23 feb 2023, 10:07

Тайните размисли на Ергенът 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
436 0 4

В свят, където разполагаме с неограничено знание и безкраен поток от информация, купища книги, стойностни филми, красива музика и мъдри същества; В свят, където хора стъпват на други планети и изпращат сигнали из далечни галактики, където науката процъфтява, където всичко има пленително и логично обяснение; В свят, където са живели Оскар Уайлд и Ф. Скот Фицджералд, но и Айнщайн, Тесла, Нютон; В свят, където морския бриз е най-прекрасната миризма, детето - най-милата гледка и прегръдката - най-приятното усещане; В този свят, пълен с прелест, любов и нежност, точно в този свят избери да бъдеш нещо повече от парче кожа с хиалурон и брокат. Моля те. 

© Гергана Карабельова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Не гледам подобни представления, защото е загуба на време!
  • Аз имам две теории за горкия Ерген.

    1. Той е същия като подбраните момичета, просто е избрал професия, за която по подразбиране се предполага, че си интелигентен, чувствителен и "читав". Освен това една от главните задачи на самата продукция е да показват ергена само в добра светлина, все пак той е "наградата".

    2. Той има нужда от реклама и популярност, защото както стана ясно - в България никой не знае неговото име. И както се казва в лекциите по PR - "Няма лоша реклама, стига да говорят за теб".

    И в двата случая - жалко.

    А дамите няма какво да ги коментирам, те са ясни дори само на външен вид, не е необходимо и да си отварят устата, за да говорят.

    Не искам да приемам, че така вече изглеждат (или искат да изглеждат) младите жени в България.
  • Да, подкрепям.
  • Изглежда аз съм твой съмишленик, или първи попадам на творбата ти. Самата истина е . До някъде ги съжалявам тези момичета, изглежда жаждата за пари и слава ги е прекършила. Недоумявам обаче, как и защо уж известен и проспериращ млад пианист така рязко пада от столчето зад пианото.
Propuestas
: ??:??