17 may 2016, 22:27

Свирка 

  Prosa
477 0 2
4 мин за четене

На улица „Задънена” се намираше малко кокетно магазинче с помпозното име: „Сбъднати желания”.

 

Прокурорът Ричард влезе в магазинчето с цялата си тежест. Тежаха му годините, мрачното, черно куфарче с делата за целия месец, обувките с дебела подметка, възпълния корем и жегата, която се спускаше изпод шапката му на тежки капки пот.

 

Изабел, продавачката в това невероятно място, го посрещна усмихната и лъчезарна. Пред погледа на прокурора се изправи привидение в червена рокля, дълги, руси коси и смарагдово- зелени очи. Под чипия нос се разполагаше голяма сочна уста.

 

- Какво мога да направя за Вас? – попита Изабела.

 

- Свирка. Направи ми свирка- изгрухтя прокурорът.

 

След няколко минути Изабела беше готова със свирката. Ричард видимо доволен се усмихна и я попита на свой ред:

 

-Какво мога да направя за теб?

 

- Убийте ме – помоли продавачката усмихнато.

 

- Да те убия ли? Свирката е хубава, но не чак толкова, че да те убия.

 

- А ако не беше хубава щяхте ли да ме убиете?

 

- Не мисля!- отсече прокурора - Дори и най-лошата свирка не заслужава да се убие, заради нея.

 

-А ако ви кажа, че след като ме убиете, свирката ще може да ви изпълни три желания.

 

-Сериозно ли?

 

-Да, трябва да ме убиете, за да може да проработи. Убивате ме, а след това си пожелавате нещо и изсвирвате с нея.

 

Секунди по-късно прокурорът Ричард застреля хладнокръвно Изабел. На пода се свлече младото й тяло, а тънките струйки кръв бавно се сливаха с роклята й.

 

Ричард съобрази, че първото му желание ще бъде да я съживи, а после да си поръча поне дузина свирки.

 

Започна да свири, Изабел отвори смарагдовите си очи, усмихна се сякаш нищо не е било и се зае да направи поредната свирка.

 

Финал 2

 

Секунди по-късно прокурорът Ричард застреля хладнокръвно Изабел. На пода се свлече младото й тяло, а тънките струйки кръв бавно се сливаха с роклята й.

 

Ричард съобрази, че първото му желание ще бъде да я съживи, а после да си поръча поне дузина свирки.

 

Започна да свири и 20 минути по-късно, когато в магазина се събраха всички минувачи от улица „Задънена”, той осъзна, че тя никога не ще отвори очи.

 

„Прав беше баща ми – помисли си Ричард- на жена да нямаш вяра”.

© Олеся Николова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти отново за хубавите думи! Лина, много се радвам, че разказите ми са достигнали по този начин до теб,защото са написани с много е моция и преживяване и ако докосват по този начин, значи донякъде съм успяла да ги предам.
  • Олеся, едва ли ще успея в коментара си да проследя пълния ред от асоциации, които изживях на страницата ти, започвайки от народната "да ти играя по свирката" но... Танцът на живота се нуждае от съпровод. Затова повечето от нас са навикнали да разчитат на онова "докато смъртта ни раздели" защото явно твърде много се страхуват от другото: "докато животът ни раздели".... Поздравявам те за изключителното структуриране на идеята. Радвам Ти се.
Propuestas
: ??:??