9 окт. 2022 г., 11:02

Барабан 

  Эссе
699 0 7
1 мин за четене

Аз съм барабан! Даже, дали не съм и тъпан?! Много вибриращ, ритмичен инструмент. Всеки си мисли, че е много лесно да се свири на него. В политически план, кой ли не би в свой си ритъм. Поне така си мислеха. А, аз си вибрирам. По моему. Трептенията се разливат около мен и се усещат от околните. И нямат нищо общо с ударите на "барабанистите". Но пък, поради непрофесионалното свирене, кожата се уврежда трайно. Бог знае защо, барабанистите си мислят, че колкото по-силно удрят, по-голям ефект ще постигнат. Ми - не! Резулататът е пагубен за инструмента. Днес гледах по БТВ проф. М. Константинов. В България живеели около 6.5 милиона, а заедно с тия, по света - 8,7. Та, това са броя барабани, на които неуспешно се опитват да свирят политиците. Не мисля, че има друг инструмент, който така да влияе на човека. Даже, чисто физически. Пулсът, кръвта се стараят да влязат в синхрон с темпото на барабана. Всички, попаднали в обсега на тия звуци започват да пулсират заедно. Това е огромна енергия! Тя е способна да гради и да руши. Да напомня, че стените на Ерихон са сринати от синхронните вибрации на тръби и човешки стъпки! И, когато политиците произвеждат а синхрон, представяте ли си ефекта? Земетръсен! И не осъзнават, че трябва да търсят синхрон! Събиране на енергията!

 Та, аз съм барабан, с почти скъсана кожа! Останалите, все още здрави, или нови, се нуждаят от защита! Щом не умееш да свириш - взимаме ти палките!

© Маргарита Ангелова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Мини! Тревожа се! Много се тревожа за бъдещето! Виждам и ти се тревожиш. Аз вече съм живяла. И с надежда, и без... Ами младите? Децата? Какво им оставяме? Тревожа се и се чувствам виновна! Защото корените на това бъдеще се коренят не в нашето днес, а в нашето минало. Това са 2-3 поколения!
  • Много си точна,Марги.Толкова енергия, а се използва за лошо, вместо да се синхронизира, но уви! Хареса ми и те поздравявам!
  • Добро утро, Таня! Благодаря! Имай прекрасен ден!
  • Интересно!
  • Добро утро, Валя и Тоти! Ох, тия палки! Голяма борба за тях! Голяма! Ама и ние, барабаните, доста сме увредени! Имайте прекрасен ден, мили дами!
  • Тези, които не могат не пускат палките,
    а тези, които могат не ги искат.
    Поздрави! Успех!
  • Огромна енергия е, ама нещо не я насочваме правилно
Предложения
: ??:??