7 abr 2020, 7:50

Записки от подземието на шестия етаж 

  Prosa » De humor
312 3 7
2 мин за четене

Защо да харчиш 2 000 лева и отиваш на Малдивите?

Иди в парка – ще ти струва 5 000 лева…

хххх

Новобогаташи се хвалят:

  • Аз тая седмица ходих десет пъти в парка…
  • Пък аз заведох и любовницата. И за нея платих…

хххх

Интересно, как продавачите различават нормален купувач с маска от поредния крадец?

хххх

Пресконференция. Борисов – без маска. До него, зад него, край тях – куп самоовластили се претенденти за спасители…

Заплашват, всяват паника, обещават колело, ама друг път…

И всичките БЕЗ МАСКИ!!!

Премиер, генерал-хирург, санитарни някакви, здравен министър – абсолютно неадекватен, шофьорът на Мето Илиянски…

Всички без маски… И се зъбят на хората, че не спазвали правилата им…

хххх

Казвам го на жена ми, а тя: „Е, те са извънземни, не ги ловят вируси“.

Учудвам се – да, бе, извънземните ще си изхвърлят боклука на далечната наша планета…

Хххх

Вечерта гледам новини. Пресконференция на Тръмп. Заявява, че носнето на маска е пожелателно. Но той няма да сложи…

Мисля си – Тръмп е информиран. Много по-информиран от мен. И от куп други. Значи знае защо може и без маска.

А щом той, който знае, не я слага… Ами и аз така…

Пък какво знае? Дали затова не приема обявената пандемия сериозно? И минава през нея като на шега? Просто не му се участва в скучно театро…

хххх

Откакто зрението ми стана под 40% - всички жени са красиви.

С маските пък направо съм в Рая…

хххх

Мисля си разни работи.

Например, как бандити ограбват банка.

Заплашват с оръжие, крещят, мятат хората на пода, създават атмвосфера на страх и паника, принуждават всеки да мисли единствено за себе си. Да се самоизолира, да не е част от общността, а спасяващо се от смъртна опасност същество.

И, кой знае защо – ама не съм виновен, явно има някаква епидемия на мрачни мисли и възприемания на единствено правилния ни свят! – та не знам защо се сещам за нас.

Заплашват ни разни пуяци, смятащи, че в униформи са неотразими, карат ни се, истерично ни упракват в какво ли не, принуждават ни да се самоизолираме, да треперим ще оцелеем ли, да си затворим устата с маски, пък очите вече са навикнали да не виждат – широко затворени очи, смазват обществото с оръжието на страха и паниката…

Това – за да отмъкнат поредните 10 милиарда…

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Ангелче, Красе!
  • Генек, маските и тук не са задължителни, нито ръкавиците... нито стоенето в къщи, препоръчително, но не е задължително и няма глоби, ако се разходиш в парка. Задължителна е социалната дистанция -2 метра. И в тази връзка аз пък си мислех как с един вирус успяха да направят хората още по-зависими от електронните устройства, ... там си по-проследим и предвидим иначе как..хммм а вирус за интернета..., но това няма да се случи... виж сега кой печели от тази пандемия, две годишна рецесия не ни мърда, печатат пари като луди, за помощи... Господ верно ще ни помогне, ама не този път... И след 50 години ще се гледа с интерес постановката: "Живият експеримент", защото вирус има и е по-жив от всякога.
  • Благодаря, Елке!
  • Прочете ми мислите! Уплашеният човек е послушен и се крие от собствения си страх!
  • Благодаря, Валя!
    Има какво да се чете.
  • Благодаря, адаш!
    Това е - публика и участници сме в некадърно театро на претенциозни бандити.
  • Болест има. Ковчезите са най-доброто доказателство.
    Друг е въпросът, че с всяването на паника, ужасът обзема ума на стадото и докато то пази своята вълна, не забелязва даже, че лисана обира кокошарника, мечката изяде медеца, а и прасето го отнесе я чума, я някой коледар с маска...
    Ясна е идеята.
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??