8 feb 2022, 15:32

Щрихи от деня 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
764 3 29
1 мин за четене

Софийски улици

        Вървя си по улицата и ме спира някакъв младЕж:

        - Г-жо, Вие ваксинирахте ли се? Щом сте жива, значи не сте. Вижте ме мен: три пъти преболедувах ковида и нищо ми няма. Не се ваксинирайте, ще умрете!

        Гледам го, гледам, и си викам: тоя какво се лепна за мен, и какво да кажа? Разхилих се, но съвсем сериозно отговорих:

        - Че ще се мре, ще се мре, или ще е от ковид, или от ваксината. Всеки сам си избира.

Продължи да ми се бута в краката, че още е жив, а аз продължих без повече ни дума, ни вопъл, ни стон. 😎

 

 

Чат между приятелки

ВП*******
Всеки сам си прецЕня!
😅

 

P********
Kакви времена настанаха: то не стига че я срещнеш 5 човека накръст, ами поне 3-ма от тях са луди!😀 (Дали и те не си мислят същото за мен 🥺)

 

В*********
То не, че си редовна, де😅

 

P********
👍


В********

Събрахме се. Сега да уточним кой е по-ненаред, да го коронясаме и да се приключи 😇

 

P********
Не щъ! Каквато съм залухава, я корона на коронавироса ша отнеса, я някоя ваксина срещу някой неоткрит оште вирус 😅 🤣

_____________
Р******** съм аз

© П Антонова Todos los derechos reservados

И нищо, че още не е пролет,
и софийските улици не миришат на люляци,
и в киша, и по лед - смело крачим напред,
И няма улична тълпа, спи тротоарът в самота.
Дали? Мечтай си! Да видиш ти! ...
  361 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Миночка Митева - ако имаш две усмивки, дай едната на ближния! (риза не давам, защото съм зиморничава, ще почакаш до лятото) ☕️
    целият ден да ти е в настроение и усмивки!
  • Пепи, благодаря за този клип, повдигна ми настроението!
  • И котките си ни имат пейки пред блока (справка - аватарът ми)

    а ето го малкият Лондон:
    https://www.vbox7.com/play:75ad26b207
  • troia (Катя Иванова) - 😃 в София е събран цветът на нацията ни. Не знаеш ли песента "София, мой малък Лондон!"

    Мине - "Събрахме се. Сега да уточним кой е по-ненаред, да го коронясаме и да се приключи 😇" - както казва приятелката ми в чата 😉

    Niki_art (Николай Василев) - прав си, заслужава нашият малък Лондон! 👍 Почвам да мисля по въпроса за стихо 😎
  • Пепи, трябва да направиш стих на това!
    Казваш голяма истина, макар и замаскирана чрез хумор!
    Задължително стих, чакам го!
  • Хареса ми Пепи, пък и какво като кажат, че сме луди, по добре луд, но здрав, отколкото свестен, ама болен!
  • Май навсякъде има луди. А аз си мислех, че са само в Бургас и Варна.😁
    Може да продължиш на тази тема. Хареса ми, Пепи.🙂
  • 😍 Сени, за теб - лиценз авторско право за жанра!!!
    Ще го махна от хумор, я по-сериозно!
    Вале - само да вървиш и слагаш в чувала.
  • Трай си😜 Пепи! Луди много има! И от двата вида!
  • Пепиратура... хм... се римува много добре. Направо си плаче за стихотворение.
  • Пепи, нужно внедрять новые роды и жанры в литературе.Возможно пепиратура? Вношу на её полки пафос поэзии по теме.

    https://www.stihi.in.ua/avtor.php?author=47292&poem=339611

    https://www.stihi.in.ua/avtor.php?author=47292&poem=339002
  • Явно, авторката се е объркала. Може да е във "фентъзи", защото за "еротични" не става. Така е, като няма категории "драма" или "репортажи".
  • Аз пак казвам - не разбирам какво общо има това с хумористичната проза. Аз нищо смешно не виждам, а от вашите коментари разбирам, че и за вас не е смешно, къде е хуморът тогава?...
  • Генек - благодаря!
    Сенд - пасивната и активната агресия Понякога се стряскам и наистина не знам как да реагирам, защото не го знам тоя насреща ми с какъв акъл е и защо го прави.
  • много ми харесаха.
  • Ако си с приветлива физиономия, веднага се появяват подобни индивиди. Вчера ме спря един, изхарчили всичко за закуска и нямали пари за обяд. Някои проявяват агресия, ако не им обърнеш внимание. Пълно е с психари, психиатриите ги закриха. Дай ми ти десет лева, че и аз съм го закъсал, казвам им и те изчезват на секундата.
    Не знам, случките от улиците изкуство ли са, журналистика ли са, но ги има и хората не знаят, как да реагират.
  • khanas (Анани Ананиев) - младЕж - наЕжен
    Описах го заради агресивното поведение, което все повече ни среща на улицата от непознати. А анонимността в големия град е като в нета - "редбул дава крила". Затова е щрих. И защо да ги премълчаваме? За теб безмислица, за мен реалност. Колкото и това, че живея през блок до център за подпомагане на зависими. Няма как да избягаме от реалността. Игнорирайки я не означава, че не съществува. Ти какво би направил, ако някой те спре така и започне да ти чете я за Кирето, я за ковида, я да му купиш телефон? Само че на мъжете ви се случва много по-рядко, защото ги е страх от физическа реакция. А чатът е на сленг, характерно за мрежата.
    Може би нямам очи за възвишени щрихи от деня и виждам само безсмислици?
    Агресивното поведение е реакция, а не безсмислица. По-надолу други много точно са го дешифрирали.
    За това не го подминавам.
  • Пепи, не оспорвам, че всеки ден се сблъскваме с хиляди безсмислици, но не разбирам да обнародвате вашите и да ги издигате в ранг на хумористична проза. Хумористична проза е например Чудомир или Стратиев, или Ясен Антов, но вашите преживявания с "младЕж" (?!?) едва ли могат да се определят по този начин. По-скоро бих ги отнесъл към журналистиката, ако разбира се не бяха така хашлашки описани... (да знаете, в "не щъ" и "разхилих се" нищо смешно няма)
  • Поет надарен, от ковид трикратно благословен, търси пеперудка с крилца да му лудка, докато за звезди и мастилено небе ѝ либовни стихове чете!
    😅 🤣
  • Ако ти беше казал:
    - Извинете, госпожо, пеперудката ви ковидна ли е? Аз три пъти го преболедувах, но все още имам ерекция.
    ......
    Тогава, щеше ли да схванеш, че те е харесал?
  • Сенд (Георги Стоянов) - ц, ц... Няма ли либов, луна, звезди, пеперудки и тем подобни, как да схвана? И ако ще е умиране, от либов да е!
    Каква поетеса - 🐏
  • МладЕжът те е свалял, ама ти, нали си поетеса, така и не си разбрала.
  • khanas (Анани Ананиев) - случката е от събота до 5-та градска, където през уикенда поставят ваксини. За това и младЕжът вероятно ми се лепна.
    А чатът е по повод написаното между мен и приятелки.
    Не е нужно да си измислям безсмислици, достатъчно е да вървя по улиците и да ги събирам.
  • линасветлана (Лина - Светлана Караколева) - да ѝ купиш телефон? Лелееее!
    Аз пък имах случай прибирайки се с пакет нарязан хляб в ръка една госпожа да ми поиска малко хляб. Като започнах да го отварям да ѝ дам няколко филии:
    - А може ли да дойда у вас да ми дадете и домат и сирене или нещо друго да ги преглътна?
    И аз изтрещях!
  • Благодаря ти, че се осмеляваш да показваш резултата от 30-те години преход. Затворихме заводи, училища, животновъдство, земеделие, производства. Затворихме и човешкия интелект. Не приветствам социализма, но не приветствам и капитализма.
  • Рядко ми се е случвало да чета нещо по-несвързано и безсмислено....
  • Здр ко пр... но си е точно така, я короната ще ни натресат,.. я нещо срещу нещо неоткрито.... За това бЕгам , даже и да съм по чехли в това бурно време
  • Тия дни някаква жена ме спира, не щяла пари да й дам, ама й се бил развалил телефона. Ако съм можела, да й купя телефон... Поздрави!😆
  • ❤️ 😘
Propuestas
: ??:??