10 янв. 2024 г., 14:38

Хомосексуалната пропаганда в изкуството 

  Эссе » Другие
854 3 114
9 мин за четене

Когато става въпрос за любим цвят, футболен отбор, храна, марка автомобили или хоби, в реда на нещата е всеки човек да има свое собствено предпочитание. По въпросите обаче за половата идентичност и произхождащото от нея естествено сексуално привличане, в никакъв случай не е нормално да съществува объркване. Поне така беше във времената, когато очевидното бяло бе наричано бяло, а несъмненото черно – черно. Днес категории и основни понятия са обърнати с главата надолу. Въпрос на напредничавост и широк мироглед е безрезервното приемане на странностите и извратеността на тези, които афишират своята хомосексуалност, и ако все още си позволите лукса да дадете морална оценка на неморалния им живот, то в най-добрия случай ще ви бъде лепнат етикет, обвиняващ ви в консервативна закостенялост.

 

За мнозина убеждението, че хомосексуализацията на съвременното общество е резултат от целенасочена активност на конкретни хора, лобистки организации и обществено-политически формации, изповядващи атеистични, социалистически и хуманистични идеологии, е израз на поредната налудничава теория на конспирацията. По-внимателен поглед обаче върху социалните, културни и политически процеси би следвало да ни разколебаят и да не отхвърлим лековато подобна теза.

 

Достатъчно е само да погледнем някои учебни помагала, одобрени от МОН, които, възпитавайки децата във вавилонския дух на толерантност и преклонение пред свободата на отделната личност, откровено рекламират най-низши сексуално извратени страсти; да разпознаем медийното промоциране на еднополовата аморалност в повечето шоу програми; да преглътнем дипломатическия натиск на богатите ни партньори от Запада за това да аплодираме безкритично парадирането по време на така наречения гей-парад, и нека тогава отречем очевидното. Налице е сериозен натиск съвременното общество да вдигне бял байрак и в крайна сметка да приеме хомосексуалната извратеност като автентично човешко право.

 

Във вихъра на тази повсеместна хомосексуална идеологическа инвазия, както неведнъж в ключови моменти на най-драматични исторически промени, съществена роля в изпълнението на пропагандните цели за установяване на нови обществено-политически реалности се пада на изкуството. Причината е следната: то притежава способността да внушава ценности или да ги развенчава по несравнимо ефектен начин. Филми, видео клипове, песни, театрални постановки, художествени произведения и т. н. ден след ден ни облъчват с явни или закодирани послания за възприемането на хомосексуалния порок като нещо обичайно и като морално неутрално явление. В сценария за подмяна на закони, правила и морални понятия, може би главната роля не се пада на изкуството, но то е онзи второстепенен персонаж, без който фабулата не би се разгърнала истински и докрай.

 

Нека обърнем внимание на няколко примера от огромното количество доказателствен материал в подкрепа на казаното дотук. Списъкът с гордо демонстриращи своята хомосексуалност актьори, музиканти и въобще личности от шоубизнеса е изключително голям: сър (в случая колко иронично звучи тази титла) Елтън Джон, Рики Мартин, Джордж Майкъл, Джоди Фостър, Роузи О’Донъл, Куин Латифа, Мелиса Етеридж, Джейн Линч и още, и още…

 

Творчеството, публичните изяви и медийното внимание около гореспоменатите личности и огромното число подобни на тях е само малка част от пропагандирането на хомосексуалната кауза. Тук е моментът да споменем, че от осемдесетте години на 20-ти век досега се наблюдава прогресивна ескалация на хомосексуалната пропаганда в сферата на изкуството. Докато в началото на този период артистичните проповедници на новия морал свенливо се ограничават само до поддържане на идеите за гражданско и полово равенство в обществото и съблюдаването на човешките права, като Трейси Чапман например, то през първите петнадесет години на 21-ви век, представителите на гилдията откровено издигат на пиедестал перверзията, като правят многократни опити паралелно с това да осмиват християнството.

 

Пример за подобно творчество намираме при Деметрия Девон Ловато, по-известна като Деми Ловато – американска певица, актриса и авторка на песни. Житейската драма на Деми Ловато е често срещана в средите на шоу бизнеса. Младата певица страда от булимия, има афинитет към самонараняване, прави опити да се „самолекува“, попадайки в зависимост от алкохол и наркотици. Госпожица Ловато се снима в поне 6 епизода от петия сезон на популярния сериал „Клуб веселие“ (Glee). Там тя играе второстепенна роля на актриса лесбийка.

В песента си „Наистина не ме интересува“(Really Don’t Care), която има над деветдесет милиона посещения в youtube, на фона на лесно запомняща се, приятна за ухото мелодия Деми Ловато изпява следното:

„Искаш да играеш, искаш да останеш, искаш да имаш всичко. Започна да си играеш с мозъка ми, докато не ударих в стена. Може би е трябвало да знам, че ще си излезеш през вратата.

Но дори ако звездите и Луната се сблъскат, няма да те поискам обратно в живота си. Можеш да си вземеш думите и всичките си лъжи. О, о, мен наистина не ме интересува.“

 

Непретенциозен текст, в който не става веднага ясно кой точно е обектът на нейната неприязън. Ако обаче имате нещастието да гледате видеото към песента, заснето на 8 юни 2014 г. по време на прайда в Лос Анджелис, ще се уверите, че изпълнителката, във вихъра на веселяща се по содомитски тълпа, се обръща към Бога на християните, като Го предизвиква с думи и неприлични жестове, защитавайки правото на хомосексуалистите да бъдат свободни от Него.

 

Подобно е поведението на друг идол на подрастващите Адам Ламбърт, който в едно свое интервю разяснява ролята на изкуството в „отваряне на очите на хората“. Адам Мичъл Ламбърт е американски певец, композитор и актьор, който участва в кампании срещу критиците на ЛГБТ общността, като в подкрепа на хомосексуалната и транссексуалната кауза създава сингъла си „Последици“ (Aftermath).

Когато през 2009 година Адам Мичъл Ламбърт участва в Американските музикални награди, той шокира публиката със скандалното си изпълнение (по време на представяне на песента си „За твое забавление“ (For Your Entertainment), опипва един от танцьорите и целува басиста си Томи). На последвалата реакция от възмутени зрители Ламбърт отговаря, защитавайки свободата на изразяването в изкуството със следното изказване: „Живеем в двадесет и първи век, време е да поемем риск, да бъдем смели, да отворим очите на хората и ако това ги обижда, тогава може би не съм за тях“. За четиридесетата годишнина на Американските музикални награди изпълнението на Ламбърт е включено в класацията за най-добрите моменти в историята на конкурса.

 

Нека обаче обърнем внимание и на другата, не по-малко опасна тенденция от тази на откровено вулгарните послания в съвременната поп музика, а именно – скритото хомосексуално присъствие, вплетено в основния сюжет на съвременни филми и книги. Можем спокойно да го наречем „синдром на второстепенния, чувствителен, чаровен, интелигентен хомосексуален герой“. Има толкова много примери за заразяването с тази болест, ходеща най-вече по произведения на седмото изкуство, че можем лесно да си обясним факта защо вече не ни правят впечатление.

 

Сякаш най-податливи като приемници на въпросния синдром са романтичните филми. Ако допуснем, че това е продукт на целенасочен ход на подкрепящите хомосексуалната идеология, то трябва да признаем, че този ход е наистина адски хитър. Гледайки произведения от въпросния жанр, ние изкарваме време на приятна почивка с любимите си хора, често в компанията на цялото семейство, и съвсем не обръщаме внимание на идеологическото облъчване, идващо от екрана. Обикновено романтичната история е наситена с вълнуващите любовни перипетии, съпътстващи връзката между един мъж и една жена. Дотук добре, но там някъде се появява „второстепенния, чувствителен, чаровен, интелигентен хомосексуален герой“, който не само дава цвят на филмовия разказ, но и придвижва фабулата към желаната от всички развръзка.

 

Ето само няколко имена от дългия списък с филми с подобно съдържание: „Франки и Джони“ (1991) с участието на Ал Пачино и Мишел Пфайфър, в ролята на необходимия за разказа гей-чаровник – Нейтън Лейн; „Четири сватби и едно погребение“ (1994) – главните роли се изпълняват от Хю Грант и Анди Макдауъл, като паралелно с основната любовна история ставаме свидетели на „възвишената“, но трагично развила се интимна връзка на хомосексуалните герои на Саймън Калоу и Джон Хана. Подобни персонажи виждаме в „Сватбата на най-добрия ми приятел“ (1997) с участието на Джулия Робъртс и Дърмът Марлони. В ролята на изискания гей-приятел на главната героиня е Рупърт Евърет. В „Месец любов“ (2001) въпросният герой (Джейсън Айзъкс), носител на синдрома, не само отговаря на всички изброени дотук характеристики, но е и успял в бизнеса си екстравагантен травестит. Главните роли на този трагичен като сюжет и пропаганден като реализация филм се изпълняват от Шарлиз Терон и Киану Рийвс.

 

Количеството примери за филми с подобен сюжет е наистина впечатляващо, но още по-внушителен е списъкът с филмите, директно рекламиращи хомосексуалния начин на живот: „Обект на желание“ (1998) с Дженифър Анистън и Пол Ръд; „Почти идеално“(2000) с Мадона и Рупърт Евърет; „Клетка за птици“(1996) с Робин Уилямс и Нейтън Лейн; „Филаделфия“ (1993) с Том Ханкс, Дензъл Уошингтън, Антонио Бандерас; „Планината Броукбек“ (2005) с Хийт Леджър и Джейк Джилънхол; „Милк“(2008) с Шон Пен; „Молитви за Боби“(2009) – филм, в който героинята на Сигорни Уийвър е християнка, която се бори с чувство на вина, защото, след като не приема сексуалната ориентация на сина си, той се самоубива; „Далеч от рая“ (2002) с Джулиън Мур и Денис Куейд; „Дом на края на света“ (2004) с Колин Фаръл и Далас Робъртс и още, и още… Стотици скъпи филмови продукции, внушаващи, че да си обратен е нормално, достойно, забавно и дори героично в някои случаи.

 

За съжаление, от подмолно хомосексуално и антихристиянско послание не са пожалени и любителите на съвременната проза. Един фрапиращ пример за това е излезлият на българския книжен пазар през 2013 година, от издателство „Егмонт“, тийнейджърски роман на писателката Стефани Пъркинс – „Звезди за Лола“. На пръв поглед в историята, написана в забавен младежки стил, не се забелязва нищо необичайно. Главната героиня Лола, момиче на седемнадесет години, се опитва да признае пред себе си, че вместо в настоящия си приятел е влюбена в момче, с което е израснала в детските си години. Проблемът за читателя, чувствителен към хомосексуалната пропаганда, се появява, когато симпатичната млада дама още от първите страници на произведението, представя своите „родители“ – баща си Найтън и другия си баща Алан. Тя ги описва като строги, чувствителни и забавни. Безукорни „родители“. Междувременно, за да бъде завършена картината на това модерно семейство, на стр. 8, чаровната Лола ни представя домашния си любимец, кучето Мили. Мили е съкратено от „Господи, Мили Боже“.

 

Запомнете това име на тийнейджърски роман „Звезди за Лола“. Истинските родители, тоест мама и татко, е редно вече да имат предвид и внимателно да следят не само какво гледат децата им по телевизията и в нета, но и какво четат, защото живеем във време на безпрецедентна хомосексуална инвазия, която не е подминала и писаното слово.

 

Изкуството е наистина мощно средство за въздействие. Изкуството несъмнено притежава способността да внушава ценности или да ги развенчава. Добрата новина е, че все още съществуват творчески хора с нормално мислене. Именно тези хора могат, нещо повече, те трябва да заемат активна позиция и с арсенала на изкуството да се противопоставят на модерната, пагубна за обществото идеология, наречена хомосексуализъм.

 

Публикуване на критични материали, създаване на нормален творчески продукт, борба с автоцензурата (това е онзи белег на модерния тоталитаризъм, който ни кара да самоограничаваме мнението си заради натрапената ни фалшива толерантност – най-големият враг на истински свободното слово и мисъл), изявяване на библейския стандарт и ценности и др. са някои от оръжията срещу хомосексуалната агресия.

 

За себе си решавам следното – сега е моментът да ги използвам, защото утре може да е късно.

 

Бележка на автора : За пръв път статията е публикувана електронното издание „Свобода за всеки“. От времето на написването на този текст до днес доказателствения материал в подкрепа на основната теза в статията се е увеличил неимоверно.

© Явор Костов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Друга песен ще пееш, ако детето ти хомосексуалист, друга...
  • Ето ви "братята във вярата" какво представляват.... Пфу!....
  • Братя във вярата Явор Костов и Метроном! Време е да вдигнем меча на вярата (светия кръст) и на него да набучим греха на хомосексуализма! Да вземем щита, дарен ни от Самаго Бога Иисуса Христа (Библията) и с него да смажем главата на змията, която иска да погълне душите човешки! Ако може, да би погълнала цялото човечество и да го завлече право в ада, в огньовете на вечните мъки. А до останалите. които казват, перифразирам: "Тези, които скачат най - много срещу обратните, всъщност са латентни хомосексуалисти." на тях казвам: да не дава Господ децата ви един ден да ви сервират "приятната" новина за това, че са с различна сексуална ориентация. Или пък по - лошо, да цъфнат с гаджетата си! Аз ако имам син, който се окаже обратен, ще се отрека от него! Или ако имам дъщеря лесбийка, направо се отказвам от нея и я оставям да си троши главата, ако не успея да я вразумя...
  • Всеки сам си носи кръста.
    И всички по различен начин.
  • Латинка-Златна, ще кажа само, че комуникирам с доста тийнеджъри, които са точно в периода си на експерименти и понеже доста често се подхваща тази тема, например за хомосексуалността, напоследък коментираме темата и мненията им са определено интересни. Никой от тях не "попива" и не пробва само защото го е видял, напротив даже подобна теза им се струва странна. Хомофобски насторените си остават такива, толерантните са толерантни. Разбира се има деца, които разбират разни неща и стават по-толерантни към различните и крайно анти настроени инават в радикални мнения.
    По-малките деца да, склонни са да попиват, но както казах по-рано семейството е първата бариера срещу всичко, което не иска да има в него ( в положителен и отрицателен смисъл го казвам).
    Няма да влизам в мелодраматични полемики или да споря на религиозни теми. Няма никакъв смисъл от това. Бъдете здрави!
  • Латинка-Златна, това което казваш е така и ние го знаем. Затова вземаме определена позиция по въпроса. Но мнозина или изобщо не са запознати с божието Слово, или тълкуват нещата по свой начин - през призмата на днешното (модерно) мислене. За съжаление е така и не можем да им се сърдим.
  • Те са лъжата, убийството, педофилията, хомосексуализъм и лесбийството и др.! („Ако някой легне с мъж като с жена, и двамата са извършили гнусота; да бъдат умъртвени, те заслужават смърт” (Левит 20: 1;8-11 13) ; „както и Содом, Гомор и околните им градове, които подобно на тях се отдадоха на блудство и противоестествена страст, служат за пример, като носят наказанието на вечния огън. ” (Юда 1:7), „че законът не е предназначен за праведните, а за онези, които го нарушават, за непокорните, непочтителните и грешниците…за сексуално неморалните, за мъжете, практикуващи хомосексуализъм, за онези, които търгуват с роби, за лъжците, за клетвопрестъпниците и за онези, които вършат всичко, което противоречи на правилното учение”(Първо Тимотей 1:8-10) и др.
    Днес ние сме свидетели какво се случва в света, когато Бог е отхвърлен, нещо повече, поруган е!
    Що се отнася до борбата на чернокожите, тя е толерирана и подкрепена точно от Бог. Едната битка няма нищо общо с другата битка.
    Бъдете здрава!
  • „Чудно ми е колко от вас, които се оплаквате, сте повлияни от тази пропаганда!? Станахте ли хомосексуални!? Децата ви станаха ли!?...
    ….
    Ако не разбирате, че толерантността не е грях, то тогава не знам.
    Това е като с правата на чернокожите. Все още негрите нямаше да имат никакви права, ако не са имали скандирания, митинги и т.н. Не че в момента няма огромна сегрегация, но под други форми. ” - DPP (SMooth)

    Уважаема DPP (SMooth),
    Децата попиват всичко, което видят, докоснат и чуят. Поради това е важно всичко, което се случва у дома и извън техният дом да е от полза за тяхното възпитание и поведение.
    Толерантността не е грях, но е грях да се толерират злото и греха. Всички ние сме несъвършени, но имаме Създател със съвършен морал и знание. И е желателно да се стремим към Неговото съвършенство. Аз обичам различните, защото имам любов към тях, но към любовта трябва да се добави и истината, а от Библията ще изредя някои от нещата към които Бог не е толерантен.
  • Коруба (Слав Коруба) - все нещо е имал, нали е заплодил Дева Мария, но как точно, Библията мълчи
  • Чета и се чудя за кой ли път на човешката суета: 100 и кусур коментара по тази пършива и незначителна тема, а портрета на Левски, рисуван по стените на сградите го коментират една шепа хора. Странен народ сме…
  • Изсипаха камари средства по специални програми за подрастващите да си сменят пола, а наскоро им казаха, че пари да си върнат пола обратно - нямааа. О, свещена простота... Важното е бизнеса да върви. А изкуството обича да се "кичи" с разни трофеи. Е, няма лошо. Каквото ще си вкараш в главата е въпрос и на лична хигиена.
  • А ти, Слав, чувал ли си за нещо по-различно от мъжки и женски пол?
    Чувал ли си за животно с различен пол от тези два? 7500г. човечеството знае само два пола. И изведнъж... в 21-век изникнаха и други полове. Едно е ясно: 22-ри век няма да има!
  • Плъзгате се по проблема! Бог създаде човека по свой образ и подобие, а никой не знае Бог има ли пол и сексуалност?
  • Марко, да се коригирам малко: МОЖЕ БИ всички, които се пенявят под подобни статии са латентни хомосексуалисти. т.е. исках да кажа, че това е само хипотеза. 😃 А латентен е точно това, да. А ти какво искаше да попиташ? 🙂
    п.с. 101 коментар 🤔😃
  • Тangerine каза:
    Според мен всички, които се пенявят под подобни статии са латентни хомосексуалисти.
    Да изясним. Според тълковния речник :
    латентен - това е
    скрит, застоял, неподвижен, непроявен, невидим, потенциален ...и остава да прибавим накрая хомосексуалист.
    Тangerine, аз само попитах. Не се пенявя.
    Нека няма недоразумения.
  • Семейството?!
    Било е семейството някога. Сега телевизора, улицата и ''приятелите'' са ''семейството''.

    Без вяра в Христа и Словото божие... без ясно разбиране що е грях и що е спасително за човека, спасението става все по-трудно.
  • Чудно ми е колко от вас, които се оплаквате, сте повлияни от тази пропаганда!? Станахте ли хомосексуални!? Децата ви станаха ли!?
    Освен средата, в която се движат, основната сила, която определя и оформя детето е семейството. Хем много от вас го знаят, но не го признават тук.
    Вярно, че вече стана дразнещо във всеки филм задължително да има хомосексуалисти, но това не променя хетеросексуалната сексуалност. Подобни вярвания са пълна глупост чисто физически, психологически и медицински.
    Ако не разбирате, че толерантността не е грях, то тогава не знам.
    Това е като с правата на чернокожите. Все още негрите нямаше да имат никакви права, ако не са имали скандирания, митинги и т.н. Не че в момента няма огромна сегрегация, но под други форми.
    Не съм за парадите и пропагандирането, но хората искат някакви права тях и за децата си.
    Стават все по-странни подобни спорове... в подобни сайтове
  • Не се радвай прибързано... че току-виж съм станал ''модерен'' и мина на следващо ''еволюционно стъпало''.
  • Радвам се за теб, Кривак. И аз не съм лесби, въпреки, че коментирам 😃
  • Ти кажи, Марко...хах..
  • Абе, чета писанията тук и се чудя.
    Лесбийките харесват жени. И аз харесвам жени. Много ги харесвам.
    Лесбийка ли съм ?
  • https://www.youtube.com/watch?v=p8k752CjpaY
    След 6-та минута е най-интересно.
    С уточнение от мен: тези ''космически хищници'' (както ги нарича Дейвид Айк) които консумират сексуална енергия са познатите от древност демони-бесове. Но Дейвид Айк е окултист - много добре ги знае тия неща.
    А практикуващите извращенци са все елит, бе... що тъй... Елита на планетата - сатанисти до един. Просто е.
    Развратът не е просто разврат, а служение на падналите ангели.
  • Прочетох коментарите с интерес. На места се посмях. Аз и семейството ми не сме се повлиявали от подобна пропаганда в какъвто и вид да сме я срещали от 1901 година до днешни дни. 😊😀
  • Ухааа... колко духовити коментари...
    Но има много истини в тях.
    Ама понеже и аз коментирах тук... замислих се дали не съм латентен хомо. както мъдро се изказа Хел.
    Тц... не съм.
  • Според мен всички, които се пенявят под подобни статии са латентни хомосексуалисти. 😃 Уж текста е против гей пропагандата, но прекалено обръща внимание на темата. Съгласна съм за съвременните филми, че пропагандират гейщината, в най-гнусна степен според мен е сериала "Новите съседи". Но трябва да отделим все пак зърното от плявата. Например филма "Клетка за птици" е умопомрачителна комедия, а анализа на текста на Деми Ловато е меко казано смехотворен. Търсенето на теле под вола по-скоро помага на този тип пропаганда. Който не се вълнува от темата просто подминава, обаче в случая тя е преекспонирана с тези почти 100 коментара.
  • Не ми обяснявай, какви са ми ценностите! Май е време, да ти се сложи бан, защото започна да се оливаш тотално!
  • Георги, досега ничии ценности не съм срещал като вашите - да ви се изреждат двайсетина, даже не знам дали е възможно физически, но като се искат младите, да се вземат....
  • Проблемът е, че наведените ни политици, ни натрапват неолибералните джендърски "ценности".
    А лигавщините на Анани нямат край, само и само да е център на внимание. Мислете като него, за да сте правилни и щастливи.
  • От какво е провокирана тази статия? От меките китки на коментаторите ли? Или от вярата на автора?
  • Аз мисля, че темата с хомосексуализма се преекспонира изкуствено, за да се създаде сензация или новина. Никой не пише репортажи, за навреме пристигащи влакове.
    Виновни са медиите. Търсят скандал, а ако го няма, си го измислят. Ако не се говори по телевизия, радио, кино, хомяците ще са едни от нас и между нас. И никой няма да им обръща внимание, както в древна Гърция. На мен лично не ми пречат, ако не ми се навират.
    Те просто са ...различни. Имам писание по темата. Това е само лично мнение.
    https://otkrovenia.com/bg/stihove/za-gej-parada
  • Охо, в трето лице говорим за себе си... чел съм някакви неща и за това... е не толкова пикантни, колкото мечтите на Георги....
  • Акеми може цял учебник да напише, Анани, ама я мързи.
  • Ах, Георги, палавник такъв, какви мечти имате само Акеми може да ви разкаже за тези момченца, които страстно отричат мигрантите отзад... ако не е заета да клейми украинските нацисти, разбира се....
  • Въпрос на вкус, Акеми. За някой може да е прекрасно, да му се изредят двадесетина мигранти отзад и ще е щастлив, че са го "пробвали". Но за мнозинството българи, това е противно.
  • Според мен няма как да знаем дали е пракрасно, защото не сме го пробвали, Сенд.Проблемнотое, че промиват мозъците на децата с него още от съвсем малки.Останалото как да е.
  • Химнът, Библията, дрън, дрън... Поредното надприказване. Перверзията е в това, че хомосексуализмът се представя, като нещо прекрасно, не само в изкуството, но и политиците ни го налагат. Жалки времена.
  • Не разбирам, Синьо, какво смешно намирате в линк за химна?....
  • khanas, след демонстрираното родолюбие, очаквах да завършиш коментара с линк за химна
  • Синьо, знаете ли, в момента абсолютно не ми пука какво ви е интересно. Сега аз си мисля за едни такива простички думи: "Син съм на земя прекрасна, син съм на юнашко племе"....
  • Вече не ми е интересно,khanas. У Вас виждам потенциал на политик /това не е комплимент/.
  • Аз се обявявам, Синьо, против тези, които казват, че "Аз съм българче" е нещо лошо в земята на България. Били те мюсюлмани, били те християни, били те лезбийки, били те сини, били те червени, били какви били.....
  • Анани, всички ние сме имигранти и пришелци на тая земя. Търси вечния живот, вечните селения. Тук няма да можеш да решиш всичките политически и глобални проблеми

    Проблемът ако не осъзнаваш не е толкова лгбт+дхасътмцгсф (и на мен ми харесва да си измислям букви ), проблемът е спасението на човешката душа, на запазването здравата човешка личност. Ако не се погубваха човешките души по тоя начин, нямаше да ми пука особено по въпроса да речем. Но да се пропагандира и целенасочено да се представя болна идеология пред децата и подрастващите идва в малко повече
  • khanas (Анани Ананиев) Вие да не би да се обявявате против изповядващите исляма и да ги смятате за по- лоши от Вас? Ами това не е ли проява на нацизъм?
  • Ми кажете ги кои са тия гейове. И кажете кои са тия хетерото, че да ги сменим с тях. Кажете направо, че ножът вече е опрял в кокъла....
  • Гейове са тези политици, които ще ви ги натрапят, г-н Ананиев.
  • Господин Костов, тези 100000 имигранти, повярвайте ми, ще са твърдо хетеросексуални... и ще ни... майката... но съм сигурен, че на вас ще ви харесат, щом не са гейове....
  • Г-н Ананиев, това което май не разбирате е, че ЛГБТИ+ пропагандата и имиграционната политика са резултат от едни и същи лобисти. Защитавайки хомосексуализма и атакувайки християнството, вие на практика подкрепяте тези, които съдействат за имиграционния натиск.
  • Къв Хан. Смях. И като чета - няма нищо общо с педеругите. Ами защо ги защищава? От желание за спор.
  • Синьо, знаете ли на какво ми напомня вашия коментар? На Анонимната българска хроника от 15-ти век. Там се казва така: "Не само му се надсмяха, но и го напсуваха на жена и на майка"... Псувайте... но да знаете, тези 100000 имигранти няма да ви харесат особено... Колкото и да сте "остроумна"....
  • Хане, голяма каша е или в главата ти, или поне в това, което пишеш като коментари -уж демографската криза ти е най-голямата болка, а в същото време си върл защитник на хомосексуализма. Последният няма как да реши демографските проблеми.
  • Да, тези лбгти + или каквито са там извратеняци си вирят дирниците и опашките, за да си намерят кой да ги опъне, това е единствената им "мисъл". Само че не се оплаквайте, че са агресивни. Ами, ние нормалните хетеросексуални, мъж и жена, майка и татко, баба и дядо, трябва да си обучим децата и внуците да имат тотална нетърпимост към наглостта на педеругите и всички подобни сволочи, за да продължим да живеем нормално. Направил съм го с големия си внук. Сега обучавам и малкия. Те вече.са наясно, включително с либерастите, американски и руските комунисти - няма да се дадем с 1400 годишна история на безумието на педерастите. А днес тъпите, неграмотни, елементарни педеруги, лезбийки и сексуални сволочи са атакували най-хубавото - "Аз съм българче". Бих им казал без извинение, абе псевдоевропейски педеруги, що не си ебете майката.
  • Господин Пън, вие наистина ли искате да си обсъждаме Библията, когато се готвят да стоварят върху нас децата на 100000 имигранти? Аз мога, бъдете сигурен, че малко повече знам от вас, но боя се, че в случая двамата ще бъдем като монаха Исай, който по времето на турското нашествие захванал да превежда тъпите глупости на Дионисий Ареопагит от преди хиляда години....
  • Относно Анани и Библията, запознай се с Иван Панин и доказателствата за математиката в Библията и нямай съмнение, че това не е човешко слово Поне що говорим за еврейски, гръцки и латински. В превод на български може и да има някакви леки неточности, но определено не чак такива, че да се губи смисъла. Или поне с повече желание и търсене може да си изтълкуваш правилно всичко. Да не говорим колко хора са се опитвали да оборят историческите сведения в Библията и не могат, но пък не се учудвам, че има хора дето като не могат да оборят се опитват поне да компрометират и объркат Дано след това не изкараш някакви "доказателства" и от "Шлифера на Леонардо" на великия писател Дрън Бръм, ако съм му запомнил името правилно....
  • Проблемът е, че истината не се казва докрай, а тя е, че няма как, на сто процента да се смени полът. Мъжът не може физически да се трансформира в пълноценна жена и обратното. Може да посещава женската тоалетна и да куфее на женски партита, но това не е голяма придобивка. Не трябва да се заблуждават дечицата, че смяната на пола е забавна игра, трябва да им се казва, че това си е чисто осакатяване и последствията се носят цял живот.
  • Според мен си леко изостанал от тенденциите и примерите дето даваш, въпреки че наблягаш на хомосексуализма конкретно. Ама Елтън Джон е минало! Не можеш да пишеш подобна статия без да си запознат с творчеството на doja cat, има си и парче demons примерно Мислех да пусна линк ама се отказах понеже не е за хора със слаби сърца може би... Имам предвид, че в днешно време дори вече няма нужда да се прикриват едва ли не Модерно и прогресивно е да си бунтар и от тъмната страна Пари, разврат, сатанизъм...... всичко това си е направо "супер" и те прави "готин", "модерен", "прогресивен", човек с мнение и ала-бала от тоя род простотии. Всъщност, грехът граници няма ....затова и сме смъртни, защото ако се плъзнем по спиралата на греха може да стане страшно докъде сме способни да стигнем. Смъртта слага някакви граници на това. Но грехът няма граници и тепърва всички ще го разбираме все повече и повече ....след 3-4 години ще се чудим как сме смятали сегашното за мега зле.. това е началото!
  • Уважаема Мария, бях обещал да не се обаждам повече, но в момента просто не си намирам място от гняв. Ето ви истинската "зловеща опасност", радвайте й се:
    https://www.svobodnaevropa.bg/a/demografska-kriza-migrantska-kriza-strah-zaguba-identichnost/32759610.html?fbclid=IwAR2Zxjb2vAxtJCKgjfcVve0WSkMX5IeiImykZK50YHj51AqwHPlvb3GZXZA
    За тези, които като мен не обичат линкове: "Няма как децата на 100 000 имигранти да се почувстват пълноценна част от българското общество, ако са длъжни да учат „Аз съм българче“, без на образователната система да ѝ хрумва, че и те биха могли да научат българските деца на нещо и да обогатят живота им."
  • Да. Не е нормално да сме безхаберни и да неглижираме толкова зловеща опасност. Опасност надвиснала над децата на България, която в най- красивия смисъл е консервативна страна, стремяща се за съхрани изконни семейни ценности. Кощунство е да оставим да джендаризират децата ни.
    Да го кажем по- ясно да ги осакатяват емоционално, психически и физичкески. Операциите за смяна на пола са необратими по отношение репродуктивните функции на тези, които се подлагат на тях. Убедена съм, че всички знаем това.
  • Напълно съм съгласен с Метроном. Не е нормално. Не е нормално и агресивните и все по присъстващи в съвременния объркан свят джендър активисти да формират съзнанието на малките деца. В много училища, в доскоро свободните западни страни, ЛГБТИ функционери сексуализират малките деца и това съвсем не е налудничава теория на конспирацията, а реалност. Зловеща реалност. Това касае всеки, който милее за своите деца и внуци. Сега е време на противопоставяне на такива политики, защото утре може да е късно.
  • Кой казва, че е нормално!? Не е.
  • Кривак - знам мн работи, както и че не малко сегашни братства и секти бракът им е на оная работа, дори групово или "босът" с която пожелае, с нея ляга, а децата ги гледат общо като в комуни и какво ли не. Това е нормално?!
  • Има един сайт (няма да му споменавам името). Ако влезеш и внимателно се загледаш в обстановката около мометата и пръчовете които се показват голи, обезателно на заден план ще забележиш или статуя на Буда (най-често), или еднорози, демончета-играчки и т.н. Или момичета с пентаграми на врата, или някакви други езически или сатанински символи в стаите си. Как мислиш... ''случайност''?!?
  • Пепи, сигурно ще се изненадаш, но содомията и прочие извращения имат силно религиозна основа под себе си. Първоначално са се практикували в езическите ритуали (в храмовете на Изида например). После е навлязло и в обществото (Содом и Гомор). Сега в сатанинските ритуали задължително се практикува секс (на камара), защото ''енергията'' която се отделя при акта привлича тъмните духове. Така че - пропагандата на хомосексуализъм има изцяло религиозна подплънка. Това е вид религиозна пропаганда в служба на инферналния свят.

    А има и такива които го правят, защото е модерно и искат да се чувстват ''свободни''. Те не са наясно с духовната същност на ''занаята''.
  • Хомосексуална пропаганда в изкуството? А защо не? На кой му пука кой с кого си ляга и си го слага? И защо да крият сексуалността си? Не мога да проумея как родител ще се отрече от детето си гей! Хомосексуалността ли е извратеност или насилниците, изнасилвачите, серийните убийци? И - сексуалните наклонности не ги лишават от родителския инстинкт. Не допускайте еднополовите бракове в черква и толкова. Но резбата не определя чувствата и морала на човека.
    Те сами не говорят за себе си, приемат всякакви роли, а ние - правосексуалните, само ровим и ги клюкарим.
    От религиозна гледна точка статия е мн добра, чела съм я и преди. Но трябва да приемем, че в този свят не всички са религиозни или че има и религиозни гейове, за много дори не подозираме.
  • Анани, ние вярващите християни с нищо не сме повече от невярващите (говоря за себе си предимно). Извървели сме определен житейски път - падаме в грехове, ставаме, това е полезен житейски опит... така е. Няма нужда да се противопоставяме взаимно. Ние сме хора като всички останали. Но надеждата ни е в Бога. Може би само това е разликата.
  • Цитатът не отговаря на истината. Всеки, който познава посланията на апостол Павел и е запознат от сериозни исторически изследователи на периода, е наясно, че апостола пише за актуални проблеми от обществено-политическата реалност от 1 век. Цитираният от вас източник основава доводите си на собствените си идейни убеждения и оттук погрешно тълкува автентичността на библейските текстове.
  • Това е последният ми коментар по темата:
    "До се отнася до останалите послания, написани уж от Павел, днес вече е ясно, че те са излезли изпод перото на неизвестни автори, които според тогавашния обичай са се подписвали под името на апостола, за да придадат на написаното по-голяма тежест. Посланията до Тимотей и Тит са създадени в първата половина на II в. Те отразяват отношения в общините, които, докато Павел е бил още жив, не са могли да съществуват. Съдържанието им е борбата срещу някои ереси от времето, когато Павел вече отдавна не бил жив. "
  • Литературата, на която се основава вашето мнение борави с доводи, които са основани на презумпции, а презумпциите са предположения, в които се съдържа елементът вяра. По тази причина едни анализатори интерпретират отделни факти на базата на презумпция за несъществуването на Бог, а други учени, богослови и изследователи са на противоположната позиция. И едните и другите обаче признават, че въпросите за съществуването на Бога се намират отвъд сферата на образование, ерудиция, човешко познание.
    Скептикът, иронизиращ позицията на вярващите християни, ще трябва да се сблъска със следната реалност – голяма част от гениалните личности, които са дали много на същата тази наука, не само че не отхвърлят религиозния светоглед, но и са дълбоко вярващи в Бога миряни.
  • Не разбирам какво злабно и неаргументирано намирате в думите ми. Мога да ви насоча към съответната литература, но знам, че ще бъде излишен труд. Вашите думи са неаргументирани, защото самият вие казвате, че се основавате на вяра...
  • Смешно е да критикуваш християнството, г-н Ананиев, което между другото съществува от хилядолетия. "Доказателствата" за това, че посланията на апостол Павел не са автентични, звучат смислено само за атеистично заблудените врагове на вярата. Вие също можете да си вярвате какво си щете, но колкото и да се стареете, антихристиянските ви позиции ще си останат злобни, неаргументирани, пропагандни твърдения.
  • Религиозният фанатизъм е избил толкова много хора, през вековете, освен това че е анти на всякаква различност, че не знам кое му е нормалното на едно вярване, когато то бъде налагано със сила и нетолерантност към различната религия, наприер ( дори не визирам хомосексуалност) или различията като цяло (вземете "вещерството" за пример).
    Съжалявам, но за изненада и на мен самата, днес съм напълно съгласна с Анани.
    Джафкате се за абсолютни глупости.
  • Съжалявам господине, но не, Текстовете в Библията не са автентични. Вие можете да си вярвате в каквото си щете, но това просто не е така. Доказано е например, че немалка част от посланията на Павел са фалшиви - просто са писани от друг човек. Между другото, никога не съм твърдял нещо за "хитлеристко-комунистически произход на критиката срещу хомосексуализма". Аз казвам, че всеки, който смята себе си за нормален, а другия за ненормален, е нацист по душа. И е смешно да критикуваш нещо, което съществува от хилядолетия...
  • Ех, Анани, Анани... мислиш, че знаеш, ама нещо не дотам... А пък и мисленето е, как да кажа, "особено" .
    Съгласен съм, че сегашните либерали (в които няма нищо либерално) са новите нацисти.
  • Г-н Ананиев, продължавате да се изказвате неподготвен. Текстовете в Библията са автентични и да - те са Божието писано слово. Разбира се това се приема с вяра, нещо, което разбирам вие нямате. По отношение на вашите твърдение за хитлеристко-комунистически произход на критиката срещу хомосексуализма, само да ви напомня, че хомосексуалната идеология е резултат от прогресистко неолибералните убеждения на хора, които изповядват леви идеи с марксистки произход, познати като културален (културен) марксизъм. Та, тоталитаризъм търсете изсред средите на хомосексуалните активисти. Доказателство е ширещата се пропаганда сред прогресистите, че който критикува хомосексуалистите е нацист-комунист, антисемит и т.н.
  • Господин Кривак и откъде знаете какво мисли Бог по въпроса? От Библията? Знаете ли, че това, което наричате Библия е просто препис на преписа на преписа на отдавна загубени текствоте, които освен че са превеждани от един на друг език, в началото са писани без да се използват гласните букви? И че ако има нещо сигурно, то е че Божието слово със сигурност не е такова, каквото го четете днес...
  • Кое е нормално и кое не е нормално - божието Слово отдавна се е изказало по този въпрос. Другото са лични интерпретации.
  • khanas (Анани Ананиев) Не мога да не призная, че си цар /хан/ на извъртането и промяната на темата. Хубав ден!
  • От написаното от мен се надявам да разберете, че започне ли всеки да определя кое е нормално и кое е ненормално ще настъпи пълен хаос и обществото ще рухне. За мен не е нормално хора да държат животни в апартаменти. Не е нормално дебели хора да си веят шкембаци по плажовете. Не е нормално хора с дипломи за средно образование да не могат да четат. И мога да ви дам още хиляди и хиляди примери. Това обаче, което е ненормално за мен, за вас е нормално и ние трябва да намерим някакъв начин да живеем заедно или да се избием едни други. А иначе - относно подрусването - вие не сте ли виждала хетеросексуални да се кълчат полуголи на публични места? Защото аз съм виждал. И да повръщат съм виждал. Не знам защо приемате това като запазена марка на гейовете...
  • Виждам. че се е разгоряла "сериозна" дискусия под инак нелошото произведение. И ако пренебрегнем отколешния български напън да сквернословим по отношение на другия, който несъмнено е адът (Адът, това са другите) бих казал, че темата е преблагодтна. Доказано е, че от пръч яре не се пръква, въпреки еднаквия корен на двете звучни български думички. Не искам да отнемам правото на избор, което е свещенно за всеки един. Попадал съм на едно прелюбопитно кясто близо до величествените извивки на Искър - Карлуково, дето всеки бе свободен да се смята, за Наполеон, Харе Кришна или Пророка Мойсей. Но да ти пречат топките, защото си Жана Д'арк и онова дето виси между тях ти отнема способността да родиш, не ти дава основание да го резнеш с кухненското ножле. Освен, че боли може и да е много опасно.
    Ако загърбим сарказма, мисля, че всеки е свободен да се смята за каквото си иска, стига това да не пречи на другите и да не застрашава способността на вида да оцелява. Доколкото все още има нуда от него.
  • Хане, от написаното от теб разбрах, че смяташ за нормално разни субекти на публични места да се кълчат полуголи, подрусвайки се в такт с музиката да демонстрират някой свои органи и части от телата си, и ако на някой това не му харесва, то той е нацист.
  • Никакъв здрав разум няма в това да се молиш на парче дърво "от природна гледна точка". Ето това се опитвам да ви обясня - започнем ли да определяме кое е нормално и кое е ненормално - става страшно. За мен например са ненормални кучелюбците. Значи ли това да искам да няма филми със сладки кученца и да протестирам, че разни побъркани хора парадират с помиярите си, които си развяват дирниците по площадите и хапят хората?...
  • Г-н Ананиев, молитвата е плод на здрав разум. Молитвата не е на двете парчета дърво, а на Този, Който умря на грубия римски кръст, за да понесе греховете на всеки, който вярва в Него. Поредната ви препратка към Хитлер е пропаганден прийом, който е лесно забележим.
  • Знаете ли, Безжичен, от природна гледна точка е ненормално и да стоиш на колене с часове и да се молиш на две парчета дърво, вързани накръст. Започнем ли да определяме кое е нормално, кое е ненормално и то пък - от "природна гледна точка" - ето това е истински нацизъм. Хитлер точно това е правил - казвал е ти си нормален, ти не си нормален.
  • Това, че има нещо ненормално от природна гледна точка - педерастията и другия хомосексуализъм, това не е никакъв проблем, ако не се афишира и даже да се парадира с тези флуктуации, извън толерансите на нормалността, или както съм казвал и други път, ако не си развяват дирниците по площадите и да искат привилегии. И освен това критиките на подобни практики са далеч от всякакъв нацизъм, ама много далеч! Никой не иска да ги забранява, да ги унищожава и т.н., както са правили нацистите. Но да се искат привилегии за това, че си педераст, да се правят опити за подтискане на мненията на хетеросексуалните, нормални хора, е, това вече идва много!
    А за нацизма - мнението на Акеми е ясно - тя няма как да види, че рашизмът и путинизмът са също форми на нацизъм. А иначе сигурно и в Украйна, а и в много други страни има нацизъм, къде по-прикрит, къде по-явен. Той категорично трябва да се отстранява, защото е много опасен. Но новите нацисти и комунисти, т.н. либерали съдействат.
  • Ами ето и и друга гледна точка: Филмът "Смело сърце" - там гейовете са представени смешни, страхливи и треперливи. Не ли? Има Оскари, не знам колко. После най-популярните сериали - Приятели, Двама мъже и половина, яко хетеросексуалност, даже в онзи за майката гей играе плейбой.... Но това не са доказателства. Трябва да си дебел и с брада, за да представяш доказателства, иначе не се брои... Като Маркс... или Дядото... Защо ли ми мирише на комунизъм... което е същото като нацизъм?....
  • Почакайте, древните гърци са били хомосексуални, за каква пропаганда говорите сега? Хомосексуализмът се е приемал за нещо нормално в древността, а сега уайемсием и по-нови гей дружинки си мислят, че са открили топлата вода. Смешно, но и опасно, когато искат да ги толерираме, а те нас - обикновените хетеросексуални - не.
  • Прав си и в някогашна Германия е имало. Значи само в съременна Украйна. А в есето на Явор няма и помен от нацизъм само интересна гледна точка, подкрепена с доказателства.
  • Акеми, уважавам ви, но моля ви, опитайте се да се абстрахирайте от личните си чувства и прочетете това изречение: "Нацисти има само в Украйна"... Съзнавате ли колко е нелепо?....
  • Преди две седмици в Москва, в клуб Мутабар се състоя едно така наречено “голо парти” начело с Филип Киркоров и ред други изявени, популярни артисти повечето от които хомосексуалисти. Снимките от там са ужасни!
    От близо три века православна Русия не може да се справи с хомосексуализма, въпреки гоненията, забраните и декретите на императори и президенти.
    Няма по-развратна страна в Европа от Русия.
  • Нацисти има само в Украйна, Анани. Но за сметка на това там са смятани за национлни герои.
  • Аз моята Родина няма да я дам на измекяри. Това ще е позор за България. Както сега немците се срамуват заради своята родина. Аз това тук няма да го допусна.
  • Съчувствам ви за душевните терзания, но винаги можете да смените родината. В други страни има много чувствителни и "различни" хора, с които да споделяте еднакви "ценности".
  • Да, обиден съм. Много добре сте го почувствал. Не искам да повярвам, че в моята Родина нацисти ще определят кое е правилно и кое е редно. А ако ще го правят - поне да са истински нацисти, а не като Гьобелс - уж ариец, а сакат и грозен, уж за семейството а развратник....
  • Аз пък останах с впечатление, че вие сте обиден от нещо и се питах защо ли...
  • Да, аз знам. Може и да се обиждате от определението, но аз знам. Както сам казвате.....
  • Хайде сега, пак с въпросите. Историк сте, би следвало да знаете.
  • А вие какво определение за нацист бихте дал?
  • Крехко раним, както се казва. И още нещо - доста удобно е всеки, който не харесва парадирането на "различните" да бъде определян като нацист.
  • Да, не знам защо, но понякога нацистите ме обиждат със самото си съществуване. Знам, че не е много възпитано, но какво да се прави, чувства. Просто не ми е приятно да марширувам и да пея "Дойчланд юбер алес"....
  • Ще се заяждаме ли? Да не би да се обидихте?
  • От вашата идеология също....
  • Има много хора с душевни проблеми и много житейски драми, които са резултат именно от разрушителното действие на идеологията, за която става въпрос.
  • Един от "визираните в статията" е Боби, които се е самоубил, защото е различен и даже и собствената му майка не го е приела. Девствен, между другото. Разврат безбожен!... Между другото, има и достатъчно други, които "парадират с разврата си". Не знаех, че хомосексуалния разврат е лош, а хетеросексуалния разврат е добър....
  • Другите (визираните в статията) парадират с разврата си, затова са обект на критика. Вашият коментар разкрива защо личната информация не е за всеки.
  • Тоест, вие само проповядвате какво другите да правят в чаршафите си, а държите вашето бельо да остане сингъл... Така безспорно е много по-удобно....
  • Г-н Ананиев, извинете ме за резервирания отговор, но не мисля да ви давам лична информация.
  • Латинка, навремето имаше виц, че в българските трамваи пишело: "В Съветският съюз не говорят с ватманите". Съдено ми било да доживея вицът да стане действителност....
  • С Елиза13 (Мария)!
    Бъди здрав и благословен, smelo_sarce (Явор Костов)!

    п.п. В Русия определят брака единствено като "съюз между мъж и жена". Това може да се прочете в линковете:

    https://www.24chasa.bg/mezhdunarodni/article/9985053

    https://news.bg/int-politics/rusiya-pristapva-kam-zabrana-na-gey-brakovete.html
  • Господин Костов вие в качеството си на какъв успявате да откриете и да проповядвате съответната разлика? Защото аз като историк съм се запознал с житието на много проповедници.... Вие от кои сте?
  • Г-н Ананиев, има разлика между хомосексуалната практика, която без съмнение е с древни корени (Содом и Гомор), и хомосексуализма като идеология.
  • Мария, "модерната, пагубна за обществото идеология" съществува поне от времето на Перикъл и Александър. А сред "творческите хора с нормално мислене" без съмнение се нарежда фюрерът на Третия райх...
  • „Изкуството е наистина мощно средство за въздействие. Изкуството несъмнено притежава способността да внушава ценности или да ги развенчава. Добрата новина е, че все още съществуват творчески хора с нормално мислене. Именно тези хора могат, нещо повече, те трябва да заемат активна позиция и с арсенала на изкуството да се противопоставят на модерната, пагубна за обществото идеология, наречена хомосексуализъм.
    Публикуване на критични материали, създаване на нормален творчески продукт, борба с автоцензурата (това е онзи белег на модерния тоталитаризъм, който ни кара да самоограничаваме мнението си заради натрапената ни фалшива толерантност – най-големият враг на истински свободното слово и мисъл), изявяване на библейския стандарт и ценности и др. са някои от оръжията срещу хомосексуалната агресия.
    За себе си решавам следното – сега е моментът да ги използвам, защото утре може да е късно."
    Бог да те благослови, Явор!
  • Светът отива към погибел"и ако не се съкратяха ония дни, никой нямаше да се спаси". Говори и свети, все някой удавник ще спасиш. Дори и за един си струва. Поздравления!
  • Забравили сте да споменете за хомосексуалната пропаганда във великата, братска страна, Русия, а и у нас. Нужно ли е да изброявам всички “обратни” там?
    Естествено, че за нея са виновни американците.
  • Мисля, че точно същата статия съм чел някъде през 1986-та година в списание "Антени", само че тогава не заклеймяваше упадъчния хомосексуализъм, а упадъчния Джеймс Бонд. Но иначе, стилът, изложението, изводите, повярвайте ми, са едно към едно.
Предложения
: ??:??