19 ago 2007, 0:08

Защо те обичам 

  Prosa
2110 0 3
1 мин за четене
                                                               Защо те обичам 


"Защо ме обичаш"?! Това ли ме питаш?! Когато ме обичат, не се питам "защо" - просто се раздавам, но щом толкова държиш...
 Сутрин, когато се събуждам, не мисля, че през новия ден може да се случи нещо интересно, или че точно днес ще срещна някой забравен познат и ще си спомня отминалите дни... - не - мисля си само, че през новия ден отново ще мога да чуя гласа Ти. Когато слънцето заблести в очите ми, аз дори и за миг не си помислям да ги затворя, защото ако реша да го направя, когато ги отворя може да е прекалено късно да съзерцавам прекрасното Ти тяло и да се наслаждавам на усмивката Ти...; когато вятърът духа неспирно цяла нощ аз не затварям прозореца, защото искам да усещам аромата Ти - вятърът ми го донася дори от края на света... Когато навън бушува буря, аз не се страхувам да остана сама, защото бурята си Ти - Ти ме носиш на ръце, Ти подпалваш пожари, Ти разпиляваш косите ми, Ти ме разкъсваш на хиляди парчета... Поглеждайки към нощното небе, аз не виждам звездите и луната -виждам само Твоите прекрасни очи... Заставайки пред огнена стихия, аз не виждам бедствие, което унищожава всичко по пътя си - виждам сърцето Ти, което заражда нов живот у мене... защото всяко Твое "обичам те" ме променя, прави ме нов човек, поражда нови чувства...

Мога още много да говоря, но каквото и да кажа, ще бъде прекалено малко...
Обичам Те, защото ТИ си всичко, ТИ осмисляш живота ми, ТИ променяш дните ми, ТИ ме караш да плача и пак ТИ избърсваш сълзите ми...

© Тереза Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??