5 sept 2009, 13:59

Универсалният код 

  Prosa » Relatos
510 0 1
1 мин за четене

- И все пак - каза една вечер Ко Та Рак. - Трябва да има някакъв универсален принцип, чрез който да се решават възникналите проблеми, особено ако се затлачат.
- Сто процента трябва да има - замислено се почеса по носа Но Щен Вълк. - Обаче подозирам, че за намирането му ще са нужни повече усилия, отколкото за решаването на всички затлачени проблеми, които могат да ни се струпат на главите през живота.
- Всъщност - намеси се в разсъжденията им Ръмжачът. - Наистина има, при това кодът е много прост.
- Така ли?! - учуди се котакът. - И какъв е?
- Toujours pur - отговори му алфа вълкът.
- Toujours pur? - измърмори Но Щен Вълк. - Както винаги отговорът ти е прост и трудно разбираем.
- Съжалявам... - сви рамене Ръмжачът.
...
- Кажи ми - попита го един учебен ден Шира. - Кои са трите основни задачи, които трябва да реши всеки през живота си?
- Ооо, това е лесно! - възкликна Ко Те. - Първа, втора и трета.
- Така ли мислиш? - повдигна вежда Шира. - Колко удобно...
...
- Тук пише - посочи с нокът мястото на страницата Ко Та Рак. - Че трябва да сме като водата, защото нея нито с нож можеш да я порежеш, нито с чук да я нараниш... Но, ти какво мислиш по въпроса?
- Хъм - изхъмка вълкът. - Звучи ми разумно... Хей, на какво ми замириса така?!
- Леле! - юрна се към кухнята Гар Ван, щом подуши на свой ред. - Забравила съм водата за чая и е изкипяла...

© Стоян Вихронрав Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??