25 jun 2009, 12:01

Сънувах, че се раждам 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1020 0 10

                                                     Сънувах, че се раждам

 

    Сънувах, че се раждам. Болеше. Беше тъмно, влажно и непознато. Страхувах се. Исках да се върна обратно - при невидимия глас, който пее; при светлината, която обгръща с любов; при цялото. Не исках да бъда звук, след като съм била песен. Не исках да бъда искра, след като съм била светлина. Не исках да бъда част, след като съм била цяло.
    Събуждам се - звук, искра, част. Как запявам, обаче, и как светя, когато съм част от теб, от обичта.

 

23/06/09

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Поздрави и за теб, Миа. Благодаря ти.
  • Благодаря ти, Инче, от съце. Прегръдка и от мен.
  • Има много думи, между думите. Това ми хареса най-много в краткия текст. Поздравления! И прегръдка! Нека винаги има светлина за Душата!
  • Да те прегърна, Феичка, с благодарност. Караман, разбрах твоите картини от удоволствието, което ми доставиха творбите ти.
    Поздрави
  • Аз не ги сънувам, а ги виждам като картини. Поздравления!!!
  • Пробудиш ли се, отново ставаш песен, светлина и цяло! Формата и мястото нямат значение!
  • Благодаря ви, Мими, Светослав, Петя, Хубавка! Щастлива съм, че ме разбрахте.
    П.П. Петенце, ще се радвам ако някога споделиш този сън под формата на разказ. Ти го умееш и ще ми бъде приятно да го прочета. Благодаря ти, че сподели. Няма нищо налудничаво. Родовата памет често се обажда в сънищата ни.
    Поздрави на всички!
  • Веси,съвсем сериозно,колкото и налудничаво да изглежда, аз сънувах как прескачам от живот в живот...От една епоха в друга...Никога няма да забравя този сън,защото виждах и смъртта,раздялата и болката...но и радостта,че не ме разстреляха СС - части.

    Хубаво написано!
  • Светиш наистина. Успех.
  • Поздравления!!!
Propuestas
: ??:??