25 nov 2020, 10:17  

Реклама за жени /и не само/ с червена точка 

  Prosa » De humor
372 1 9

Obra no adecuada para menores de 18 años

4 мин за четене

Чувстваш се преуморена и стресирана? Усещаш тялото си сковано от болки? Имаш нужда от пълноценна почивка и малко време за себе си? Открий Пешо масажор за тяло. Нов, страхотен начин да се освободиш от болката в мускулите, да отпуснеш цялото си тяло и да се поглезиш.

Поръчай сега или на изплащане – ПЕШО!!!

Обади ни се на специален телефон 911 000 ЗОР.

За презентация на живо – половин цена с активно твое участие.

Стандартна доставка – според поръчката – ежедневна, агресивна, спешна – код ЗОР, ЗОР, ЗОР…

Детайли за продукта

Уникален и незабравим 3D и 5 G масаж за твоето тяло.

 Масажорът /винаги с пълен член!/ за тяло Пешо комбинира 4 терапии в един уред – отпускащ, разтриващ, загряващ масаж и ароматерапия /при напрежение типичен мъжки аромат залива цялото околно пространство и създава атмосфера на незабравим секс в улична тоалетна/. Масажорът ти предлага страхотен начин да се освободиш от напрежението, болката, стреса и да подобриш кръвообращението на цялото тяло. Повиши тонуса си и се освободи от дискомфорта. Масажорът ти осигурява ефективно и релаксиращо отпускане на тялото.

Пешо масажорът разполага с уникални характеристики като невероятния 3D масаж с 8 въртящи се масажиращи глави, въртящи се в две посоки, загряваща функция и джоб за ароматерапия.

Открий силата на Пешо масажа

Пешо извършва и вид масаж, който се прави с нежен натиск на пръстите. Този приятен натиск събужда жизнените ти сили и ревитализира цялото ти тяло. Целта на масажа е не само да намали напрежението, но също така и да подобри жизнеността и да хармонизира тялото и душата.

Дълбокият Пешо масаж с 3 Д масажорът му ефикасно успокоява напрегнатите мускули с четирите си големи и четири по-малки глави, покривайки голяма площ от тялото. Усещането е като професионален масаж и с още по-професионален завършек.

Наслади се на екстри, които правят масажа дори още по-приятен

 

 Масажиращите глави на Пешо са снабдени със загряваща функция и уникалната комбинация от интензивен масаж с радиална топлина, което прави масажа още по-ефективен и ободряващ. Джобчето за ароматерапия може да се използва с масла и есенции по твой избор за максимален релакс. Добави любимия си аромат и се отдай на истинска хармония.

 Истински масаж сред комфорта на твоя дом, в приятното отсъствие на съпруга и и други фиктивни съоръжения.

Най-накрая можеш да се насладиш на истински мъжки масаж, без да се налага да излизаш от вкъщи за вечеря с непознат или /извини!/ дори с твоя съпруг. Повече не трябва да чакаш за свободни часове за масаж – просто включи Пешо масажоЪТ и се наслади на релаксиращото усещане в комфорта на дома, когато пожелаеш.

Можеш да използваш Пешо масажорЪТ върху различни части на тялото си: врат, рамене, предмишници, бедра, гръб и крака, както и в основните области там някъде.

Отзиви и въпроси:

Любознателна:

Колко вата е?

Колко вата е никъде не пише

Здравейте, Пешо масажорът е многоватов. Зависи от вечерята и питието/питиетата. Най-мощен е след три до пет ракии. Внимавайте да не прегори и да увисне масажорът в безтегловност!

Admin

Ана:

Супер

Страхотен уред. Препоръчвам

 

Боби

Макар че е за жени – пробвах и него. made in Шопско, но няма значение!Перфектен уред!

 

Пена:

Страхотен е!!! Заслужава си. Най-сърдечно го препоръчвам.

Кика:

Уникален

Страхотен е прави невероятен масаж

 

 

Мария

Върха е

Уникален е! Много съм доволна

 

Светла

Препоръчвам го

Като в рекламата – сипваш му ракията, включваш го и се наслаждаваш на масажа. Имам го от около 2 месеца и ще го подаря и на семейството на сестра ми. Щото нейният май е модерен и вече изпедераства…

 

Тинка:

Работя по магистралите и се връщам уморена. Сега ще го пробвам. В момента го включвам… Страхотен еееееееееееееееее

 

Яна:

Страхотен масажьор. Разрива много добре – истински плуг. Като можеш да регулиращ силата на натиска. След 15 мин. болката в гърба и врата изчезна, а чувството е като след масаж при професионалист. Препоръчвам с две ръце.

 

П.П. Извинете, загледах една реклама и с изкривеното ми мислене..

 

    

    

   

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Като в Телешоп е, ще купя за съседката, че ми писна все аз да върша тази работа 😋
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Елке!
  • Много хубава реклама! А и отзивите са супер! Трябва да се замисли човек дали пък да не си го поръча този масажор...!
  • благодаря, Надя, Младене, Безжичен!
    Пешо си е Пешо - шопски модел.
    А рекламата я чух от екрана и съвсем леко доремонтирах. Веднага ми прозвуча едно--- сексуално.-Изхилих се и...
    Ето я...
    А червената точка е за привличане на вниманието, за моя реклама.
  • Ама Пешо е типично название за вибраторите, какво му е на името... Ето например едно време имахме Пешо Танкиста (за младите един смотан пияница, който се пънеше за председател-президент). Та викам хубаво име е сложил Генек... Само не разбрах защо е червената точка - то на "политиците" не слагаме такава, че на такива целомъдрени разкази ли
  • А реклама( ции) приемате ли? Названието - Пешо, уби в мен всякакъв Зор. Да беше Питър, или поне Петер, а то...
  • "Масажорът /винаги с пълен член!/.../...създава атмосфера на незабравим секс в улична тоалетна/."

    Добре го даваш, Георги. Повечето жени мечтаят само за горния цитат. Подсъзнателно, разбира се.

    Хареса ми. Само не трябваше ли да включиш и един коледен ценоразпис /с отстъпка/ за дамите и ИБАН на банкова сметка за авансово заплащане...?

    П.П. Благодаря ти за хубавия коментар на стихчето ми.
  • Благодаря, Йоана!
    Ти си най-смелата жена, показала интерес към предлаганото...
  • Съвсем автентично се е получило
    Без да искам се сетих за този филм :
    Изкуствен интелект Artificial Intelligence (2001)
    Един от любимите ми, малко особен, но в това му е чарът.
Propuestas
: ??:??