2 мая 2013 г., 19:41

Ако ме уважаваш 

  Эссе » Любовные
1666 1 0
1 мин за четене

                          

       Знаеш ли, искам да бъда твоя желан гост в сърцето ти - чакания, жадувания от теб!  Иска ми се да съм близо до теб и да те гледам така, все едно се потопявам в лъчите на хоризонта! Да "погледна" през твоите очи и да видя света през тях, да вникна в смисъла на мечтите ти - там, в твоя свят! Да разбера дали имам място в него, в което да си запазила за мен! Допусни ме там, за да видя и усетя, дали има кътче, в което да те чакам... да минеш и протегнеш ръката си към мен! Там, където ще те погледна и ще срещнем всички наши мечти, които сме трупали с годините, в които сме били сами!

      Знаеш ли, иска ми се нашата история да бъде истина! Искам да мога да ти кажа всичко това, което съм научил в живота досега - ти да бъдеш моя учител и ученик! Ти да бъдеш моя стремеж, съдба и бъдеще! Знаеш ли колко много искам?!

     И ако нямам място в живота ти, в твоя свят - просто ми го кажи! Усмихни се небрежно и ме погали с погледа си. Кажи ми го, бъди истинска и откровена с мен! Ако ме уважаваш, ако ме цениш! Освободи ме, като ми покажеш, че нямам място до теб. 

    И аз ще съм ти благодарен - защото ти желая най-доброто. А ти го заслужаваш, значи ще го получиш! Ще продължим напред - всеки сам да търси своя път, по който да стигне до желаната, заслужената... споделената любов!

 

© Сед Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??