5 jun 2007, 0:17

Що време загубих да чекам прасето! 

  Prosa
1167 0 18
 

                    Що време загубих да чекам прасето!


  На гости съм на баба на село. По телевизията дават запис на ски-спускане, финален слалом. Баба седи, върти се неспокойно  и по едно време се обажда: „Що стана, бе, Вени, от един час чекам да видим пусто прасе , а го нема." „Кое прасе, ма  бабо?" „Как кое? Все викат - по прасето, по прасето и аз чекам да го видя. Може да е некоя нова порода, та да река на баща ти да ми го намери, че наш`те свинки ептен изпусталяа." „Бабо-о, не стига, че не виждаш, ами и не чуваш! Хората казват, че по трасето се спуща някой си, там, дето карат ските." „Тю, да им се не види и езико, и намерата! Не си кажат като ората „по пато", ами аз седа да чекам да вида нихното прасе!"

© Светлана Лажова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Вероник!!!
  • Благодаря, Вили!!!
  • Баба ти е истински "документ"! Уникат! Разбирам от кого си "прихванала"!
  • АХ, КОЛКО ВИ ОТИВАТ УСМИВКИТЕ, САМО ДА ЗНАЕТЕ!!! А аз по прасето, по прасето и право дома! Исках да кажа по трасето, ама вие сте ми умнички, пък и не сте глухи...като...мен.
  • Страхотна си, Светле, отивам да спя и съм сигурна, че след три дози Светлана Лажова ще сънувам само хубави и усмихнати сънища. Благодаря ти!
  • Това прасе ..плаче да стане на мезе...ооо няма ли прасе..ееее само дето напразно наточихме ножовете
    Хехе браво ,Светле!!!
  • Усмивке, много усмивки за теб!
  • Хахаха...Уникат си ти, ГОЛЯМ!
    Цунки*
  • Вече винаги ,когато съм на ски ,
    ще си мисля за прасето на баба ти !
    Невероятна си !!!
    А за Романтика не проявявай егоизъм !
    И аз съм малко глухичка !!!
  • Момичета сладки, много ви благодаря, че ме навестихте!!!
  • Хаха, поредния бисер....., ох, добре ми стартира деня
  • Поздрав,мила!Как ти дойде на ума?Прекрасна си,миличка!Поздравления!
  • Анетче, много си го отпуснала твоя. Награбваш го, омаломощаваш го и после си правиш каквото си искаш. Кеф ти да четеш, кеф ти да пишеш. Той нема да има сили нищо да те пита. Много съм добра, всичко ти разрешавам да правиш!Защото моя направо съм го нокаутирала и си пишем цяла нощ. Учи се, още си млада! Иванова, как ми се иска да ти звънна рано към 05.30 часа, ама ще те оставя да се отспиш като принцеса до 06.10 да видиш, че съм човек, нищо че съм жена. Кога ли ще ти извъртя този номер?!
  • О леле,мале, ти ще ме съсипеш, с теб оправия няма..
    Ама и аз, чакам до един през ноща, да видя този разказ и тази нова порода прасе (професионално изкривяване, какво да се прави), а то накрая трасе да се окаже.
    Светле, мила, нямам думи. Не мога да се спра да се усмихвам, сега как да ходя да лягам до мъжа, какво ще рече: "Ти пак еротика ли чете и писа, че си такава усмихната?", иди му обяснявай, че е от твоя хумор ...

    Поздрав и една голяма усмивка за теб.
  • Ей, Романтик, едвам те навих да ти стана мед.сестра. Ще правя, каквото кажеш, защото ти е претрупан графика. Какво се разболяха напоследък тези жени? Ще има и много оглушали, че видиш! Докторе, повторете, че нещо не Ви разбрах! И така по неколко пъти, ще видиш! Ще трябва да те пазя от такива глухарки! Кремче, целувки за теб!!! Петре, благодаря ти!!!
  • Много свежо.

  • Сладурка такава!!!
  • То дошло на бабата от към глухото ухо. Макя му и прасе та не рекат да си оди по пато! Шашкат хората. Развесели ме, Светле!!! Бива те много в това. Ама като ми станеш мед.сестра, няма да говориш, че ще се смея и нама да направя нищо. Поздрави!!!
Propuestas
: ??:??