От известно време си търся работа по обявите в Интернет. Днес седнах да попълня поредния въпросник.
1. Какво знаете за нашата компания?
Абсолютно нищо. Но, ако ме вземете на работа, и кътните ви зъби ще знам.
2. Какви са мотивите Ви да работите точно при нас?
Ами все някъде трябва да си изкарвам хляба. И аз имам нужда да ям, да си купувам туй-онуй… Защо да не работя точно при вас? Наистина ли си вярвате, че сте по-различни от другите? Дайте го по-скромно!
3. Умеете ли да работите в екип?
Умея и още как! Мога даже да бъда локомотив на този екип. Не сте ли забелязали, че навсякъде има по един шерп, който опъва каиша, докато съекипниците му си вършат личните дела?
4. Кои са положителните Ви качества?
Много са! Ако взема да ги изброявам, няма да ми стигне мястото. И все пак най-положителната ми черта е, че съм голям инат. Реша ли нещо, мърдане няма.
5. Кои са отрицателните Ви качества?
Само едно: честна съм до глупост.
6. Какви са мотивите Ви в личния живот?
Брей, какъв любознателен работодател! Все ми се струва, че личният живот на човека е негова суверенна територия, но няма как – ще ви призная. Най-големият ми мотив е да бъда винаги ухажвана от противни(ко)вия пол и за целта не пестя сили и средства. Е, ако ме вземете на работа, мога да заделя някой лев и за пластична операция.
7. Изпратете ни Ваша актуална фотография.
Ако желаете, мога да ви изпратя и мерките си, нищо че не кандидатствам за манекенка. Смущава ме само думичката ”актуална”. Мисля, че всеки средно интелигентен работодател би трябвало да знае, че категорията „време” е чиста илюзия. Затова ви изпращам една моя почти актова фотография отпреди трийсетина години, на която лежа на плажа под парещите лъчи на слънцето. Няма да допусна някоя празноглава красавица да ми отмъкне работата под носа.
Готово, изпратих го. Стискайте ми палци да успея!
П. П. Язък! Току-що прочетох, че шеф на въпросната компания е жена.
© Вилдан Сефер All rights reserved.