13 ago 2007, 16:02

ЗДРАВЕЙ, МОЕ РАЗОЧАРОВАНИЕ (Из "Срещи")  

  Prosa
1225 1 22
1 мин за четене

Здравей, мое разочарование! Даже  е по-точно - мое двойно разочарование!


Вчера през нощта се прибирах в къщи. По улиците имаше малко хора. Ако онзи французин вървеше до мен, би познал в тях много свои герои от „Търбухът на Париж".  Но не ме интересуваха.

Безразлично ми бе и случилото се преди малко. Или преди няколко дни. Защото това е моят начин на живот. Нито се оплаквам, нито се хваля. А и рядко се доверявам.


Мислех само за едно нещо. За своето голямо разочарование. Ти бе единствената причина. Отдавна бях приел, че най-красивото нещо на света, е несбъднатата мечта. Отскоро се разочаровах в себе си. Почувствах, че има по-красиво нещо - това бе създаденото от теб!


Но и това не бе всичко! Понеже от няколко дни ти стана причина за още по-голямо разочарование. Знаеш за какво говоря. Тогава разбрах, че на този свят, по-красиво от твоите творения, може да си единствено ти самата. Днес ти го казах. Само се засмя. Аз замълчах! Затворихме телефоните си. Останах в креслото безмълвен! Знаеш ли защо?

Защото разбрах за поредното свое разочарование! Отново не бях прав!


Имало е на земята нещо по-красиво от твоята снимка.

Твоят смях...


И замечтах да ми покажеш, съществува ли още по-красиво от него на този свят ...

© Вили Тодоров Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря за отбиването при мен! Не зная дали се отнася до всички българи. Аз само споделям неща с белия лист. Изобщо не очаквах, че тук някой все още може да влиза при мен и да чете!
  • !!! Поздрав!
  • Много хубаво есе написано за всички българи. Късмет и право напрет пожелавамти всичко хубаво
  • Светле, и аз ти пожелавам винаги да създаваш подобни чувства в очите на другите! А не само ако танцуваш на свещи с някого! Винаги! Пожелавам го и на всички, които са прочели това и "Пожелавам ти да познаеш"!
  • Има по-красиви неща от смеха й, дано да ти ги покаже!!! Ах, Вили, Вили...Дано, пожелавам ти го!!!
  • Благодаря ви, че сте го погледнали!
    Галя, не исках да е разказ! Искам да е само едно откровение! Според мен, така бе и прието от човека, за когото бе написано!
  • !!!Вили,невероятен разказ!
    Интересен,влюбен,увлекателен!
    Поздрав и прегръдка!
  • И аз не знам какво да кажа,освен че много ми хареса!
    Поздрав!
  • Много влюбено-лирично звучи творбата ти!
    Поздравявам те!
  • Интересно е да видиш обичаната жена през погледа на влюбения мъж!
    Благодаря ти, Вили!
  • Мойра, благодаря ти! Нима изглеждам, че не зная да се усмихвам? Само поисках да го подаря на когото заслужава! И защо не - на всички, които биха поискали това? За спомен от мен!
  • Прекрасно произведение Вили...
    Усмихвай се повече!
  • Благодаря ти, Никол! Нима това не е най- истинското признание, че написаното струва нещо в нечии очи? Благодаря ти?
  • Благодаря, че сте го видяли!

    Зная! Зная за тези звезди! И мечтая да ги видя! Но нали това става при жива среща! Само и единствено! Аз не мога в епистоларна форма да разбера дали ми казват истината! Още повече, че когато те изгряват, настъпва незабравима тишина!
    Миличка, не зная, всеки от нас има своя болка, но това не ми пречи да пожелая на всички прочели тези редове:
    Бъдете щастливи!
  • Ех Вили, докосваш тънката струна ...
    Хубаво, много хубаво.

    Поздрав и усмивка.
  • Да, има нещо по-хубаво от нейните творения ... това е тя самата, има нещо по-хубаво и от нея - това е смехът и, а има нещо по-красиво и от смеха и ... Но то е толкова силно и страшно ...дано никога не разбереш, че съществува ... нейната болка ...
  • Много благодаря и че сте го прочели и за написаните коментари!
    От името на героя може да се само едно:
    Дано!
  • Поздравче! Кара ме да се замисля за много неща! Thankz много за това пич! 6+ от мен и още веднъж - спасиба!
  • ...защото повече сълзи са се пролели заради сбъднати молитви ....Стилно , интелектуално мъжко светоусещане.Поздрав от мен !
  • Имало е на света нещо по-красиво от твоята снимка.

    Твоят смях...

    !!!!!!!!!
  • Прекрасно!!!
    Харесва ми да усещам нещата, чрез очите и сетивата на мъжете!! Какъв по-добър вариант на това, от изливане на емоцията в стих или разказ!?
    Поздравления!
  • !!!
    Много влюбено!
    Харесват ми тези разочарования!
    Но самата тя, близо до теб ще е края на разочарованията!
    Поздрави, Вили!
Propuestas
: ??:??