22 мар. 2014 г., 21:21

"Живеят само влюбените" 

  Эссе » Любовные
3113 0 4
1 мин за четене

“Живеят само влюбените”

 

И аз, и ти, и тя, и той, и всички ние, които водим онази постоянна битка с неповторимото предизвикателство, наречено живот. Всички ние, приели този безценен дар от Бога, за да го изживеем правдиво, а и човечно, както подобава на нас, хората. Всички ние съществуваме, но не всеки подава ръка на най-истинското и най-красивото чувство - любовта. „Живеят само влюбените, а останалите просто съществуват”!

Животът има и черни, и бели дни. Дни на болка и тъга, дни на радост и веселие, или просто дни… Обикновени делници или незаменими празници… Празничните мигове са минутите, в които огнището на обичта съвсем съзнателно се разпалва в дълбините на човешката душа и я стопля по свой неподражаем начин. В тези мигове внезапно усещаме потребността на близките ни хора от нас, както и тази, която ние вътрешно съхраняваме към тях.

Всеки празник е прекрасен сам по себе си. Всеки носи различни душевни възприятия. Всеки ни пренася в разнородните светове на настоящите преживявания. Непрестанната магия на обичта и топлината, излъчвана от обичащите и нескрито сияещи очи, безусловно ни кара да се докоснем до сърцата на останалите и да изживеем заедно красивите мигове от нашето земно пътуване, а като част от тях се явяват и празниците.

„Свети Валентин” е денят на едно от най-искрените и най-чисти човешки чувства. Времето, в което се осъществява двустранен израз на силни любовни усещания. Секундите на прилив на обич и уважение към другия, на усет за щастие. За някои - ден като вчера, а за други – необикновен и приветлив… Дата, като всяка предходна, носеща еднообразни ежедневни емоции... или пък миг на душевно удоволствие, който всеки по индивидуален начин преживява.

Животът е любов. Животът е вяра, разбирателство и хармония. Ако те не са налице в твоето индивидуално присъствие на земята, то ти не живееш пълноценно… Ти си просто един пътник, обикалящ безцелно наоколо, при това с празни ръце… 

Смисълът на живота е в любовта… в това да обичаш и да даваш, за да получаваш двойно или тройно повече. И ако искаш да помогнеш на някого, дари го с обич и подкрепа, защото човек е истински богат само тогава, когато богатството му е в душата и сърцето! Аз избирам да живея, това е моят собствен и категоричен избор… А ти какво избираш?!?

© Михаела Тодорова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Дамяне, няма да повтарям Севделин и Людмил! Просто предупреждавам, че сайтът е <b>сайт за лично творчество</b>! Което автоматически превръща това поле в <u>поле за коментари на публикуваните произведения</u>!
  • Прав е Вълкът. Петнадесет "копи-пейст" коментара към различни потребителки. Множко са наистина. Някой употребява сайт Откровения като бюро за запознанства. Няма проблем, стига коментарите да не бяха обидно еднакви. Поработи върху стила си, Дамяне!
    Момче е, Севделине, а би трябвало на 25 години да е вече мъж... Любим негов филм, ли? - Терминатор 1, 2, 3, 4. Любима реплика от филма? - "Аста ла виста, Бейби..."
  • Едно от нещата,в които вярвам е " живеят само влюбените, другите просто съществуват"
  • Много вълнуващо.Дари го с обич и подкрепа!
    Поздрави
Предложения
: ??:??