17 dic 2019, 15:12

„ Трудно е да бъдеш бог” 

  Prosa » De humor
867 5 21
2 мин за четене

 

  Беше  изморен. И отчасти отегчен. С една ръка свали очилата  с приличен диоптър, а с другата  започна да масажира слепоочията, челото и очите си. Взирането в толкова много монитори  го затрудняваше. Трябваше непрекъснато да ги наблюдава, контролира и при необходимост да се намесва в някой сесии. Отдавна се беше простил с атлетичната фигура и острото зрение. Нуждаеше се от лазерна корекция, от някакви тренировки и колкото и неприятно да звучеше, да се запише поне за една смяна в „дебелариума”. Ама кога? Когааа?! Тия  непрекъснато висяха в мрежата. Било с компютри, било с телефони.

...Загледа се в един от контролните монитори,  разделени на две. На всяка от половинките се виждаха екраните на  участващите в чата. Май ситуацията изискваше намесата му.  

Трябваше субпространнствено да прехвърли чиповете. Нямаше вече стрели... Ех, какви времена бяха...  носиш се  волно  из въздуха, присядаш на някой клон и с дяволита усмивка опъваш тетивата.  Беше невероятно преживяване да видиш изписано върху лицата на човеците изумление, умиление и леко оглупяване - все ефекти на  влюбването. 

Изпълни „фокуса” с чиповете, които действаха подсъзнателно на чатещите и зачака ефекта.

По екраните им запрехвърчаха сърчица, усмивки ... Дааа, получи се!- позволи си лека усмивка Купидон.  Реши да провери емоциите на по- дълбоко ниво.

„Дано ми купи  дом и хубава кола

или поне мъничко силикон,

че  иначе не  вярвам в любовта”

Такива мисли се въртяха из главата на младото момиче, което  наблюдаваше в едната половина на монитора .

Усмивката изчезна от лицето на Купидон. Чипът, който въздействаше на момичето, явно беше с някакъв дефект.

Веднага започна  тест на  отсрещната страна.

„Дано да има нещо,

 пък било и силокон

на предния балкон.

И стройнички крака.

 а липсата на  ум в красивата глава

дори помага в любовта...

и по възможност  често

да затваря своята уста”

Купидон изтръпна. И вторият  чип беше с дефект. Трескаво запроверява какво се случва по останалите монитори. Ужааас! Явно цялата партида беше дефектна. Навсякъде картината на прочетените емоции беше долу-горе еднаква.

„Трудно е да бъдеш бог” – изплува в съзнанието на  бога на любовта заглавието на наскоро прочетена книга  и хукна колкото му позволяваха излишните килограми да проверява кой и от къде е доставил последната партидата чипове.

 

 

 

 

 

© Blue Todos los derechos reservados

Историята стара, от Верона,
не вярвам да е тя правдоподобна,
Ромео се катери по балкона,
Жулиета пък, се чувства неудобно.
Враждуват Капулети и Монтеки, ...
  1100  18 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Васе! Гавраил, още проверява и познай как пък ще се объркат нещата в неговия сектор, след като е затънал в бюрокрация и си е зарязал основната работа Хубави празници!
  • Остроумен разказ.Купидон да провери доставчика дали няма китайска връзка.Купидон дали се занимава и с тях?
  • А пък на мен ми хареса.
  • Надявам се да не се разсърди, Кате. Съчувствам му и обяснявам на хората да насочат недоволството си към чиповете, не към него. Нескромно, ама даже мисля, че заслужавам подарък от него.
  • Блу, само внимавай да не разсърдиш Купидон. Боговете не обичат да им разкриват тайните. Развесели ме.
  • Нямате избор. В началото малко ще ви боли, но после ще ви стане хубаво.
  • Мисълта е в основата, Пепи. Даже няма нужда от крилата давани от "Нетбул" или от нещо по- яко. Всеки бог се разпорежда в неговото си творение. Друго си е опитът. Доверяваме ти се, Сенд
  • Изобщо не е трудно. Казвам ви го от опит.
  • Трудно е за който се прави, ама за който си се мисли за Бог?
    Свободата на "Нетбул дава крила" дава всичко - не поле, цели галактики за изява!
  • Блу, сама написа, че е трудно да се правиш на бог, трудно е и да се правиш на муза ... за сега ще се огранича с ролята на всезнайкото Наум, дето твърди че разбирал от жени ... а това е къде къде по - трудна задача .... Блу, да обявим днешния ден за ден на глупостите, так че ... жени ... дръжте се .......... Блу, ... Дръж здраво фланга !
  • Благодаря, Краси, Роберт! Когато нещо започне да изглежда повече сериозно отколкото глупаво се отказвам от него. Джон, може би ще влезеш в ролята на муза с тоя коментар. Провокираш ме да напиша нещо
  • Ах, какви времена бяха - Завали пухкав сняг, чуват се звънчета на шейна и на НОВА ГОДИНА пристига Дядо Мраз и Снежанка Обаче - смениха чиповете на всички - Дядо Мраз се загуби някъде из Сибир, заместиха го с Санта Клаус, а Новата Година с Коледа. Единствено Снежанка оцеля, (подозирам как ) И - какво стана? Санта го туриха рекламен агент на Кока Кола, скъсиха скандално роклята на Снежанка, сега чувам, че и Купидон бил назначен на работа в IT сектора ... гонеше ме навремето със стреличките си, ама сега и двамата заедно ще посещаваме „дебелариума” ... Ама на него така му се пада - да се беше запил някъде със св. Валентин ( от 14 февруари) и да не се поддава на преформатиране ! За по-големи подробности - https://impressio.dir.bg/lyubopitno/kak-snegurochka-i-dyado-mraz-stanaha-snezhanka-i-dyado-koleda ...... добре че чувството ни на хумор не са го форматирали
  • Браво, Блу, за хумористичния разказ. На мен трудно ми се отдават. Все някакви тежки излизат моите. Но иначе, мамка му на Купидон, как ми обърка живота....
  • Много ти се отдават този тип кратки, усмихващи и модерно дишащи разказчета. Пиши
  • Радвам се, че прочете, Краси! Няма време, горкичкият. Пустият му интернет
  • Чиповете са си наред. Купидон да си смени очилата! Хубаво и находчиво, поздрави, Блу!
  • Може би, Мислителю, а може и да са нашенски. Мисана, не че знаех нещо за теста на Купър, но след като поглегнах какъв е, първо се зачудих в каква възрастова група трябва да се включи Купидон. После реших, че е по- добре, че няма да го покрие и няма да се справи с лъка на Одисей.Тоя номер с лъка предполага 100% полигамност и вярност, а пък това си е доста пресилено за нравите и от предните векове. По забележката - според ситуацията - дали се отнася за приказки или за нещо друго.
  • Този Купидон дали би могъл да вдигне лъка на Одисей и да изстрелва стрелите си с него...? Би било интересно да се пробва. От друга страна с това наднормено тегло едва ли покрива теста на Купър.

    "и по възможност често
    да затваря своята уста”

    Тук ще си позволя една дребна бележка - и честичко да я отваря, по възможност ритмично и като рибка в аквариум. На Купидон това сигурно би се харесало /шегичка разбира се/.

    Проявяваш добро чувство за хумор, Блу. Разказчето ти ми хареса!
  • Явно са от Китай...
    Ама ми се струва, че грешката не е в неговия телевизор...
    Поздравявам те.
  • Да се надяваме, че не всички партиди са фалшиви. Наде, от " любовта е куп емотикони" се сетих за Купидон, зазвуча ми като "купи ми дом" и така му натресох дефектните чипове. Хубава вечер, момичета!
  • Разбирам го, Блу, само как го разбирам! И все по-трудно ще става...Не мога да сложа емотиконче. По-точно казано, не искам!
Propuestas
: ??:??