20 mar 2023, 10:33

Зяпнато 

  Prosa » Otros
457 3 13
4 мин за четене

Брендъп Фрейзър получи „Оскар“ и… може да остане без него.

Наградата идва след 14 минути овации за филма „Кит“ във Венеция, награди от гилдиите на акгьорите и критиците.

За един сложен за подготовка и заснемане мелодраматичен филм, в който Фрейзър играе 250-килограмов мъж, затворен в дома си, но опитващ се да възстанови връзките с дъщеря си.

Представяте ли си – всеки снимачен ден го приготвят в специален костюм, а той трябва и да играе…

Само че…

В интернет завалели искания за отнемане на наградата. Защото… Внимание! Не бил истински дебел???

Тази роля трябвало да се играе от истински тлъст, че и претлъст, шишко.

Което е доста странно, тъй като основата на актьорската професия е умението ДА СЕ ИЗИГРАЕ ролята. И отдавна в Холивуд има цунами от истории с негри, китайци, джуджета, глухонеми, педерасти, лесбийки…

Нещо повече – не дават на нормален да играе гей, но гейовете спокойно се назначават за нормални.

Тоест, обратна дискриминация…

А Фрейзър не е напълнял, просто изиграл талантливо ролята на дебелак…

Което предизвиква протестите на тлъстите…

хххх

Малко по тая тема. Пентагонът се оплака – според финансирано от тях проучване, едва 20% от американските младежи между 18 и 22 години са годни за армията…

Която е наемна и в момента изпълнена с какви ли не наемници, дошли да търсят място за черни емоции и заплащане за работа без интелектуален тормоз…

Нейде във вековете остана картината на народна армия, в която даже не се носят еднакви униформи.

хххх

В Холандия положението с наркотиците и употребата им е на висота. Доказва го издаденото нещо, наречено „ордер за арест на Путин“.

При това от гръмконазован Международен наказателен съд в Хага…

Дребна подробност – тази групировка НЯМА нищо общо с истинския Международен съд на ООН, разположен именно в Хага.

МКС е просто организация, създадена за трудоустройството на послушни служители, останали без занятие след разпада на съдилищата по бивша Югославия и Руанда.

Не е признат не само от Русия, а и от държави като Китай, Индия, Иран, САЩ…

Да, да – и САЩ. Които при това са приели закон, че американските граждани не подлежат на съд в чужбина, а при задържането им американската армия „има право“ да ги освободи със сила…

Натам…

Главният прокурор на измисления МНС заявил, че Путин ще има съдбата на Милошевич…

А някои от нас все още помнят как заведоха Милошевич в Хага, не можаха да го осъдят и го убиха. По демократичните правила…

Някои помним. А други си разплитат гащите, за да е по-удобно за господарите им…

хххх

Фалирала банка. На вложителите било предложено да избират. Първо – веднага да не получат парите си. Второ – да получат всичко, но никога…

хххх

От Русия официално се изнесоха куп глобални фирми. И…

Останаха там. Защото пазарна ниша лесно не се завоюва, а оставиш ли я – кой знае какви ще се наместят там.

И ето – в Русия бутилки и кутии с надпис „Добрый“. Произвеждана в руски завод напитка – с екстрат от САЩ през какви ли не държави, надпис с класическия шрифт на „Кока-Кола“.

Отделно оригинални напитки – „Кока- Кола“ от Казахстан, Азербайджан, Полша…

И в полските мрежи недоволства – в Русия напитката струва по-евтино, отколкото в самата Полша…

Така с всякаквите марки дрехи, обувки,, храни, автомобилни потреби…

Пазарна икономика. Някои въртят идиотска политика, други си гледат интереса…

хххх

За десерт – нашенски виц, на база семейно насилие и жажда за Истанбулска конвенция.

Вуте гони по улицата Пена, маа с метлата и цели главата й.

Едва го спират.

-     Аман, бе! Що я блъскъш по главътъ? Ако имаш проблеми с женътъ – бий по гъзо…

-     Я гъзо аресвъм. Проблемите ми съ с главътъ й…

 

Абсолютно нездравословни за разплетачки на дантели и бивши партийци коментари - https://genekinfoblog.wordpress.com/

За нормалните - препоръчвам.

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Пепи!
    Беден му е речникът на човечеца. Успоредно с полуграмотността иамбициите...
  • Това "Путинофил" ми звучи двузначно 🙄
  • Благодаря, Красе, Скитнице!
  • Това "Зяпнато" ми хареса, както и коментарите!
    Поздравявам ви всички!
  • Първо - това не е стих, а стихоплетстване. Маскират се като поети, българи, хора...
    Второ - останалите се преструват на психясали, защото ги е страх.
    Трето - ще има още. Народът го е казал - луд умора няма, само се поти.
    Четвърто - трябва да угодят на чорбаджията си. Защото може да ги изхвърли от топлото хотелче до морето.
  • вица
  • хах... обаче става обратното - здравите стават болни. Заразно е все пак. Те тия двамцата са като Ковида.
    п.п. Утре чакам да ме възпеят и мен в стих.
  • Ами съвременната психиатрия препоръчва болните да са сред хората - да се социализират, да се лекуват.
    Особено мимикриращите безгръбначни...
  • Какво да дишат - жлъч и омраза?! Е, от туй ''да дишат'' нека тогаз ни заливат с помия. Затуй няма оправия в таз държава.

    Овцата е овца, защото е овца.
  • Благодаря, Петре, Метроном!
    Подобни "врагове" са показателни - върша си работата, просвещавам и озлобявам нищожествата.
    Единият - стихоплетец, с име на руски космонавт - явно дете на изпълнителни партийци, сега се мъчи да чисти миналото си. И си разплита душичката.
    А другият... Бе, да дишат...
  • И няма ли накрая Админа да си свърши работата. Кви са тия творби и коментари под тях. Кой си би бе, жичен-безжичен и сърцеразбивачо Юри!!! Кои сте вие, че да казвате кой има право да живее тук и кой - не!!! Всеки ден едни и същи глупости под формата на творчество и ''загриженост'' за мира. Какво стана с ''езика на омразата''!? Или... то не било за всеки май - щом си на ''правилната'' страна.
  • Тук май си имаш един - двама големи ''фенове''. Изглежда единия го вдъхновяваш да твори. Все ''путинофили'' и ''копейки'' са му в главата. Другия му припява - бек вокал. Искат изселване на ''путинофилите'' от България, че се ''задушавали'' нещо. Хубаво, ама аз освен една омраза и желание за мъст не виждам нещо като градивна идея. Като опразнят България от ''копейките'' какво ще правят с Нея.
  • Брендън Фрейзър и без Оскар е голям актьор. И в буквалния смисъл. 😆 за Путин и аз чух че го обявили за издирване. Ама той си е там и от никого не се крие.😆
Propuestas
: ??:??