3 dic 2008, 20:11

Видях те 

  Prosa » Relatos
1628 0 5
6 мин за четене

- Ало?

- Видях те!

- Моля?

- Видях те!

- Извинете, сигурно има грешка, кой е?

- Няма грешка, точно Вас търся!

- Къде сте ме видели?

- Въпросът е не къде, а с кого.

- О!

- Само си помисли как ще реагира съпругата Ви, какво ще си кажат съседите и колегите Ви.

- Какво искате?

- Сто лева. В плик. Утре в единадесет часа ще ги оставите под Мостчето на желанията и ще си тръгнете. Ако парите ги няма, всички ще разберат малката Ви тайна...

- Добре, добре – Васил Иванов затвори телефона, извади от портфейла си сто лева и отиде да купи плик.

 

* * *

- Ало?

- Видях те!

- Каквоооо?

- Видях те!

- Не чувам, я говори по-високо!

- Ооооф, видях те!

- Каквоооо?... Аааа, то затвори – баба Пена погледна смутено слушалката и я затвори. По този начин изпусна уникалната възможност да бъде изнудена от непозната.

* * *

- Да, моля.

- Видях те.

- Моля?

- Видях те.

 

- За какво говорите?

- Много добре знаеш за какво говоря, ти се радвай, че само аз говоря. Представи си какво ще стане, ако и други започнат да говорят.

- Не Ви вярвам!

- О, хайде, моля Ви се, госпожо, не се прави на 2 и ½. Нужно ли е да го казвам? Може и да си изтънчена дама от обществото, но и двете много добре знаем какви ги вършиш в действителност. Представяш ли си как ще реагират хората, когато научат...

- Какво искате?

- Нищо особено. Сто лева в плик, утре в дванадесет часа ги остави под Мостчето на желанията. Не закъснявай.

  Мария Николова затвори телефона. Въздъхна тежко и отброи пет банкноти по двадесет лева.

* * *

- Алооооу.

- Видях те!

- Ааа, видяла си ме. Ми браво и аз те видях.

- Моля?

- Въобще не се прави на изненадана! Знаеш ли откога те чакам да се обадиш?

- Къде си ме видял, бе, ненормалник?

- Гледай я пък тая! Къде съм те видял си е лично моя работа. Теб какво те интересува?

- Ъъъ.... – отсрещната страна затвори и разговорът така и не достигна най-интересната си част.

* * *

- Ало.

- Видях те!

- Къде?

- Е, ти много добре знаеш къде... и с кого най-вече.

- Значи сте ме видели с някого някъде и какво от това?

- Ще разкажа на съпругата ти за това!

- А ако нямам съпруга?

- На приятелката!

- А ако съм хомосексуален?

- Е... тогава ще разкажа на всички!

- И какво от това?

- Ами не ви ли е страх какво ще се заговори?

- Не. Дочуване, госпожо.

* * *

Елена все още държеше в ръка телефонната слушалка и осъзнаваше току-що проведения разговор, когато в стаята влезе съпругът й.

- Елена! Какво правеше?

- Нищо, само провеждах няколко доходоносни разговора.

- Пак ли си изнудвала хората по телефона? Елена, могат да те осъдят за това!

- Е, хайде, моля ти се, за сто лева?!

- Че кой ще се навие да ти даде сто лева?

- Скъпи, винаги можеш да разчиташ на гузната съвест на хората.

- За какво са ти сто лева?

- Пет по сто, всъщност. Ще ги дам на Ваня да ги даде на братовчед си. Вчера ми разправяше как ги бил вложил в някакъв бизнес преди месеца и сега големи пари изкарал. Търсел си съдружници.

 

© Ани Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Трябваше да е банално исках да са най-обикновени хора, за да е ясно, че всеки могат да изпързалят и всеки си има своите тайни.
    А за оригиналността - мерси, знаеш ли какъв зор ми е да ги измислям такива?Но от друга страна еднообразието - любовните ми истории - дразни, та нужно е да има и други сюжети
    А текстът след звездичките дълго се чудех дали да го напиша, в крайна сметка реших, че измамникът трябва да получи своето и пак да се затвърди идеята, че всеки е лъган от някого. Редакция по-скоро, много съм слаба в тази част.
    Ще се, търпение...
  • Васил Иванов- добре де ... на фона на супер оригиналният разказ ...може ли да присъства това банално име ... но като срещнах и баба Пена бих се съгласил, че не е случайно ...

    май няма човек който не би подскочил когато му викнеш - Видях те! Знам какви ги вършиш мушмурок такъв! ... е не, завиждам ти, честно, за оригиналността ...


    текстът след последните звездички е излишен... не все пак там се загатва бъдещото измамването на измамника ... или по-скоро трябва да претърпи редакция ...

    ...
    - Видях те!
    - Миии... да се видим!
  • Абсолютно, това беше идеята на разказа и да покажа, че както ти мамиш,така и теб могат да измамят. Напоследък всеки прецаква някого.
  • Дам, може да звучи смешно и нереално, но винаги можеш да разчиташ на наивността (особено в съчетание с гузна съвест).
  • Просто действителността е жестока.На ден може би десетки хиляди хора биват измамени по телефона,по този нелеп начин...Добра работа!Поздравления!
Propuestas
: ??:??