2 мая 2010 г., 20:45

Хрониките на месарницата 

  Эссе » Социалные
1199 0 3
6 мин за четене

Ден 1 – Отворихме месарницата. Нямахме си занимание, затова заколихме двама. Много хора се появиха да си купят прясна мърша.

Ден 2 – Бизнесът се оказа много печеливш. Колкото и да заколим, тълпата не може да се насити.

Ден 3 – Днес претърпяхме първия си неуспех. Заколихме някой, който и без това нямаше мечти. Това не се хареса на стадото, защото, както маркетинг отдела ни реши, се е почувствало застрашено. Вече само Мечтатели ще колим!

Ден 4 – Бизнесът отново процъфтява – Мечтателите се оказват лесна плячка. Като цяло са беззащитни и не могат да се противопоставят на общественомесарийната машина. Интересното е, че колкото и пъти да ги насечеш, продължават да кретат. Нашият отдел по проучванията разкри, че тяхната сила е в техните мечти, които станаха наша основна цел.

Ден 5 – Все повече и повече клиенти се оплакват от самосъживили се Мечтатели, което крие проблеми за дългосрочните планове на предприятието. Затова и предприехме мерки, наемайки специални отряди от учители, лекари, психолози, органи на реда, учени и др. С тяхна помощ успяхме да унищожим мечтите на няколко Мечтателя и после успешно ги заколихме и продадохме. Най-доброто в случая е, че не им пада цената, тъй като вкусовите им качества им се запазват, за сметка на застрашително изглеждащата мечтателна аура.



Ден 6: Строго секретно – Полеви доклад

До Командването

на месарницата



В О Й З А П О М О Щ

от месар





Днес при опит за задържане, обезмечтаване и заколване на Мечтатели бяхме яростно нападнати от странно, непознато и страшно същество, само представило се за Бунтовник. Всякакви опити за преговаряне и вербуване на съществото бяха провалени. То отказа каквото и да е обвързване с месарницата, обяви ù война и нападна месарийната група. Всички бяха избити, на мен ми беше разрешено да напиша това писмо и





 

НИЕ ЩЕ СПЕЧЕЛИМ!

БУНТОВНИК

Какво да правим?

Какво е това?

  • Нека направим утре събрание и решим.



Ден 7 – събрание

  • Искаме обяснение!

  • Какво смятате да правите?!

  • Добре ли сте бе, братя месари! Трябва да заколим това нещо, преди нас да ни е наклало!

  • Трябват мерки!

  • Успокойте се, драги месари. Като шеф на месарницата смятам, че е редно да отговорим подобаващо на този долен анти-месар... как му се казваше – Бунтар!

  • А... а... а... всъщност Бунтовник, шефе!

  • Какво значение има! На война месари!

  • Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура! - Ура!



Ден 15:

Приготовленията за война са вече готови и скоро ще пристъпим към военни действия. Разузнаването откри леговището на този звяр – място, откъдето може да се наблюдава залеза. Ха – смешно! Никой не може да спре месарийната машина!



- Атака!!!



Ден 16 – Сражение 1

Обградихме свърталището на чудовището. Нашите спец-части пристъпват внимателно, проверявайки за антиобществени материали като есета, музика и други – изглежда няма. В този случай продължаваме с плана. Критици – започнете операция “лайномятане”!

... мощни лайнови експлозии и облаци отровен гнилоч разтърсиха и умирисаха иначе, както глупавите Мечтатели казват, “красивата местност”...



  • Няма как да е оцеляло това...

  • Командире – има сведения, че мощна Бунтовническа група настъпва откъм тила. Оказва се, че Бунтовника е предвидил плана Ви, събрал е ударна група от тези нищожества Мечтателите и ни нападат! Какво да правим?!

  • Не мога да повярвам (така или иначе не вярвам в нищо), как е успял да ме надхитри (нали съм месар и съм много умен). Отстъпваме – към месарницата!





Ден 17: Сражение 2: Обсадата на месарницата

Ще си платят тези нищожества! Не стига, че толкова хуманно ги колехме, те ми се вдигат на бунт! Това трябва да спре час по-скоро! Как смеят да ми обсаждат месарницата?! Ще си платят...

  • Шефе-командире – Бунтовническата група започна атака! Коефициент на настъпване – 100%! Ако това прод...

  • Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ - Помощ

- Ще си пла...

© Иван Радев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??