15 jun 2008, 13:24

Рогоносец 

  Prosa » De humor
2874 1 28
3 мин за четене

Тя ще ми каже на мене, че съм рогоносец. Какво като фамилията ми е Рогатов. Тя нали знае откъде идва. Да ама не, решила да ме окичи с чифт истински рога и преспала с колегата си Фильо. Така му викаше все – Фильо. Не Филип, а Фильо.  Все едно му казваше смотльо. Той да вземе да се окаже такъв. Иначе го дава голям мъжкар. Един такъв напомпан, всеки ден ходи да тренира във фитнеса. Едното обаче за сметка на другото. Колкото повече му се увеличаваха мускулите, толкова повече му намаляваше ... Отплеснах се нещо. Та да вземе моята жена да ми изневери точно с него. И сега като разбрах, седи и ми се жалва.
-   
Да знаеш, Венци, голяма грешка направих. Не за изневярата, а че попаднах на най-големия смотаняк. Мислех си, че щом е такъв як ще е истински бик в леглото. А то какво излезе?! Съблече се за минутка, съблече ме за минутка, хвърли ме на леглото и тъкмо си мисля – „Ей сега ме чака най-дивото и животинско чукане откакто съм жена и...” – вкара го и отново се вписа в своята минутка. После ме изгледа доволен, обърна се и заспа. Ще знаеш от такива е тръгнала приказката – „Спал с еди коя си жена”. Защото спят и нищо не правят. Ей за това ме яд, Венци. Ама ти си виновен, да знаеш. Защото още когато се запознахме и ми разказа за твоята фамилия, доста се смях на историите с дядо ти или прадядо ти, не помня вече курварина му неден. Който все искал да бодне жените с рога си. И го кръстили Митре Рогатия. Ами от къде да знам, че гените се предавали по наследство и всички мъже от рода сте такива. И как все го правите без да ви разберат жените ви? Досещат се, ама без да са сигурни... И за теб съм сигурна, че кръшкаш. То кръвта вода не става. Обаче като те гледам и се чудя. Не си някой Херкулес, все един такъв чистичък, нежничък, гальовен. Постоянно се грижиш да изглеждаш добре. Изгладен, избръснат, напарфюмиран.  Книжки четеш, стихчета разни. Няма да хванеш чук и пирон да забиеш, два шамара да ми удариш като те ядосам, да пропуснеш някое бръснене, та да ми застърше по бузата, ами ще сготвиш, пералня ще пуснеш. И ще ме целуваш докато се успокоя. За жена си роден, не за мъж. И не мога да разбера защо ти се лепят жените. Вярно, много те бива в онази работа. Трикове разни знаеш, къде да пипнеш, къде да целунеш... Не ми беше първият и мога да сравня. Обаче като видях как се умилкват около теб по банкетите твоите колежки, веднага се сетих. Боднал си ги с твоят рог. И качесвено си го направил. По своят си начин. То един мъж на девет жени в отдела... Нищо, че си такъв зализан и накокончен. Само не мога да разбера как не са се хванали за гушите една с друга. Сигурно защото са омъжени. Или ги е страх да не ги отбиеш, ако го направят. И друго не ми ясно. Какви мъже имат. Мечта! Жените мечтаят за такива мъже. И пак тичат при теб. И винаги изневеряват с такива като теб. Дали да не взема да ги попитам? Или да поискам официално и аз да преспя с тях... ааа не. Не да преспивам, а да ги пробвам как са в леглото. Кажи бе, Венци? Да го направя ли? Защо мълчиш и се усмихваш? Мъж ли си или... ?
Гледах Гергана и сам се чудех какво да и отговоря. И аз самият не знаех отговора на нейните въпроси. Права е, гените са виновни. Не съм виновен аз. Ама като идват, да отказвам ли? Няма! Нали ще разкажат и после на мен ще се смеят. А щом им харесва, нека пак заповядат и каквото харесват в мен ще го получат в пълно количество и качество. Има и за тях, и за Герганчето. Нещо говори, ама аз вече не я слушам. Ще взема да я водя в спалнята да я утеша, че кой знае още какви мисли ще и дойдат в главата.   

© Христо Костов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ви!!!
    Либерален съм. Ама ми е хубаво.

  • много ме развесели , Христо ...
    Твоя рогоносец голям философ - "Има и за тях, и за Герганчето"
    хах -ха ...Готино е ...много .
  • ха ах ах хахаах Много си либерален, приятелю, така не бива)))
  • И мен ме усмихна, ИцеПожелавам ти усмихнати и весели лятни емоции!!!
  • Благодаря ви!!!
    Яна, нещо музата ме е изоставила напоследък. Започнал съм много неща, но съм стигнал точно до "под кривата круша".
    А и синковците ме допускат рядко до компютъра. Хубаво беше, когато бяха по-малки и учеха. А сега ваканция...
    Приятна вечер на всички!!!
  • Винаги успяваш да ме развеселиш!
  • С УСМИВКА ЗАПОЧНА ДЕНЯТ МИ!
    БЛАГОДАРЯ!ПОЗДРАВ ИЦЕ!

  • Поздрав и прегръдка,Ицо!!!
  • Браво за творението , разсмиваш до сълзи !Поздрави !
  • Аааа,Ице,търся го аз при стиховете,а той нашия пак го загризал хормона и едни такива ги пише.. .Поздравче,Ице,много хубаво разказваш,но някой стих вземи напиши,че разказите бавно ги чета-ще ме изгонят от работа заради теб
  • Благодаря на всички отбили се при мен!!!
    Радвам се, че се усмихвате!!!
    Спокойна вечер ви желая!!!
  • Сладур си бе, какво да кажа...!
    Браво, Ице!

  • Поздрав и усмивка.
  • Появи се значи!
    ... и какъв разказ само, много ме забавлява...

  • Страхотно!
  • Как щях да те пропусна!!!Поздрави!!!
  • И от мен браво!!!

    Благодаря ти!
  • Винаги си интересен и оригинален!Поздрав,Ице!
  • Благодаря ви!!!
    Това обаче е само героят ми. Вики, в живота си гледам да приемам всичко с усмивка, макар, че не всеки път успявам.
    Весел ден на всички!!!
  • Ако в реалния си живот си наполовина толкова забавен, колкото в разказите си, няма нищо учудващо.
  • Разби ме ама и рогата си ти отиват дай Боже всеки му такъв мъж
  • Много симпатично, с хепи енд
  • Чудесно!И двамата са квит, какво искат повече...
  • Чукане му е майката брат, щото жената оставиш ли я за малко глей за какво си мисли само - все някой си избира. Дали някой напомпан или хвърля око на колежките, важното е да се..."начеше" с кой и как е без значение. После, що ли лирическия бил...рогатов. Едно време един дядо казваше: На такава, като тази мъж и трябва, бой, чукане и мокри дърва за печката да се чуди как да сготви на децата, иначе оставиш ли я за малко все за оная работа си мисли. (Мили дами не се засягайте всичко е в рамките на шегата - уж) Точно в десетката Ице - мноооо яко! Изкефи ме!
  • Благодаря ви!!!
    Тук съм си. Бях решил само да чета без да коментирам. Така имах възможност да изчета повече произведения. Нещо, което напоследък не ми се отдаваше.
    Весел ден на всички!!!

  • все ги измисляш...
    Къде се беше скрил?
  • Липсваше...и с какъв разказ само се появяваш...!
    Браво! с обич, Ице, Романтиче.

  • Браво!!!
Propuestas
: ??:??