12 ago 2010, 12:18

Тест, но не за бременност 

  Prosa » De humor
1128 0 13
2 мин за четене

Гледам аз едно предаване по телевизията, как се заснема един филм. Много ме впечатли режисьорът, непрекъснато повтаряше колко е велик, колко е креативен, колко е умен. Браво! Отмина времето на «скромността краси човека», сега всичко е реклама. Направиш ли си добра реклама, лед на северния полюс можеш да продаваш без проблем. Гледах, чудих се, радвах се и се учех.
След малко дават главната изпълнителка на филма. И тя също обясни надълго и нашироко колко е умна, талантлива, как може да се превъплъти в каквото си поиска. Мале, голяма работа! Умни, та умни! Толкова пъти го повториха, че друго нищо не разбрах. Как са го направили, защо са го направили, но са умни и са го направили, това ми стана ясно. Гледах, чудих се, замаях се направо. И изведнъж се сепнах. Добре, ако повтаряш по сто пъти, че си умен, красив и други такива интересни неща, дали от повтаряне ще стане действителност?! Ако е така, то аз яко съм загазила. Нали все пиша, че пия водка, по една, та даже и по две и така всеки път. Дали мога да стана алкохоличка от това, че непрекъснато пиша, че пия?! Закъсах го. Трябва да намаля писането. Ще започна да пиша, че пия боза... поне месец, ако издържа.
А ако пиша, че готвя много вкусни ястия, поне стотина пъти ако го напиша, дали ще мога да се уредя в някое кулинарно предаване по телевизията? Не, не да готвя, разбира се, а да обяснявам подробно как хубаво готвя.

А дали повтарянето е желание да го чуеш и от други, не само от твоята уста?! А дали ние мислим, че сме такива и искаме и другите да мислят за нас така?! А дали не е зов за помощ?! И се сещам, че имахме една колежка, на която не можеше да се разчита за нищо. Разсеяна, вятърничава, след нея проверявахме всичко, но работеше и взимаше заплата, точно като нас. Ужас като колежка, като човек... може да минеш и без нея, нищо страшно.

Веднъж сядаме двете да решаваме тест от едно списание. Отговаряме по един и същи начин и накрая събрахме еднакъв брой точки. Аз и тя се оказахме много отговорни и креативни, мечта за всеки колектив. Замислих се. Значи тя е едно в действителност, но има мнение за себе си, че е просто НАЙ-ДОБРОТО, което можеш да си пожелаеш. Решихме да ù кажем къде греши, но тя не ни повярва. Грешката била в нас. Да, тестът показваше друго...

Та така, опитите ми продължават. Ако скоро ме видите на вашите екрани да ви обяснявам как да си приготвите нещо вкусничко за вечеря... не ми вярвайте на всяка цена!

 

 

 

© Светлана Лажова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Марко, вервай ми, на никого няма да кажа, това ще си остане нашата малка тайна. Добре, че се съобрази и ми го пошепна на уше! Е, то ако стане като с кроасана...Какво ще правим тогава?! Няма страшно, измислих го!!!
  • Светланке, за тебе винаги !Ще ти споделя всичките си тайни.Внимавай ! / на ухо/ Най-лесния начин да отслабнем е ...като не ядем. Но внимавай да не стане, като на бай Петко магарето /от историята за кроасана/ .
  • Мая, извинявай, а аз не ти повярвах, първия път...когато обядвахме заедно...За печеното прасенце става въпрос. Колко се измъчихме с теб тогава.
    Пюре с пържен лук за теб, Дороти!!!
    Ронда !!!
    Силви, мерси за съвета. Аз каквато съм закръглена, лиги ще текат и без да я точа. Само като ме гледат как я похапвам, ще стане...рекламата!
    Вале, ние подивехме, ама от това по- щастливи не станахме.
    Благодаря, Плами!!!
    Открил си го?! Марко ти си велик!!! Няма да ти мрънкам, дай ми рецептата!!!
    Благодаря, Забравена!!!
    Ице, ако няма елемент на изненада, безинтересно става. Точно като уговорен мач. Винаги имам по още нещо в ръкава за приятелите. Илюзионистка, каво искаш?!
    Доче, то никога не се знае, така че...А какво ще кажеш за тризнаци?! Съседът е много як и готин!
    Джейни, накой ми каза, че си щастлива, красива и млада?! Дано не са клюки за щастлива, другото и без да ми повтаряш, си го знам. Забравих да ти кажа, че си много красива!!!
    Ивон, подвеждащо е, наистина. Някои хора не разбират и от шегички. Кажеш им, че са умни и не ти трябва да ходиш на театър. Вземеш ли се много насериозно в този живот, свирена ти е работата.
    Роси, сменът е здраве, така че бъди жива и здрава!!! И благодаря!!!





  • Добре се посмях с хумористичните ти произведения - не само с това и тъй като смехът е здраве, аз съм ти много благодарна! Поздравления!
  • Всъщност ние всички сме това, което сме аз не решавам тестове, защото дъщеря ми каза, че нямам никакво самочувствие,пък и като блондинка да не се изложа, а май ми е минало времето за тестове за бременост.
    Но от малка помня думите на баба ми, че на един човек ако 40 дена му казват, че е магаре и ставал на магаредали и аз 40 дена да не си казвам, че съм щастлива, красива и млада?!
  • Да си дойдем на думата:Повтарянето на едно твърдение многократно автоматично го превръща в истина...Върви после обяснявай,че нямаш сестра...А аз се бях настроила, че става въпрос за тест за бременност и вече се опитвах да позная дали ще са близнаци и на кого ще приличат
  • Ти сега ще ме убедиш, че не си това, което познам, А?
    Айде бе... или както рекъл младоженеца - Аз на тъпана ли да вярвам или на...

    Поздравления, Светле!
  • Светле, имаше едно време една книга"принципът на Питър".Принципът накратко е " ...всеки се стреми да достигне своето ниво на не компетентност".Аз бих го нарекъл:" всеки се мъчи да се направи на такъв, какъвто иска но не е".Ако разминаването, между това, което някой мисли, че е и това което е, е голямо, е доста забавно.Такива хора ги наричаме "Изхвърлячи" .Но с тях е забавно.В един момент започваш да приемаш "изхвърляча" нормално и свикваш с изхвърлянията му.Забелязал съм, че "Изхвърляча" е позитивна личност.Носител на положителна енергия.Предпочитам ги пред мрънкащите енергийни вампири, ползвуващи те за "кошче за душевни отпадъци".
    За бозата в комбинация с препечена баличка...м-м-м...!Не вливай ми в сърце отрова - на протеинова диета съм !Открих най-лесния начин да отслабнем.
    Поздрави !
  • Поздрав!
  • тестовете станаха като кръстословиците - едно време се избивахме да купим списание с кръстословица, после с най-различни тестове.... все ни се иска да сме най-по... че и онлайн - решаваш тест за АйКю, но за да го получиш, цакаш два пъти по 4.80... после АйКю-то ти се оказва над средното ниво... и какво от това обаче...
    ... проблемът е, че всъщност вече няма правилен критерий, който да ни оцени - наблюдавам, че критериите се създават с цел уравновиловка и всеобщо щастие - всички сме диви и щастливи...
  • Там е работата, че не е за бременност- при него няма грешка... А за рекламата, залагай на "баничка с боза"- класика е. И с един куршум, два- хем имидж антиводка, хем като засучеш една баница на екрана... лиги ще текат.
    Прегръдка Све!!!
  • "Ние сме това, което претендираме, че сме. Така че трябва да внимаваме какво претендираме, че сме" Кърт Вонегът (цитат по памет)

    п.п. супа! супа! може и печено пюре
  • аз като ти казвах, че съм анорексичка...
Propuestas
: ??:??