2 dic 2022, 1:33  

Швабите аут 

  Prosa » Otros
286 5 3

Швабите за втори път не се класираха за осминфиналите на световното по футбол. Могат да ронят крокодилски сълзи сега, но истината е, че по-слаб германски тим не съм виждал. Отборът на Коста Рика - един съвсем непретенциозен състав, поведе с 2:1 през второто полувреме. Ако имаше по-голяма опитност този отбор можеше и да запише победа. Но не му стигна волята за победа. На това световно много прехвалени фаворити ще поднесат разочарование на своите почитатели. А си мислех, че футболът върви напред...

© Младен Мисана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Прехвалените фаворити взеха да отпадат защото подцениха противниците си! Германският отбор от доста време е слаб. Такива държави, като Австралия, Япония, Южна Корея, които не знаеха какво е футбол, се развиха! А нашият "ходещ" футбол все повече запада! Все пак, жалко че уругвайците отпаднаха! Май не само катарците са платили първенството да е при тях!
  • Аз симпатизирах - симпатизирах само - на инглишите. Но, като гледам какво става...
  • За съжаление и най-великата игра вече се е превърнала повече в бизнес, отколкото в спорт, който се практикува с можене и сърце, Маестро.
    Гледайки кой как играе, стигам до извода, че пак сърцето е най-важното нещо. И точно заради него латиноамериканския футбол винаги ще бъде поне крачка пред европейския.
    Сред германците видях доста чернокожи ”арийци”. За съжаление нито футболът, нито Германия са това, което бяха... И което трябва.
Propuestas
: ??:??