4 feb 2012, 9:24

Язък! 

  Prosa » De humor
2030 0 38
2 мин за четене

 

От известно време си търся работа по обявите в Интернет. Днес седнах да попълня поредния въпросник.

 

1. Какво знаете за нашата компания?

Абсолютно нищо. Но, ако ме вземете на работа, и кътните ви зъби ще знам.

 

2. Какви са мотивите Ви да работите точно при нас?

Ами все някъде трябва да си изкарвам хляба. И аз имам нужда да ям, да си купувам туй-онуй… Защо да не работя точно при вас? Наистина ли си вярвате, че сте по-различни от другите? Дайте го по-скромно!

 

3. Умеете ли да работите в екип?

Умея и още как! Мога даже да бъда локомотив на този екип. Не сте ли забелязали, че навсякъде има по един шерп, който опъва каиша, докато съекипниците му си вършат личните дела?

 

4. Кои са положителните Ви качества?

Много са! Ако взема да ги изброявам, няма да ми стигне мястото. И все пак най-положителната ми черта е, че съм голям инат. Реша ли нещо, мърдане няма.

 

5. Кои са отрицателните Ви качества?

 Само едно: честна съм до глупост.

 

6. Какви са мотивите Ви в личния живот?

Брей, какъв любознателен работодател! Все ми се струва, че личният живот на човека е негова суверенна територия, но няма как – ще ви призная. Най-големият ми мотив е да бъда винаги ухажвана от противни(ко)вия пол и за целта не пестя сили и средства. Е, ако ме вземете на работа, мога да заделя някой лев и за пластична операция.

 

7. Изпратете ни Ваша актуална фотография.

Ако желаете, мога да ви изпратя и мерките си, нищо че не кандидатствам за манекенка. Смущава ме само думичката ”актуална”. Мисля, че всеки средно интелигентен работодател би трябвало да знае, че категорията „време” е чиста илюзия. Затова ви изпращам една моя почти актова фотография отпреди трийсетина години, на която лежа на плажа под парещите лъчи на  слънцето. Няма да допусна някоя празноглава красавица да ми отмъкне работата под носа.

 

Готово, изпратих го. Стискайте ми палци да успея!

 

П. П. Язък! Току-що прочетох, че шеф на въпросната компания е жена.

 

 

© Вилдан Сефер Todos los derechos reservados

El Autor ha prohibido la votación.
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • И жените шефки приемат жени на работа, какво пък...може и да те хареса Успех!
  • Харесва ми, Феичке!
    Имаш дарбата да виждаш смешната страна на нещата.
  • Свежо!
  • Благодаря ви за усмивките!
  • Смея се тихо(да не събудя половинката)Мила, родна работодателска картинка.
    И поздрав от мен http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=98005
  • Бре да му се не види, аз се чудя защо ли не ме одобряват на работа когато кандидатствам по интернет,а то...хубаво, че ме "светна"!Ти така ли почна работа...аха..ясно значи...да взема и аз мерки...И внимавай със сайт "Откровения", ще те изхващат пак, че "киснеш" там и ..."спукана ти е работата" Благодаря ти за дозата настроение и порцията здравословен смях.....имах огромна нужда....знаеш! Прегръщам те!
  • леко и забавно поднесена една иначе
    много тъжна тема...Вилдан,
    важното е, че можем
    да се усмихваме..
  • Невероятна си, Фейче!
  • Много ми хареса!Успя да ме развеселиш!Приятно четиво!Поздравления Вилдан!
  • Еха! Радвам се много, когато някой така успешно описва онези наши мисли-скритите
  • Работодателите са голяма работа! Една моя позната, току - що дипломирана е приела да работи "пробно" 6 месеца БЕЗ заплата. И да се скъса от работа, нищо чудно, като изтече срокът, да бъде назначен следващият балък. И още много абсурди в нашата държава...
  • Благодаря ви! Още веднъж язък! Не можах да дочакам символичната си заплата! Уволниха ме! Оказа се, че колегата, който упорито ме ухажваше, е бил доносник и докладвал, където (не) трябва, че зяпам в сайт Откровения!
  • Усмихна ме!
    Харесах!
  • да,яко
  • Има...доста по-интересни въпроси! Цвят на косата, висока, слаба, каква заплата искате...донесете медицинско!И...Чао! Посмях се! Поздрави!
  • Чакай да ти се обадят, има-няма след 5 месеца...
  • Язък!
  • Петя, благодаря ти, че ме светна! Чак сега разбрах по чии препоръки съм назначена от шефката!
  • А, че тези въпросници стигат ли до шефовете? Не ги ли четат едни готини типове на средна (от златната среда) възраст?
  • Мариан, не си в час! Получих отговор, че съм назначена - даже вече почерпих в китайския! Благодаря ви за подкрепата, приятели!
    Валя, и това не е гаранция! Затова нашите млади гледат навън!
  • А, точно така си е, направо да се чудиш - ако може да си на 24 години, с две висши образования, три езика, пет години стаж по специалността.....
  • Ивъх, колко съм щастлива! Ще трябва да черпя още преди заплата,както разбирам няма да ми стига за нищо. Не се отчайвам, повечето хора у нас работят за социални контакти, което никак не е малко! Майтапа настрана, Ани, много ме изкефи - написала си цял разказ!
    Ена, че стрелям, стрелям, но дали уцелвам? В туй е въпросът!
    Bezzhichen, правилно си видял! Извинявай, но някои въпроси са толкова безумни, че направо кипнах!

    Благодаря ви!

  • Госпожо, след като прочетох отговорите на въпросника за кандидатстване за работа, тутакси Ви отговарям.
    1. Нашето предприятие е водещо в Европа, ако не по друго, по това, че на всички служители сме пломбирали кътниците с бели пломби, за да имат естетически вид, когато започнат да викат по време на стачките си.
    2. Относно мотивацията Ви да си изкарате хляба, Ви съобщавам, че заплатата Ви ще стигне за черен хляб, буца сирене, един килограм лук и две кисели млека. Имаме вътрешна каса, от която може да теглите заем да си покривате сметките за ток, вода и парно, но тогава трябва да минете на строга диета, т.е. само на две кисели млека. Помислете дали организмът Ви ще го понесе.
    3. Радвам се, че можете да бъдете локомотив, в промеждутъка когато спирате по гарите, може да измиете коловозите, стълбите, тоалетните, да разнесете пощата, да направите кафенце, за да не мислите, за стомаха си, който трябва да свикне с киселото мляко.
    4. Относно четвъртата клауза в интервюто ми се иска хем да мърдате, хем да се инатите, ако можете да преодолеете статичното си състояние, бих Ви предпочела пред още стотина кандидата за мястото.
    5. Относно отговора Ви на този въпрос съм наведена на мисълта, че сте блондинка, щом сте глупава, но да се надявам, че имате гени и на брюнетка, ако ли не шансът Ви да получите мястото е 0,00000001%, но е шанс все пак.
    6. Мотивът Ви да сте ухажвана от противниковия пол е достоен за уважение. Само бих искала да Ви предупредя, че всички мъже в повереното ми предприятие са или членове на вътрешната каса или локомотиви и цепят на секунда дори и петминутната си почивка.
    7. Уважавам решението Ви да ми пратите актова фотография от преди тридесет години, а не актуална, тъй като с удоволствие бих я използвала да изкарам допълнителен доход от публикацията и в елитни списания, но това да си е само между нас, защото аз ще Ви назнача за локомотив, да не умрете от глад, а Вие ще ми помогнете да стабилизирам доходите си, тъй като ми предстои изграждането на поредната ми къща.

    С уважение - бъдещата Ви шефка.
    Назначена сте!
  • Да се смееш ли, да плачеш ли...
    Я по-добре да се усмихнем, стиснали палци.

  • Абсолютно!!!
    Стреляш, без да слизаш от коня...
  • Отново зареждаш,Вилдан!!!Благодаря за настроението!
  • А, такааа!
    Тъкмо да кажа, че ще стискам палци и....шефът е жена! Язък, Феичке! Но ти благодаря за усмивките! Поздрави!
  • Смях се до насита! Пусти късмет!
  • Еееее, хахххх....доста е съмнително...!!!
  • На една моя приателка майка и все си търси работа и все неможе да си намери. Знам, че е трудна работа.
    С уважение.
  • Яко! Добре че не те послушах, когато попълвах моя!
  • Благодаря за усмивките! Тези дни синът ми е на гости и попълваше подобен въпросник за работа. Реших да надникна и ... се роди тази хумореска!
  • Усмихна ме!
    Благодаря!
  • Развесели ме! С поздрави, Феичке!
  • Чете се леко, усмихва широко !
    Явно и с прозата сте добри приятелки!
    Поздрав!
Propuestas
: ??:??