24 mar 2021, 22:10

Вярвате или не ... 36 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
673 1 2
4 мин за четене

Първа победа

 

С две татуировки повече, нашият отбор по футбол,

извоюва първата си победа! Ура!

 

Прошка

 

Хайде да си простиме,

заради навика да нагрубиме

и с птица или животно

човека да сравниме.

 

Няма промяна

 

Между близки и далечни приятели

няма промяна и днес...

...и едните и другите работят

за клюката и завистта в прогрес!

 

Как се прави кариера

 

Едни правят кариера с работа и знания,

други - без дрехи със среднощни занимания!

 

Да свалим маските

 

Много българи има по света ...

...,на които децата не говорят вече български!?

 

След 4-ти април 2021-ва

 

Миналото не може да се върне,

настоящето ще е неясно,

за бъдещето - можем да помечтаем???

 

Най - лесното

 

Обещания, обещания,

най - лесните послания!

Всеки всичко обещава - 

дума лесно се дава!?

 

От какво зависи

 

От ,,Осанна" до ,,Разпни Го" зависи от

количеството финикийски знаци, с което е

застлан пътя към правосъдието!

 

Съвременници

 

От политика разбират,

от семейство не!

Извинение намират -

не били за разплод коне!

 

Сага за двата бастуна

       /епизод 19/

 

       - Наборе! Ей, наборе! Тука ли си? - вика единият от двора си.

       - Тука съм, тука! Какво има, джанъм? - обажда се другият от обора и се показва на вратата му.

       - Получих новия брой на ,,Селски вестоносец" и прочетох нещо интересно в него. Рекох да го прочета и на тебе, та да те чуя какво ще кажеш?

       - Ами чети тогава, джанъм!

       - Статията се казва ,, Годежарски анонс" и по надолу пише: ,,За предстоящите избори направиха годеж следните партии: На първо място - ,,Калдаръм коконите" с ,,Чарши кьопеците" - Демократи за България.

       - Тия са от пъпа на Софията. Абер си нямат от дереджето на народа, ама на... тръгнали да го управляват. Пази Боже от такива - лява ръка, десен джоб. Чети натам!

        - На второ място - ,,Цървулите" с ,,Градските чепици" - Напред България.

        - Тия ги знам, джанъм! ,,Цървулите" цял ден дремят в селското кафене на мегдана, а ,,Градските чепици" по кафетата и аперитивите в чаршията на града. Когато дойдат избори правят коалиция само и само да прилапат някой лев. А, бе, въздух под налягане!

        - На трето място - ,,Изправи се Бг" с ,,Пак да те наведем".

        - И тия ги знам. Ама от туй навеждане и изправяне толкова години, накрая ще е сецнат завалийката, джанъм! Тяхната работа на изборите е като на магарето на мегдана - да си покаже магариите.

        - На четвърто място - ,,Имало някакъв народ, който нямал държава" с ,,Нямало такава държава, която пък имала народ".

        - Тия, явно много ги хапят калинките! Уж няма държава, пък има народ? Уж има народ, който пък няма държава? Мога да кажа само, че, който ги разбере, ряпа да яде. Мухи без глави тръгнали министри да стават!Дай нататък!

        - На пето място - ,,Да-а-й, Българийо, ДА-а-а-а-й!"

        - А, тия ги знам много добре! Като кажат ,,Да!" значи ,,Не!", като кажат ,,Не!" значи ,,Да!". Куче влачи - диря няма!

        - На шесто място в голяма коалиция са ,,Винената", ,,Бирената", ,,Шльокавицата" и ,,Пърцуцената" партии.

        - Тия ако ги изберат, цял свят ще развеселят. Представи си само, след като са се събрали на съвет или друго мероприятие, след цялата дандания, как министър - председатела го подпират от двете страни или го носят до дома заместниците му. А, бе, пиян човек - съдран чувал. Наборе, ние с тебе трябва да се цаним за членове при тях. От нас ще е мезето. Чети по нататък!

        - Отдолу, след послесловие, пише, че още сто и двайсет знайни партии с още сто и двайсет незнайни сдружения се готвели за изборите да правят годеж. Какво ще кажеш за това сега?

        - Ще кажа, джанъм! Бог да пази България от такива годежари! Ум и разум да даде на народа когато избира!

        

 

 

© Никола Яндов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??