30 ago 2012, 21:55

Така ми се иска да съм лимон! 

  Prosa
894 0 3
1 мин за четене

                Толкова много цветя... Цветя, цветя, цветя... Побърквам се, ама искам още! Да, те са специалните в случай, на кой му пука за мене? Гледам ги, а те едни такива... шарени. Ау, искам да ми е сиво, да ми е мрачно, да вали, да има мъгла и луд с брадва. И ти да пищиш, защото те е страх! Не знам от кого трябва да се страхуваш повече – от лудия кръшкач или от мен? Не съм по-добра от него, само дето нямам брадва. Това май е проблем. Ще го решим бързо. Само кажи какво искаш за вечеря, защото ми писна да ям боклуци в опаковка! Ти мразеше лимони, нали?


                Да, за всяка изневяра – букетче! Мечтата на всяка жена! Ааа, да... и ако още веднъж се прибереш с толкова огромен букет, който да те скрива целия – ще те набия с тигана! И изведнъж ти се прибираш с червена роза! Хм, било е само свалка или просто целувка? Или само я почерпи, ама тя не те хареса? Ооо, станало е нещо! Не може да се прибираш само с една роза!


                Толкова много страдах за тебе, добре, че вече не те харесвам! Не и по онзи начин, като в началото. Всичко беше в цветя – вазите, градината, леглото... А сега са само вазите. Така е, като забравяш да поливаш градинката. Така ми се иска да съм лимон!


                „Една красива роза за едно неувяхващо цвете!”. Ти мене стара ли ще наричаш? Не стига, че ми кръшкаш, ами ме и обиждаш! Недопустимо! Отивам си! Я чакай малко... ти си отиваш! И той взе, че си отиде.


                Толкова много вази... Вази, вази, вази... Изобщо не ми трябват, като няма кой да ми носи цветя.

© Опс Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • 1 If life gives you lemons take them free sh!t is cool...
    2 If life gives you lemons take them tequilla allways tastes better with them... ;D
    А относно трагикомичния стил ^^, харесва ми в осми клас пишех есета в подобен стил и много малко хора ги харесваха... I know your pain... ;D
  • Мен лично, ако питаш, не можем да говорим точно за стил...
  • Аз пък харесвам лимони. Жълти са, киселеят си та чак те събуждат. А и казват: "Когато животът ти поднесе лимони, направи си лимонада!" Всяко зло за добро! Малко трагикомичен ми изглежда стила ти иначе.(без да се обиждаш, нали ?
Propuestas
: ??:??