Беше изморен. И отчасти отегчен. С една ръка свали очилата с приличен диоптър, а с другата започна да масажира слепоочията, челото и очите си. Взирането в толкова много монитори го затрудняваше. Трябваше непрекъснато да ги наблюдава, контролира и при необходимост да се намесва в някой сесии. Отдавна се беше простил с атлетичната фигура и острото зрение. Нуждаеше се от лазерна корекция, от някакви тренировки и колкото и неприятно да звучеше, да се запише поне за една смяна в „дебелариума”. Ама кога? Когааа?! Тия непрекъснато висяха в мрежата. Било с компютри, било с телефони.
...Загледа се в един от контролните монитори, разделени на две. На всяка от половинките се виждаха екраните на участващите в чата. Май ситуацията изискваше намесата му.
Трябваше субпространнствено да прехвърли чиповете. Нямаше вече стрели... Ех, какви времена бяха... носиш се волно из въздуха, присядаш на някой клон и с дяволита усмивка опъваш тетивата. Беше невероятно преживяване да видиш изписано върху лицата на човеците изумление, умиление и леко оглупяване - все ефекти на влюбването.
Изпълни „фокуса” с чиповете, които действаха подсъзнателно на чатещите и зачака ефекта.
По екраните им запрехвърчаха сърчица, усмивки ... Дааа, получи се!- позволи си лека усмивка Купидон. Реши да провери емоциите на по- дълбоко ниво.
„Дано ми купи дом и хубава кола
или поне мъничко силикон,
че иначе не вярвам в любовта”
Такива мисли се въртяха из главата на младото момиче, което наблюдаваше в едната половина на монитора .
Усмивката изчезна от лицето на Купидон. Чипът, който въздействаше на момичето, явно беше с някакъв дефект.
Веднага започна тест на отсрещната страна.
„Дано да има нещо,
пък било и силокон
на предния балкон.
И стройнички крака.
а липсата на ум в красивата глава
дори помага в любовта...
и по възможност често
да затваря своята уста”
Купидон изтръпна. И вторият чип беше с дефект. Трескаво запроверява какво се случва по останалите монитори. Ужааас! Явно цялата партида беше дефектна. Навсякъде картината на прочетените емоции беше долу-горе еднаква.
„Трудно е да бъдеш бог” – изплува в съзнанието на бога на любовта заглавието на наскоро прочетена книга и хукна колкото му позволяваха излишните килограми да проверява кой и от къде е доставил последната партидата чипове.
© Blue Всички права запазени