12 июл. 2007 г., 18:11

Авантюра 

  Эссе
1741 0 1
   Хей, защо си с посърнало лице? Та животът е само един - живей максимално. Какво?! Влюбил си се в мен?!
   Казах ти - всичко е само една авантюра. И двамата имаме половинки, които обичаме и те ни обичат. Знаехме, че всичко е само за час, за ден и после си обръщаме гръб, и продължаваме по пътя си като непознати.
   Хайде, не го приемай сериозно. Всеки има нужда да кривне поне веднъж от правия път, за да усети вкуса на авантюрата. Ето - усмихваш се! Знаех си - искаше да продължиш играта ни още ден-два, ала не! Аз съм до тук! Имам човек, на когото държа и вече е време да се върна при него. Направи и ти същото, защото изневярата не значи, че не обичаш половинката си, а просто е едно разнообразие, което не бива да се повтаря.
   Да, хубаво ни беше, но след като си кажем " Сбогом! " и продължим предишния си живот, ще осъзнаем колко обичаме човека до себе си.
   Хайде да вървим! Да стиснем ръце и да се разделим като добри непознати, защото всичко беше просто една авантюра.

© Ростислава Златева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Вероника има право,но смятам че и Ростисла не греши,защото по този начин разбираш наистина колко силно обичаш един човек и любовта става още по силна...но все пак не е това начина...
Предложения
: ??:??