25 feb 2019, 15:35

Само секс, нищо повече! 

  Prosa » Erotica
2579 2 5
3 мин за четене

Както обикновено бързам към работа и естествено закъснявам. Напоследък доста често ми се случва, това ще е от късното заспиване вечер. И ето накрая пристигнах, имам чувството че съм била на околосветска обиколка с дванадесет сантиметров ток и не съм спирала изобщо за почивка. 

Влизам задъхана в офиса строполясвам тежките папки които имам чувството че цяла вечност нося, и се отпуска релаксиращо на стола си. 

Точно когато съм се отнесла с мислите си на някой далечен слънчев остров и си пия коктейла с повече лед, спокойствието ми бе нарушено от новият ни колега Фред. 

Фред отскоро работи в нашата фирма и бих казала, че е доста привлекателен мъж който има чара и сексапила да подлуди всяка жена и да накара мръсните ѝ помисли да се развихрят. 

Пита ме въпроси свързани с документацията, която до края на седмицата трябва да предадем, а аз дори нечувам думите които произнася. Представям си устните му как докосват мойте,а след това слизат бавно по мен, минават през пъпа и се насочват право към...

По дяволите пак се отнесох, усещам как пулсиращи вълни обземат цялото ми тяло чак до върха на пръстите ми. Бързо се съвземам от помислите които обземат ума ми и успявам адекватно да отговоря на въпроса на Фред и да го отпратя. Знам, че не е редно на работното място да се формират връзки и разни лигави истории, но какво толкова това ще е само еднократно отдаване на страстта и нищо повече. 

Мина известно време и бях изпратена на командировка и не с кого да е, а със секс символа на фирмата самия Фреди. 

Стана ми горещо когато разбрах и топли вълни обзеха тялото ми, това беше моят шанс. 

Не след дълго пристигнахме в хотела, в който фирмата ни бе поела разноските а всеки имаше своя стая разбира се. С Фред се уговорихме да се срещнем в осем в ресторанта да вечеряме и обсъдим утрешното дело. Това беше моят шанс да приластя отдръпнатия, но в същото време адски секси мъж и да изкараме една незабравима вечер изпълнена с много страст. 

В осем без петнадесет бях вече готова, влязла в най-секси и прилепнала рокля която имам и се бях въоражила с ентусиазъм. Като всеки един кавалер, той вече ме очаква с поръчана не толкова скъпа бутилка вино и ме посреща с онзи поглед който ме кара да се задъхам и да искам този мъж в леглото си. Въпросът беше дали и той изпитва същото. След дълъг служебен разговор и много питиета реших че момента е настъпил. Номера беше, че съм леко подпийнала и с леки поклащащи движения и умилителен поглед  подканвах Фред да ме изпрати до стаята. Естествено като мой колега, а и като джентълмен той ме придружи до стаята и точно преди да си тръгне го придърпах към себе си и го целунах. След това ме понесе към спалнята където изпълни всяка моя гореща мисъл. И разбира се всичко си беше само секс без нищо повече и двамата искахме единствено това. 

"А сега...?" 

 А сега стоя в къщи приготвила вечеря, приспала детето и го чакам да се върне от работа. 😄

 

 

 

© Виктория Петрова Todos los derechos reservados

La obra participa en el concurso:

Монолог »

19 Puesto

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??