро не са се вясвали - ни Мара, ни винцето. Бойна задача: да си ги осигуря срочно.
    Гедеон, ако някой ден реша, че моят мрачен, властен, горещ и т.н. ми е омръзнал, ти си първи в списъка😄.
  • Мара и вино = невероятна добра комбинация!
    Хареса ми!😆
  • Акеми, радвам се, че съм допринесла за доброто ти настроение😊.
  • По това време нормалните хора спят отдавна. Само аз седя с чаша вино и се хиля като откачена благодарение на това разказче.
  • Харпун, не ще Марчето филе. Има си плесенясало сиренце и с него гони Музьо😉.
  • Аз по-скоро очаквам Фийби щот Марчела с тва вино ще земе и мезе да иска,а ми се свиди да и давам филе елене собствено производство.Поздрав.
  • Е хехе, хубаво е, много ме изкефи 😆 много обичам такива разговори, ама че и Марчето си има изисквания!
Propuestas
: ??:??