6.00 сутринта е. Тъкмо небето посреща любимото и така чакано слънце и изпраща вече изморената луна. След няколко часа тя отново ще се върне и така е всеки ден. Вятърът подухва леко и листата на дърветата потрепват като струни, докоснати от ръцете на талантлив музикант. Птичките току-що отварят очите си и започват да пеят. Песните си. Някак си тези песни не ме смущават след часовете тишина. Тази нощ е поредната, прекарана на моето любимо място - до прозореца. Поредната нощ на безсъние... Не помня вече от кога не съм спала спокойно. От седмици наред всяка сутрин посрещам заедно с небето госта му за през деня и отново заедно изпращаме този, който е пренощувал. Дните преминават бавно и са сякаш безкрайни... Единствено песните, звучащи от тонколоните, се прокрадват в тишината, в която се опитвам да открия отговори. И сякаш никога не съм била щастлива... И сякаш никога не те е имало...
*****
Чувствам онзи приятен гъдел единствено сутрин. Всяка сутрин на развиделяване...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.