„Цък-цък.” – се чуваше в стаята. „Ентер. Клик-клик.” – повтаряше се, като ехо. Двете напълно еднакви момичета щракаха по клавиатурите и гледаха в двойните си екрани.
- Виж го тоя! – каза едната.
– Чакай, да ми прати снимка моят и тогава ще погледна! - скастри я другата.
– Момичета! – възмутих се от близначките. – Не ви ли е срам да си играете така? В сайтовете за запознанства хората бягат от реалността на изживяната болка и търсят споделена любов, а не измамни мечти.
– Ти пък! – почти в един глас отвърнаха моите братовчедки. Те бяха едно цяло от две половини и две половини на едно цяло. С една дума - „голяма работа”- млади хакерки и обичаха да се надсмиват над мъжките желания и чувства. Едната беше започнала, защото някога я бяха предали и изоставили, а другата просто харесваше чувството да бъде много желана, но и от женска, сестринска солидарност.
– Трябва да престанете или поне бъдете честни с хората, че всичко е на шега. – опитвах се да ги вразумя и да им покажа, че всеки е бил на тяхно място - или изоставян, или търсещ да бъде желан и обичан.
– А`й ся, ако ще ни правиш сечено, ходи си, че ме дразниш! – възропта едната. Да се чудиш, като са по-малки да ги напляскаш ли, или да им загрееш вратлетата. Ама нали са жени!
– Ще съжалявате след време! И някой ден ще си намерите майстора. - отвърнах и станах да си ходя, че започваха страшно да ме дразнят.
– А`й, брат…Чао, че пречиш! – махна ми другата.
Когато излязох навън, спрях пред входа на блока, извадих смартфона и написах: „Братлета, имам една щура работа за вас. Какво ще кажете да се повеселим малко в нета, а аз ще почерпя?”
Само след секунди получих: „ Кога започваме?“ . Хубави и умни момчета и ИТ - експерти в бранша. Лични, мои приятели. Време беше за събирането на две илюзорни сърчица.
© И.К. Todos los derechos reservados