21 oct 2015, 19:23

Търсиш нещо истинско... 

  Prosa » Otros
575 0 2
1 мин за четене

Търсиш нещо истинско, а в следващия момент, когато най-после го намериш, нямаш смелост да го задържиш. Казваш, че те е страх да опиташ. Наранен си. Не искаш да се повтори. Разбирам.

 

Но...

 

позволи си да опиташ. Дай шанс. Стига с тази стена. Позволи си да я пречупиш. Позволи ми да я пречупя. Дай шанс. Не друго. Шанс. На себе си. На мен. На нас. Бъди постоянен. Непредвидим, първичен...но постоянен. Застани твърдо зад думите си. Като истински мъж. Такъв, какъвто твърдиш, че си. Винаги си казвал, че не си като другите. Не си като тях.

 

Но...

 

докажи го. Дори не на мен. На себе си го докажи. Повярвай си. Така ще повярвам и аз. Просто направи нещо. Няма значение какво. Нещо. Такова, което ще ти донесе щастие. Емоция. Радост. Любов?

 

Казваш, че те е страх да опиташ.

 

Не.

 

Страх те е да бъдеш щастлив.

 

 

23.01.2015г.

© l.panterrra Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Страхът е единствената пречка да бъдем истински щастливи! И трябва да се научим да го преодоляваме, за да живеем в хармония. Стискам палци да успееш, Тони! Благодаря, че се спря при мен - винаги ме оценяваш. Бъди все така стимулираща! Поздрави и спокойна нощ!
  • Винаги съм се чудела как е възможно да искам нещо, което сякаш и през миналите си животи съм очаквала, да идва в този момент и когато съм на по-малко разстояние от една единствена крачка, да ме страх да я направя. И така си стоим в тази позиция, а даже и рязко се връщаме назад. Но няма да забравим усещането- сякаш пред теб се извиват облаци от магнитно поле, което може да те погуби/и в двата смисъла/.Ето това ме остави безмълвна - благодаря ти, Зори! Чудесна както винаги! Поздрави!
Propuestas
: ??:??