1 июл. 2007 г., 08:34

Дали наистина отшумява любовтта? 

  Эссе
1604 0 21
1 мин за четене

   Дали при женените винаги става това? Дали наистина отшумява любовтта? И защо се случва това? Нима те не са деца, също като тези, които за първи път откриват и изпитват любовтта? Откъде вземат тази сила да се примиряват (женените), че тя вече от тях си е отишла? Не е справедливо...
   Ще кажете:
   "Животът е такъв, момиче, ти не си ли от този свят?
И какво? Като съм от този свят, как така, хей така ще я оставя да си иде? Как така ще я оставя да се стопи в навик? Не искам!!! Това не е моя черта. Не искам и да я имам.
   Объркана съм... Защото и при мен, макар и без подписан брак, макар и без надежда за изгода от негова или моя страна - за морални и материални неща... аз, аз, сякаш изпускам любовтта... Изтича тя, като пясък от шепите ми.
Пилее се от сърцето ми, като вълшебен прашец, който доста дълго ми е давал криле, от щастие, да полетя.
   И романтиката не помага. А изневерите все още не са почукали на вратата. На първ поглед, нищо не й е в ред, но... няма ласки, нежност, диалог понякога дори помежду ни... Няма и воля за успех... Та ние още не сме се наситили един на друг - на телата си, на това свято чувство във сърцата си... Нямахме време от бързане да се съберем завинаги... а сега... Знам, че: "Бързата работа е срам за майстора" (много мъдра и вярна поговорка), но ние се познавахме от доста отдавна, от преди да се съберем... Но едно е някого да познаваш като приятел, а друго е да живееш на съпружески начала с него... и това разбрах!!!
Но аз виждам: в сърцето си силна и искрена, вярна обич за мен таиш... Но нещо все на мен ми убягва... Какво ли ми липсва, кажи? За мен, от моето сърце тя иска, тя - любовта - да си отиде... Дали греша?
   Има ли някой идеи,как можем да я задържим за по-дълго... нашата любов... поне до смъртта?

© ГАЛИНА ДАНКОВА Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Търсим я,мила!Търсим я!
    Благодаря ти от сърце за коментара!
  • Ако няма истинска любов нищо не може да ви задържи заедно, на ако има-и да искаш няма да може да се оттървеш от нея, никога! Така че истината е някъде там-в сърцата ви!
  • Благодаря ти,мила!
    Прегръдка!
  • Великолепна творба!Ти си невероятен талант!Свалям ти шапка!

  • Благодаря ви
  • Не,не отшумява!!!
    Изпитано е!
  • Благодаря ти,мила!Правя всичко възможно по въпроса.Виждам,че и той се стреми...Дано,мила,всичко се оправи по-скоро!!!
    Прегръдки за теб!
  • и аз

  • Нямам коментар
  • Мила,Краси,много ти благодаря,че намина оттук!Благодаря ти безкрайно много за коментара!Благодаря ти и за линка,мила!
    Прегръщам те силно и лека и спокойна нощ ти пожелавам!
  • Пенко,аз вярвам във брака и в Бог,но много хора омаловажават и поценяват второто,според мен някой даже сливат светски и църковен брак в една дума-Брак!Аз мечтая,накой ден,да сключа и двата!
    Много ти благодаря за коментара!
  • Може и ЕГН-то ми да е виновно, но не обичам такива съжителства. Ако някога пак ми се случи да направя тази стъпка, не бих сключил светски брак, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЦЪРКОВЕН. Това е много по-силно и обвързващо. Защото държавата не закриля семейството, но Бог - винаги. Но защо ли си давам мнението? И без това вече никой и в нищо не вярва...
  • Много мъдър съвет,Пенко!
    Ето,затова страшно много те ценя!!!
    Благодаря ти от сърце!
  • Любовта е като птичка... Никой не знае защо долита и каца на точно това клонче и никой не знае защо отлита. Не каца два пъти на едно клонче. Затова се пази. Пази се и от двамата. Пази се като дар свише. И не е задължително да отлети. Но е истинско изкуство да я запазиш... Тоа се отдава на малцина.
  • Благодаря ти,мила Светле....Наистина страшно е ако не ни пукаше,но наистина е много сложен този въпрос за мен....
    Прегръщам те!
  • Това е животът. Без тези неща не може. И понякога в търсенето на идеи и решаването на проблемите се намира любовта. Когато и на двамата не им пука е страшно.
  • Благодаря ви,Гери и Малина!
  • И аз не искам да вярвам,че тя отшумява,но като намеря моя спътник в живота и заживеем заедно ще мога да ти отговоря на въпроса!Поздрав!
  • Много тъжно ми стана като прочетох това есе...
    Не мога да повярвам....
    Може пак,да е само период...
    Откакто те чета,забелязвам,че това при вас е нормално....няколко дни се обичате,а останалите-се карате....
    Може и да греша...незнам...
  • Благодаря ти много за коментара.Но за мен не е просто коментар...Благодаря ти,ще пиша....
    Лека вечер!
  • Няма ласки - лошо. Нежност няма- по-лошо. няма за какво да си говориш - много лошо! Sorry, Kid!
    Пиши. Тук сме. Докогато
Предложения
: ??:??