20 nov 2020, 9:07

Срещи в кафенето 

  Prosa » De humor
222 2 9
1 мин за четене

Препоръка

- Здраве....ееееей...Здравейте!...Значи с вас се запознахме в интернет? Да, да – видях снимката ви...Е, има някои разлики...Разбирам...Ама нищо...Извинете, може ли да звънна по мобилния? Спешно е...А и за вас ще е полезно...

Пешо, здрасти! Да, нали ти казах – на среща съм...Дай конкретно! Нали търсеше лаборантка? Намерих ти. Подходяща е. Прави чудеса с фотошопа...

 

 

Esse homo

- Добър ден! Извинете за безспокойствието, но ми се струвате познат от някъде...Не, не – не от Кушадасъ...И от Карибите не...Да сте участвали в шоуто „Сам в къщи”? А в конкурса „Бързи и яростни”? А в състезанието „Открий ме”? А в надпяването...А в надтанцуването...Все ми се струва, че съм ви виждал в някое телевизионно шоу... Но са толкова много, че не се сещам...Ама как не сте участвал в нито едно? Никога??? Не може да бъде! Извинете за малко...

Пешо, намерих...Намерих, бе! И на мен не ми се вярваше, ама наистина не е участвал в нито едно шоу...Да, да...Не, не...

Извинете пак... Търсим непозната за публиката физономия...Бихте ли взели участие в шоуто „Последният без телевизор”...

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??