12 sept 2009, 11:40

С богиня в сърцето 

  Prosa » Otros
943 0 12
1 мин за четене

     Не помня кога точно приютих Немезида в сърцето си, но до последния момент на пребиваването й там, нейните настроения превръщаха дните ми в лудост, а нощите – в кошмар. Така или иначе, вече бях отворила врата за нея и тя се наслаждаваше на своите игри до насита. Може би всяка мъртва богиня очаква новия си храм, за да се съживи и да поднови заниманията си.

     Везните на Немезида бяха повредени и тя искаше от мен да извършвам досадните измервания, без въобще да я е грижа, че аз меря „на око” и творя, а не се използвам „мерки и теглилки”. Освен това, как ли бих могла да меря точно, след като не знаех кое е добро и кое е зло? Бях наясно с това не само от размислите на Вантала, но и опитът ме беше научил.

     Когато й споделих тези свои притеснения, тя се изсмя и ми подаде юздичката. Каза, че докато я държа, ще мога да намеквам за необходимостта другите да контролират поведението си и така „ще изляза суха от водата”. Звучеше добре, но би било приложимо, само ако бях богиня. Нали можете да си представите колко нелепо бих изглеждала, размахвайки някаква юздичка и уверявайки хората, че трябва да се контролират? В най-добрия случай, бих се озовала в лудница.

     Очевидно Немезида се забавляваше с моята недодяланост и ми подаде меча – наказанието. Ръцете ми се разтрепериха, а пред очите ми притъмня. „О, Богиньо, даваш ли си сметка какво означава оръжието в ръцете на неуравновесен човек? Този меч означава власт и могъщество, а има една приказка, че като дадеш власт в ръцете на простия човек, можеш само да му гледаш сеира.”

     Тя само сви кокетно рамене и скочи в колесницата си с впрегнати грифони. След това помаха с ръка. Опустялото ми сърце се сви от ужас.  Когато Немезида се качи в колесницата си, това означава само едно – бързо възмездие.

     Какво ли възмездие ме чака? Мога само да гадая. Аз, която прогоних една Богиня от сърцето си.

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Мими, Марко, трогната съм от милите ви думи. Благодаря ви от сърце.
  • Поздрави, птиче !Тя, Богинята си е в теб.Не си я прогонила.Виж как хубаво пише.
  • Божествено пишеш!
    Благодаря!
  • Весинка, Немезида не се чувства добре при мен - тясно й е в сърце, готово да прощава.
    Светли, Немезида е отмъщението, така че може да мине и за Съвест.
    Бароне, оставяш ме безмълвна.
    Благодаря за поздрава, Караман.
    Яна, време е, наистина. Дано успяваме да го държим настрана по-дълго време.
    Цецо, щом съм привлякла вниманието ти, аз съм написала нещо все пак.
    Мария, аз също обичам твоите разкази.
    Нелинка, както и твоите, а колкото до мезето...в един български филм ("Специалист по всичко", ако не се лъжа) имаше култова фраза: "Без мезе не мо'ем да пием"
    Дими, покланям се пред таланти като теб, за това аплодисментите ти са ми много ценни.
    Благодаря ви!
    Ваша Весислава
  • Аплодисменти мила!
  • И аз! ..Не мези!ДА!
  • Обичам мъдрите ти разкази, Веси! Не спирай, моля! Поздрави!
  • Много интересно и иносказателно.
    Поздрав!
  • Отново - прекрасно и вълнуващо. Време за размисъл за възмездието...
  • Поздрав - Вълшебна!
  • Богинята в теб!
  • Много ми хареса и тази история, сърдечни поздрави! Да не би Немезида да е "новото" име на нашата Съвест? Искрено ти Благодаря...! Възхищения!!!
Propuestas
: ??:??